INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Albert logoObchodní řetězec Albert rozšiřuje spolupráci s českými dodavateli a nabídne zákazníkům veškeré objemy nepromočního vepřového a hovězího masa českého původu. Pod záštitou ministra zemědělství Mariana Jurečky podepsala společnost Ahold se zástupci dodavatelů memorandum o spolupráci. Zákazníci poznají český původ přehledně podle symbolu s českou vlajkou a s nápisem „Česká potravina“, který se nově objeví na obalech v souladu s metodikou Ministerstva zemědělství a novelou zákona o potravinách.

 „Podpora kvalitních českých produktů a jejich přehledné značení je pro Ministerstvo zemědělství prioritou. Zvýšení nabídky českého vepřového a hovězího masa v obchodní síti proto považuji za velmi pozitivní krok,“ říká ministr zemědělství Marian Jurečka.

Zákazníci najdou v obchodech Albert 100 % objemů stálého sortimentu červeného masa od prověřených českých zpracovatelů a chovatelů tzv. masného skotu a prasat – společností Masokombinát Polička, Kostelecké uzeniny a Rabbit.

Generální ředitel společnosti Ahold ČR Jesper Lauridsen ke spolupráci říká: „Obchody Albert jsou na českém trhu již čtvrt století a spolupráce s domácími dodavateli a producenty potravin je pro nás klíčová. Na základě zvyšování poptávky českých zákazníků po tuzemském mase se nám podařilo díky spolupráci s dodavateli zabezpečit sto procent objemů pravidelné nabídky masa, tedy nepromočních objemů, s českým původem. Chtěl bych našim dodavatelům poděkovat a také doufám, že změnu ocení naši zákazníci.“

Nové obaly s českou vlajkou

V souladu s novelou Zákona o potravinách a novou definicí dobrovolného značení českého původu najdou zákazníci v supermarketech a hypermarketech Albert maso v nových obalech s jasně viditelnou českou vlajkou a nápisem „Česká potravina“. Nové značení produktů tak zajistí jasnou a transparentní informaci pro  zákazníky.

Spolupráce s dodavateli byla stvrzena podpisem memoranda, které Ministr zemědělství ČR Marian Jurečka podepsal společně s generálním ředitelem obchodů Albert a se zástupci dodavatelů – Čestmírem Motejzíkem za Masokombinát Polička, Michalem Jedličkou z Kosteleckých uzenin a Zdeňkem Jandejskem za Rabbit.

Zákazníci jsou na prvním místě

Zástupci předních dodavatelů českého masa komentují novou spolupráci s obchodním řetězcem Albert.

Čestmír Motejzík

Předseda dozorčí rady společnosti Masokombinát Polička, a. s.

1.      Co přináší nová spolupráce se značkou Albert pro Váš byznys?

Je to další rozvinutí koncepce v produkci českého hovězího masa. Tím, že jde o dlouhodobý projekt, umožňuje nám to oslovit i naše dodavatele, tedy především chovatele, s nabídkou dlouhodobé spolupráce.

2.      Jaké investice a změny jste museli provést, abyste mohli do obchodů Albert české maso v tomto objemu dodávat?

Vzhledem k tomu, že jsme předním producentem v oblasti produkce hovězího masa, šlo především o investice do navýšení balící kapacity, a to o přibližně 30 procent. Změny nás čekají především v rozšíření závozů a pracovní doby.

Michal Jedlička

Generální ředitel společnosti Kostelecké uzeniny, a. s.

1.      Co přináší nová spolupráce se značkou Albert pro Váš byznys?

Velmi nás potěšilo, že se značka Albert rozhodla právě pro nás a vybrala nás jako jednoho z dodavatelů. Je to pro nás největší projekt ve výrobě a prodeji vepřového masa za poslední dva roky.

Poprvé jsem se ve vztahu dodavatel – odběratel setkal s partnerským přístupem, ze kterého by měl profitovat hlavně konečný zákazník. Panovala velká otevřenost během celého procesu přípravy projektu a oboustranná chuť hledat společně cesty, jak se zlepšovat.

2.      Jaké investice a změny jste museli provést, abyste mohli do obchodů Albert české maso v tomto objemu dodávat?

Vše u nás začíná už u našich farmářů, kteří musí požadovaný objem prasat vyprodukovat, ale pokud jde konkrétně o závod v Plané nad Lužnicí, museli jsme investovat přibližně 50 miliónů korun. Investice směřovaly zejména do nových balících etiketovacích linek a automatických krájecích zařízení.

Zdeněk Jandejsek

Generální ředitel společnosti Rabbit Trhový Štěpánov, a.s.

1.      Co přináší nová spolupráce se značkou Albert pro Váš byznys?

Pokud bude spolupráce probíhat na základě uzavřené smlouvy, lze předpokládat nárůst pravidelného odbytu, což může stabilizovat prodej červeného masa, a tím stabilizovat podnik. Současně může dojít k následné další spolupráci ve výrobcích z českého vepřového masa.

2.      Jaké investice a změny jste museli provést, abyste mohli do obchodů Albert české maso v tomto objemu dodávat?

Investicí pro zajištění požadavků obchodů Albert byly rozsáhlé stavební úpravy stropních konstrukcí, podlah a chlazení. Další nemalou investicí byly stroje a zařízení pro kostkování, mletí a balení masa včetně vah a etiketování zboží. Celkový objem překročí částku 40 milionů korun.

Společnost Ahold Czech Republic, a. s. působí na českém trhu 25 let. Provozuje maloobchodní síť více než 300 obchodů Albert, která je jednou z největších v České republice.  

Více než 17.000 zaměstnanců poskytuje služby přibližně 640 tisícům zákazníků každý den, což je zhruba 247 milionů ročně. V roce 2015 získala společnost Ahold již potřetí Národní cenu kvality. V lednu 2016 se společnost Ahold již podruhé umístila na předních příčkách v žebříčku TOP Zaměstnavatelé zveřejněného Asociací studentů a absolventů a v celkovém hodnocení obsadila druhé místo, mezi širokospektrálními obchodníky se zaměřením na jídlo se pak umístila na první pozici. Charitativní aktivity společnosti zastřešuje Nadační fond Albert, který se zaměřuje na zdravý životní styl především v oblasti zdravého stravování, ale věnuje se také sociální oblasti, kde si klade za cíl prevenci, vzdělávání a rozvoj dětí a mladistvých ze sociálně slabého prostředí.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3