INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

Podpora českého tradičního maloobchodu, regionálních producentů i výrobců potravin a systematické řešení problémů českého trhu, to vše jsou společné priority Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) a společnosti Karlovarské minerální vody.

Logickým vyústěním několikaleté spolupráce tak je uzavření strategického partnerství.

Výrobce české minerální vody Mattoni, Magnesia a Aquila je členem AČTO od jejího založení.
„Osobně sleduji její aktivity velmi pečlivě. Jsem rád, že existuje subjekt, který se věnuje podpoře tradičního obchodu a českých firem,“ říká Alessandro Pasquale, generální ředitel Karlovarských minerálních vod. „I Mattoni je česká firma s více než 140 letou historií a tradicí, proto je pro nás přirozené spojit síly s Asociací českého tradičního obchodu a s osobním nasazením mého přítele Zdeňka Juračky. Jsem si jist, že společně dokážeme podpořit kvalitu lokálních potravin, které si zaslouží, aby byly první volbou českého spotřebitele,“ přiblížil dále důvody sblížení generální ředitel Pasquale.

„Když jsem se jako šéf největší české nákupní centrály před zhruba dvaceti lety prvně potkal s vedením firmy Mattoni, představil mi již tehdy Antonio Pasquale svého nástupce, mladého, ambiciózního, ale velmi kultivovaného Alessandra. Dodnes vzpomínám a vážím si práce a vystupování obou pánů, v té době zejména pana Pasquale staršího,“ vzpomíná Zdeněk Juračka, předseda Asociace českého tradičního obchodu.

Někdejší generální ředitel Antonio Pasquale již v 90. letech dokázal spojit budování významné české firmy s tenkrát mezi vrcholovými manažery nebývalými aktivitami. Když před šesti lety veřejně nabádal na otevřeném fóru Italsko-české obchodní komory předsedu české vlády, aby se více zajímal o budoucnost českého trhu, projevila se jeho hluboká znalost a předvídavost. Již tehdy totiž bezbřehá liberalizace silně potlačovala české prvovýrobce a obchodníky ve prospěch živelně expandujících zahraničních obchodních řetězců. „Jsem rád, že přítel Alessandro jde v otcových stopách a daří se mu výzvy úspěšně zvládat a navíc dále expandovat nejen na českém, ale i zahraničním trhu. Přeji do budoucna firmě Mattoni nejen další ekonomické úspěchy v tomto napjatém tržním prostředí, ale i pokračování v úspěšné spolupráci s AČTO, na jehož založení a budoucnosti má významný podíl,“ dodává předseda AČTO Juračka.

Asociace českého tradičního obchodu je historicky první a největší konsolidovaný subjekt, který sdružuje české maloobchodníky z oblasti malého a středního podnikání. V současnosti má AČTO 19 členů z řad českých maloobchodních sítí i českých výrobců potravin. Reprezentuje na 7 000 prodejen s 30 000 zaměstnanci, čímž představuje cca 25% podíl na trhu s potravinami. Hlavním posláním AČTO je hájit zájmy svých členů před trvale nepříznivým působením nekalé konkurence, obchodních řetězců i ostatních institucí, ohrožujících další existenci českých obchodů, z velké části zajišťujících obchodní obslužnost venkova a odbyt regionálních potravin. Navíc si zakladatelé dali do vínku hájit vše české a to znamená i podporovat výrobu a prodej českých potravin u nás. Projekt certifikace, spojený s udílením originální značky TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO, spustilo AČTO na konci listopadu 2016.

(tz)

Slovo ke dni

  • Pivaři utíkají z hospod

    Ukazuje se, že opatření vlády fungují. Díky mnoha restrikcím a povinnostem se mění zvyky českých štamgastů. Opouštějí hospody a míří do privátů. Vypovídá o tom statistika o spotřebě alkoholu. Z roku na rok vytočili hostinští o 4,2 procenta piva méně. Ale holdování pivu se lidé nevzdávají, pije se stejně. Jenže v restauraci si k pivu už cigaretu nezapálíte. A kvůli zavedení EET, kontrolních hlášení a dalších administrativních opatření otevřených pohostinství, a to hlavně na venkově, ubývá. Pivaři také nevidí důvod, proč vysedávat mezi poloprázdnými stěnami a zaplatit za to víc. Stát asi tento vývoj neočekával, alespoň politici byli optimističtí a tvrdili, že opak se stane skutečností, navzdory selskému rozumu. Zajímavé, že teď v předvolební kampani se už k těmto svým činům vládní koaliční strany nehlásí. Pavel Kačer

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2017

INZERCE

Partneři

Generální partner:

TOSlogo 172

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

gascontrol 175logo KOB

Vyšlo u nás 

 

Partneři plus:

tsoft VSPAP 160 EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3 logo_zts_87_2 ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

Hlavní odborný partner: logo-npk Odborní partneři: csj105 sok67 cia 60 svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105

INZERCE