INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IMG 2863V pondělí 3. července otevřelo nejnavštěvovanější outletové centrum Fashion Arena Prague Outlet nový obchod se sportovním a streetwear oblečením a doplňky Heavy Tools. Jedná se o první outletovou prodejnu této značky udržitelné módy, která má již pobočky například v Brně a Bratislavě.

V rámci oslav spojených s otevřením mohli zákazníci využít i speciální slevu 10 % na celý sortiment.

Nově otevřená prodejna o obchodní ploše 156 m2 se nachází na obchodní pasáži vedle obchodu GANT. Interiér prodejny je navržen v minimalistickém designu, který vychází z jednoduchých linií a výrazných materiálů, jako je černý kov a světlé dřevo. Tento styl nejen ladí s módními kolekcemi, ale také zjednodušuje zákazníkovi orientaci při nakupování. Každý si tak může vybrat z široké nabídky triček, kalhot, mikin, šatů a mnoha dalších doplňků jako jsou batohy nebo kabelky.

Design produktů Heavy Tools nabízí jedinečné spojení pohodlí sportovního oblečení a sofistikovaného street designu. „Stále důležitější pro nás při výběru nových značek je i jejich udržitelný přístup k módě. Značka Heavy Tools si zakládá na velmi kvalitních materiálech a precizním zpracování. Skvěle tak doplní nabídku značek se sportovně-elegantní volnočasovou módou pro muže i ženy, kterou u nás zákazníci vyhledávají čím dál častěji,“ upřesňuje Veronika Tebichová, leasingová ředitelka outletového centra Fashion Arena Prague Outlet.

Historie značky Heavy Tools se začala psát v roce 1988 bratry Heldtanzerovými v Rakousku. Původně se nabídka značky zaměřovala především na snowboarding a cyklistiku, zejména na MTB a BMX. Od 90. let byla kolekce rozšířena o oblečení na volný čas a v posledních 6 letech se původní ležérní kolekce Heavy Tools začala měnit, a kromě sportovních kousků si nyní zákazníci mohou pořídit i kousky z nabídky módního streetwear oblečení.

Fashion Arena Prague Outlet:

Fashion Arena Prague Outlet ve Štěrboholech je s více než 200 módními značkami na ploše 25 000 m2 jedním z největších outletových center v České republice. Je bezbariérové a od roku 2007 kdy bylo otevřeno, nabízí značkové zboží každý den o 30 až 70 % výhodněji. V obchodech si zákazníci nakoupí kompletní outfit včetně obuvi, šperků, spodního prádla, koženého zboží, sportovního vybavení, cestovních zavazadel a doplňků stejně jako kosmetiku, hračky či potřeby pro domácnost.
Fashion Arena Prague Outlet se nachází v širším centru české metropole a zákazníci se do něj mohou snadno dostat autem (25 minut z centra Prahy), městskou hromadnou dopravou (35 minut – metrem A na konečnou stanici Depo Hostivař a odtud autobusem Fashion Arena Prague Outlet, případně Shuttle busem z Náměstí Republiky).
Více na: www.fashion-arena.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3