INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společenská odpovědnost

tk voda 2017 4
6. září 2017

Společnosti Procter & Gamble a Makro dnes v České republice zahajují novou iniciativu. Poskytnou prostřednictvím programu P&G Čistá voda dětem pitnou vodu v oblastech s jejím nedostatkem. P&G se celosvětově spojil se Skupinou Metro, jejíž součástí je i česká síť Makro, v níž nyní může každý od 6. září do 17. října nákupem produktů P&G na program Čistá voda dětem přispět. Zakoupení jednoho výrobku bude znamenat jeden den čisté vody pro potřebné.

metrostav oceneni
31. srpen 2017

Společenská odpovědnost firemjako cesta k prosperitě celé společnostiBýt prospěšný ostatním. Držet slovo. Chovat se tak, aby se člověk mohl podívat do očí sousedovi. Pomoci tam, kde by to mělo být samozřejmostí. Principy, které ctí pražský Metrostav a.s. již dlouhou dobu. Ne vždy se tomu říkalo společenská odpovědnost. Dnes ano, a v celém světě.

23. srpen 2017

Snižování energetické náročnosti firemních provozů se pomalu stává trendem i v České republice. Příkladem může být společnost Lidl, která v pražských Průhonicích otevřela první ekologický supermarket u nás. Prodejna je od podlahy až po střechu vystavěna tak, aby fungovala co nejšetrněji k životnímu prostředí a zároveň šetřila co nejvíce energií.

pp
4. srpen 2017

Pamatujete na mléčné bary, kam jste si mohli zaskočit na dobrou a zdravou snídani i rychlý oběd? Zůstaly do dnešních časů už převážně jen ve vzpomínkách. Ale v „černé“ Ostravě jeden takový mají – a vůbec ne ledajaký. Je to Naproti a obslouží vás tam lidé se zdravotním postižením.

1
4. srpen 2017

Voda. Jak ji udržet v na poli, v lese, v sadu? Otázka má řadu odpovědí, ale možná ještě více neznámých. Slova o tom, že bychom si vody, zejména té pitné, měli vážit, zní někdy jako nepovedená rada, která jde jedním uchem tam, druhým ven.

IMG 4125
10. červenec 2017

Zhruba před rokem jsme vás informovali o projektu v rámci Evropského sociálního fondu a operačního programu Zaměstnanost s názvem Společný postup sociálních partnerů k přípravě odvětví na změny důchodového systému – etapa II. Může pomoci zjistit důležité prvky a praktické problémy spjaté s pozdějším odchodem pracovníků do starobního důchodu. Projekt řeší Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR (KZPS) spolu s Českomoravskou konfederací odborových svazů (ČMKOS) ve spolupráci s odbornými partnery, k nimž pro odvětví silniční dopravy patří také Společenství autodopravců Čech a Moravy (SAČM) spolu s Odborovým svazem dopravy (OSD). Lze říci, že z projektu vzešlo mnoho užitečných poznatků. 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3