INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hot wingsPři koupi masných výrobků už většina zákazníků podrobně zkoumá uvedené údaje na etiketě. Zajímá je především obsah masa a množství přidaných chemických látek.

Ty sice prodlužují trvanlivost a vylepšují vzhled výrobků, zároveň ale mohou dlouhodobě zatěžovat lidský organismus. Drůbežářský závod Klatovy uvádí na trh novinku do řady svých hotových tepelně opracovaných výrobků bez přidaných E. Poprvé na českém trhu startuje projekt Pečené kuře. Jedná se o polotovary Hot wings bez E, Kuřecí čtvrtka pečená bez E a Kuřecí prsa pečená bez E.

Nové produkty Drůbežářského závodu Klatovy, druhého největšího zpracovatele kuřecího masa v České republice, pocházejí z kuřat výhradně z českých chovů. Jsou tepelně opracované a lze je tedy ihned po rozbalení konzumovat za studena, nebo je stačí rozpéct v obyčejné nebo mikrovlnné troubě. Navíc neobsahují žádné chemické konzervanty, antioxidanty, stabilizátory a barviva.

Pikantní pochoutka

Hot wings bez E jsou oblíbenou pikantní pochoutkou pro milovníky kuřecích křídel. Jedno 370g balení poctivě uspokojí jednoho strávníka. Jako přílohu doporučujeme zvolit česnekovou bagetku a variaci omáček.

Kuřecí pečená čtvrtka bez E je klasická porce kuřecího stehna, pečeného na cibulce a kmínu. Tato část kuřete patří k nejoblíbenějším, protože se dobře obírá a ani po upečení není vysušená. Kuřecí stehno chutná nejlépe s vařeným bramborem.

Kuřecí prsa pečená bez E jsou dvě porce kuřecích prsou s kostí, pečených na cibulce a kmínu. Kuřecí prsa obsahují jen velmi malé množství tuku, a proto jsou častou součástí dietních jídelníčků. Nejvíce si je proto vychutnáte se zeleninovým salátem.
Pečené kuřecí výrobky bez E od DZ Klatovy jsou v dostání v obchodních sítích Billa a Kaufland.

O společnosti Drůbežářský závod Klatovy a.s.

Drůbežářský závod Klatovy a.s. je druhým největším zpracovatelem kuřecího masa a výrobcem uzenin z kuřecího masa v České republice. Měsíční produkce je v objemu 2 000 t kuřecího masa a 750 t masných výrobků. Česká kvalita potravin směle konkuruje potravinářským závodům v zemích EU. Společnost obchoduje s více než 3000 odběrateli z tuzemska i zahraničí s výrobky vlastní produkce. Nabízený sortiment je částečně obohacen také přikoupeným zbožím (slepice, kachny, husy, aj.). Drůbežářský závod Klatovy a.s. také provozuje jídelnu Slávie na klatovském náměstí, kde si zákazníci mohou pochutnat na cenově dostupných pokrmech, především z kuřecího masa vlastní produkce. Drůbežářský závod Klatovy a.s. zaměstnává 600 lidí. Více informací naleznete na: www.dzklatovy.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3