INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Šéfové

53 52 Jan Plecháč fotografie
24. únor 2022

Sklárna Moser má nového uměleckého ředitele. Stal se jím přední český designér Jan Plecháč, který patří mezi současnou mezinárodní špičku. Své kreativní vize promítne nejen do produktového portfolia, ale také do spolupráce s českými i zahraničními umělci a výtvarníky. Všechny jeho kroky mají společný cíl – aby lidé po moserovských dílech opravdu toužili.

ROSSMANN Tomáš
1. únor 2022

Drogistická síť ROSSMANN má od 1. února 2022 nového ředitele prodeje. Stal se jím Tomáš Tršo, který do společnosti ROSSMANN přináší své dlouholeté a bohaté zkušenosti z obchodu.

Lenka Dušková
31. leden 2022

Na pozici finanční ředitelky (CFO) je jmenována s platností od 1. února Lenka Dušková. Současně se stane členkou nejvyššího vedení společnosti Albert. Předtím zastávala pozici ředitelky obchodního kontrolingu ve finančním oddělení. Na pozici střídá Luciana Vilau, který se stává novým viceprezidentem pro strategii regionu střední a východní Evropy.

Michal Andraško
18. leden 2022

Neustálá snaha o zlepšování kvality produktů i služeb a dokonalé zacílení na spokojenost zákazníka. To jsou slova, která v poslední době ještě výstižněji, než dříve charakterizují cíle českého lídra na trhu ERP, společnost Asseco Solutions. Byl to i důvod, proč společnost v posledních měsících přistoupila k realizaci změn ve své struktuře. Ve své současné podobě firma klade extrémní důraz nejen na vývoj a služby, ale zejména na obchod. Proto řady jejího top managementu v srpnu posílil nový obchodní ředitel, zkušený obchodník a manažer Michal Andraško (naroz. 1981).

Jakub Žižka
5. leden 2022

Na pozici manažera externí komunikace pro Tesco v České republice nastoupil od letošního ledna Jakub Žižka, který se zároveň stal tiskovým mluvčím společnosti. Dlouhodobě se specializuje na korporátní komunikaci firem, včetně společností z oblasti retailového segmentu a FMCG. V minulosti pracoval na straně PR agentur mimo jiné pro českou pobočku výrobce nápojů a potravin PepsiCo, prodejní sítě s elektronikou a domácími spotřebiči Expert ČR, outletové centrum Freeport Fashion Outlet nebo české zastoupení řetězce rychlého občerstvení McDonald’s.

Martin Zacek UNIQA
19. listopad 2021

Včera byly v Praze vyhlášeny výsledky tradiční soutěže „Banka roku“. V osobní kategorii „Pojišťovák roku“ zvítězil opět generální ředitel finanční skupiny UNIQA Martin Žáček. Podařilo se mu to už pošesté. Ocenili ho ve svém hlasování kolegové-ředitelé pojišťoven působících na českém trhu.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3