INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

UCB KiosekModerní vzhled, jednoduché produkty, osobní přístup, zkušení bankéři, otevřeno i večer a o víkendu. To a mnohem více nabídnou dva zcela nové bankovní kiosky UniCredit Bank, které banka na začátku března otevřela v pražském OC Letňany a na Slovensku v nitranském OC Mlýny. V pilotním provozu tak testuje nový způsob rozšiřování vlastní distribuční sítě do míst, kde se klienti běžně pohybují a mají zájem řešit své bankovní potřeby. Kiosky UniCredit Bank v České republice nabídnou výhodné produkty spotřebitelského financování s rychlým a jednoduchým online procesem sjednání.

„Chcete-li dnes uspět v retailovém bankovnictví, musíte být klientům stále blíže a vycházet vstříc jejich potřebám jednoduchými a dostupnými produkty. Proto otevíráme bankovní kiosky na místech, kde se klienti často pohybují a nabízíme jim naše služby přesně tam, kde je potřebují. Navíc máme pro klienty připravený rychlý a flexibilní proces sjednávání produktů, který bude od začátku až do konce plně online. Všechny dokumenty klient podepíše v bezpapírové podobě,“ říká Giovanni Guidi, ředitel retailového bankovnictví UniCredit Bank.

V  pilotním provozu se nabídka bankovních kiosků UniCredit Bank zaměří spotřebitelské úvěry od 10 tisíc do 1 milionu korun, s dobou splácení mezi 12 a 84 měsíci a atraktivní úrokovou sazbou od 4,9 % p.a., se kterou si klienti banky mohou splnit své sny bez dokládání účelu nebo snížit stávající splátky úvěrů až o 30 %, případně získat další finanční prostředky ke stávající půjčce. Klienti žádající o úvěr si u nich budou moci založit i bezpoplatkové U konto s neomezenými platbami a výběry z bankomatů na celém světě zdarma a unikátní garancí podmínek na 10 let.

Kiosky budou v obou městech otevřené každý den včetně víkendu od desíti do devíti, tedy téměř 80 hodin týdně. Klienti se na nich mohou potkat se zkušenými bankéři z místních poboček UniCredit Bank. „Věříme, že tato nová forma obsluhy našich klientů odpovídá jejich potřebám a již nyní připravujeme rozšiřování sítě kiosků i do dalších obchodních center v České republice a na Slovensku a v případě pozitivních ohlasů od klientů postupně obohatíme jejich nabídku o další produkty,“ doplňuje Guidi.

UniCredit Bank má dnes 151 obchodních míst v České republice a 74 na Slovensku. S dalším růstem klasické pobočkové sítě banka v současnosti nepočítá, zaměřit se chce na digitální kanály a nové způsoby obsluhy klientů, mimo jiné právě formou bankovních kiosků v obchodních centrech po celé České republice a na Slovensku.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3