Český výrobek je již 13 let značkou důvěry. Soutěžilo se i letos. a to ve třech kategoriích - potravinářské výrobky, nepotravinářské výrobky a hlasování na Faceboolu. Ocenění nejlepším předával fotbalový internacionál Antonín Panenka.
CPI Hotels, největší česká hotelová skupina, pokračuje v modernizaci svých hotelových komplexů podle nejnovějších celosvětových trendů. Společnost při rekonstrukci a redesignu myslí nejen na pohodlí zákazníků, kteří mohou pro svůj komfort v hotelech využívat nejmodernější technologie, ale zároveň aktivně přemýšlí nad jejich ekologicky šetrným provozem.
Výrobky s českou značkou mají na zahraničních trzích výborný zvuk a často převyšují kvalitou i tamní produkty. Hledání nových exportních trhů je pro české firmy cestou, jak se úspěšně vyhnout zpomalení v ekonomice, které už začínají pociťovat, zaznělo na diskusním setkání „30 let svobody v podnikání“ organizovaném ČSOB.
Jste-li příznivci moderních přístupů v kvalitě a zlepšování, určitě vedete v patrnosti blížící se termín 11. a 12. listopadu, kdy v pražském kongresovém hotelu Clarion proběhne Mezinárodní konference s mottem Make Quality Great Again! Jde o tradiční, letos již 25. ročník konference zaměřené na aktuální otázky v oblasti kvality.
Od nápadu skupiny uznávaných potravinářských odborníků uspořádat soutěž o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka uplynulo již 11 let, během kterých se jasně ukázalo, že má opravdu smysl vyzdvihnout výtečnou chuť jako něco, co kvalitní českou potravinu korunuje a může jí přinést i oprávněnou přízeň zákazníků. Státní dozorové orgány se úspěšně soustředí zejména na bezpečnost potravin, která je dnes na našem trhu již samozřejmostí, a naše potraviny tak dokonce patří k nejbezpečnějším v Evropě.
Na listopad se chystá výjimečná konference. Zaměřená bude na aktuální otázky v oblasti kvality a je určena všem příznivcům moderních přístupů v kvalitě a zlepšování. Mottem letošního ročníku největší „kvalitářské” konference, která se v České republice koná, je slogan Make Quality Great Again! Akce je načasována jako příspěvek k celosvětovým oslavám dne kvality a každoročně vyhlašovaného listopadového Evropského týdne kvality.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...