INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 DSC2095Společnost PPL oslavila 20 let své existence. Za tu dobu si vybudovala přední místo mezi českými přepravními společnostmi, stala se součástí mezinárodní sítě a nedávno své kulatiny nepřímo oslavila doručením jubilejní dvousetmilionté zásilky. V následujících letech, kromě zavádění nových služeb a produktů, chystá navýšení distribučních kapacit, počtu zaměstnanců a větší propojení s Evropou.

„Jsem hrdý na to, že si PPL již 20 let drží na českém trhu tak vysoký standard služeb a její portfolio se stále rozrůstá. Jako součást mezinárodní společnosti DHL jsme získali nové možnosti a větší kontakt s Evropou. Rádi bychom touto cestou pokračovali i v dalších letech a doufáme, že počet námi doručených zásilek i počet spokojených zákazníků stále poroste, tak jak tomu bylo doposud,“ řekl Pavel Horák, generální ředitel PPL.

Počet zaměstnanců PPL se od roku 2006, kdy se stala součástí skupiny DHL, zdvojnásobil. V době, kdy většina velkých firem zaměstnance propouští a ruší své pobočky, plánuje společnost PPL výstavbu nových skladů a v souvislosti s rozšiřováním svých služeb, jako je například sobotní doručování, i nové pracovní pozice.

Roste také síť výdejních a prodejních míst, takzvaných ParcelShopů. Jejich počet už přesáhl 700 a v budoucnu by jich mělo fungovat až 2000. V nejbližší době se zákazníci dočkají i sobotního doručování, které momentálně  prochází testovacími procesy. V následujícím roce chystá PPL v rámci služby Connect zavedení nové etikety, která bude stejná pro všechny země, které Connect využívají – Česká republika, Polsko, Slovensko, Německo a země Beneluxu, a výrazně zjednoduší zasílání zásilek do zahraničí. Další novinkou bude spuštění nové webové aplikace Moje PPL, díky níž získají zákazníci mimo jiné i neustálý dohled nad svými zásilkami.

V souvislosti se silným rozvojem e-commerce plánuje PPL do roku 2020 zjednodušit a zrychlit formy komunikace výhradně přes „smart aplikace“. Značné usnadnění v dodávání zásilek by také mělo přinést zavedení doručování ve dvou denních vlnách. Doručení tak bude možné ještě v den objednávky. Příjemci budou mít navíc možnost nechat si balík poslat například k sousedovi, bez nutnosti plné moci, nebo na takzvané „safe place“ (bezpečné místo). V tomto případě kurýr zanechá zásilku na jakémkoli místě, dle přání příjemce – například ve vybrané posilovně nebo v restauraci. Zákazníkům internetových obchodů by navíc mělo vyzvedávání zásilek ulehčit zavedení balíkomatů a balíkových schránek. Ty fungují už v řadě evropských zemí a těší se velké oblibě. Zákazník si díky nim může vyzvednout objednané zboží kdykoli a bez čekání.  

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3