INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Menší společnosti využívají především neomezené tarify, ty velké si pak sjednávají individuální podmínky s maximálními úsporami. Vyplývá to z nejnovějších statistik nezávislé společnosti Tarifomat, které analyzují a srovnávají zákaznické chování menších a větších českých firem. Podle odborníků však v případě přijetí navrhovaných změn zákona o telekomunikacích může dojít ze strany podniků k odmítnutí úvazku k vyšší spotřebě a jejich útrata tak může paradoxně klesat.

Nejvyšší měsíční vyúčtování firemního zákazníka společnosti Tarifomat dosahovalo výše 43 tisíc korun. Účet zahrnoval 24 SIM karet a firma využívala historické tarify s omezenými počty volných minut, bez datového tarifu. Menší firmy si dnes již proto podle odborníků sjednávají obvykle neomezené tarify se slevou, přičemž naprostá většina firemních tarifů obsahuje také data. Nejčastěji zaměstnavatelé svým zaměstnancům poskytují objem 1,5 GB, který pokryje měsíční potřebu přístupu k firemnímu emailu, potřebným informacím z internetu či GPS navigaci pro firemní cestování. Velké tuzemské firmy však mají podle expertů postavení na trhu s telekomunikacemi ještě odlišnější.

"Skutečně velké firmy jsou samy o sobě natolik silné, že jsou operátorovi spíše obchodním partnerem, než zákazníkem. V tomto postavení tedy mohou o tarifech a podmínkách vyjednávat jako rovný s rovným a tarify si mohou nastavovat individuálně tak, aby co nejvíce uspořily," objasňuje Pavel Černoch ze společnosti Tarifomat, která srovnává nabídky mobilních operátorů fungujících na celém území ČR."Aktuálně projednávané legislativní změny si však kladou za cíl toto partnerství narušit a postavení operátora významně posílit, zejména právě na úkor firemních zákazníků. Ačkoliv to operátoři vítají, mohou tím však paradoxně přijít o značné příjmy. Firemní zákazníci se totiž za nových podmínek nebudou chtít vázat k vyšší spotřebě, jako dosud, a útraty se budou snažit zcela minimalizovat," doplňuje Černoch.

(tz)



Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3