INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

DSC 9827V době, kdy roste počet nezaměstnaných absolventů, je pro studenty vysokých škol čím dál důležitější, aby si jich už během studia všimli perspektivní zaměstnavatelé. Jednou ze skvělých příležitostí, jak to zařídit, je účast v prestižní mezinárodní soutěži Global Management Challenge (GMC), kterou v Česku organizuje Vysoká škola finanční a správní a která byla slavnostně zahájena 10. listopadu 2014 v Praze v Kongresovém centru školy.

„Se studenty a absolventy počítáme a spolupracujeme dlouhodobě. Jsou pro nás nejen inspirací, ale budoucími spolupracovníky, kolegy. V rámci GMC máme možnost se potkat s talentovanými mladými lidmi, kteří pak mohou využít příležitostí, které pro studenty a absolventy nabízíme, uvádí Zita Václavíková, ředitelka HR J&T banky, jež je generálním partnerem GMC.

O co jde

Global Management Challenge je největší světovou soutěží v oblasti simulace řízení firem. Každý soutěžící tým dostane na starost modelovou obchodní společnost, se kterou operuje na virtuálních trzích EU, NAFTA a na internetu s cílem dosáhnout co nejvyššího zhodnocení investice a nejlepšího tržního postavení na základě dosaženého zisku. Toto kritérium určí vítěznou společnost na trhu, a tím i vítězný tým soutěže.

„Na národní úrovni se týmy, které mají vždy minimálně 3 a maximálně 5 členů, mezi sebou utkají ve třech kolech. Vítězové národních kol pak postoupí do mezinárodního finále, které tentokrát proběhne od 21. do 23. 4. 2015 zde, v Praze,“ říká Petr Budinský, prorektor pro vzdělávání a vnější vztahy Vysoké školy finanční a správní, která je garantem soutěže pro Česko a Slovensko. „GMC je primárně určena studentům vysokých škol, ovšem přihlásit se mnou i mladí manažeři a manažerky, kteří již pracují,“ dodává prorektor Budinský.

Lákavá odměna

Co konkrétně studentům a mladým manažerům účast v soutěži přinese? Důvěrně se seznámí s tím, co obnáší řízení firmy ve vysoce proměnlivém a konkurenčním prostředí světových trhů. Získají také zajímavé kontakty, protože jako účastníci soutěže budou mít možnost radit se o svých rozhodnutích s top manažery velkých firem - letos jsou partnery soutěže J&T banka a Škoda Auto. Dále budou mít přístup na neveřejné přednášky předních osobností české ekonomie a byznysu, a pokud zvítězí v českém národním kole, vyhrají jedinečnou možnost zdarma studovat MBA program na Vysoké škole finanční a správní.

Harmonogram soutěže, stejně jako detailní popis pravidel a mnoho dalších informací souvisejících s GMC najdete na webových stránkách školy (www.vsfs.cz/gmccz/).

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3