INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

homepageI přes zvolna klesající nezaměstnanost nemá v ČR práci téměř půl milionu lidí. Úbytku nezaměstnaných nepřidávají ani komplikovaná a táhlá výběrová řízení, která předcházejí vlastnímu nástupu na pozici. Ojedinělý způsob spočívající v doporučování kandidátů zavedl nedávno pracovní portál WANTED-IN. Při hledání práce si můžou známí uchazečů o zaměstnání vydělat i tisíce korun.

Nezaměstnanost od počátku letošního roku klesla ze 7,7 % na nynějších 6,2 %, avšak v České republice je v současnosti stále více než 451 tisíc lidí bez práce. Aktuálně nabízejí firmy zhruba 97 tisíc volných pracovních pozic. Rostoucím negativním trendem při hledání zaměstnání se ovšem nestává nedostatek uchazečů, nýbrž složitá či zdlouhavá cesta ke kvalitnímu a osvědčenému kandidátovi.

Řešit tuto situaci se daří již několik měsíců kariérnímu internetovému portálu WANTED-IN. Ten funguje na základě osobního doporučení kandidáta třetí stranou. Proces propojení firmy s uchazečem tedy zkvalitňuje třetí subjekt, tzv. doporučující, kterým může být v podstatě kdokoliv, kdo na portálu hledanou pozici objeví. V praxi to funguje následujícím způsobem. Firma umístí na portál detailní poptávku po konkrétním zaměstnanci. V rámci tohoto inzerátu uveřejní taktéž i odměnu, kterou má možnost získat doporučující/zprostředkovatel, jenž ideálního kandidáta doporučí. V případě, že společnost doporučeného uchazeče zaměstná, zprostředkovateli je vyplacena stanovená odměna, která se v závislosti na konkrétní pozici pohybuje v řádech tisíců korun. Ochrana osobních dat je zajištěna v souladu se zákonem tím, že doporučující zašle své hodnocení a pozici nejprve svému známému kandidátovi, ten sám se poté rozhodne, zda bude reagovat a poskytne své údaje zaměstnavateli.

„Systém vychází z osvědčeného principu interního doporučení kandidátů zaměstnanci za odměnu, který je převeden v jednoduché online platformě pro využití široké veřejnosti,“ komentuje nový zdroj uchazečů Adéla Hloušková, jednatelka společnosti WORK-IN agency s.r.o., jež pracovní portál provozuje a dodává: „Vystavené pozice dále cílíme na sociální sítě, čímž se zvyšuje šance pro relevantní zaměstnavatele, uchazeče i jejich známé na úspěšné získání práce.“

Projekt WANTED-IN byl uveden do ostrého provozu na přelomu října a listopadu 2014. Průměrný měsíční nárůst návštěvnosti portálu od ledna činí 52,4 %. V únoru 2015 projekt získal ochrannou známku. Během následujících měsíců služby portálu využili například Alza.cz, Hotel Barceló, Elit CZ, nebo Profeskontakt a mnohé další. V současné době je projekt připraven na expanzi do zahraničí.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3