INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

iprosperita RGBPortál iprosperita.cz představuje internetové médium, které doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita. Jeho cílem je informovat uživatele, zejména firemní klientelu, členy profesních podnikatelských a manažerských uskupení, o dění na trhu, o činnosti firem, názorech osobností z bussinesu, publikovat tiskové zprávy, analýzy, průzkumy a další zajímavá sdělení. Poskytuje prostor ke zveřejňování redakčních i komerčních materiálů, které mapují podnikatelské prostředí u nás. Portál www.iprosperita.cz je nejen elektronickou rozšířenou verzí tištěné Prosperity, ale především sondou do světa businessu nabízející zásadní informace o všech a pro všechny, kteří podnikají nebo podnikání ovlivňují. Uživatelská atraktivita portálu je dotvářena speciálními autorskými rubrikami. Portál je místem pro vaši prezentaci se širokou škálou možností od reklamních bannerů až po partnerství se stálým informačním servisem.


prosperita RGBProsperita byla první z trojice tištěných titulů, jimiž vydavatel RIX, s.r.o. vstoupil na český mediální trh v roce 1999. Měsíčník publikuje hodnotné informace o podnikání a ekonomických vztazích v ČR, staví na vlastních autorských materiálech v řadě novinářských žánrů. Prosperita si klade za cíl podporovat tvořivý proces podnikání, inovativní aktivity i diskuzi nad ožehavými tématy v businessu, zveřejňovat pozitivní příklady ze života firem, názory šéfů. Strategií je popularizace úspěchů, šíření optimismu v podnikání a manažerské práci.
Prosperita komunikuje s malými, středními i velkými společnostmi a profiluje se jako list zasahující do všech oborů a napříč celou ČR. Řadu námětů generuje díky úzké spolupráci se svazy, sdruženími, asociacemi, komorami. Cílem periodika je oslovit širokou podnikatelskou veřejnost s tím, že přednost mají informace o aktivním postoji k businessu a vytváření trvalých hodnot. Četná jsou mediální partnerství, významnou roli hraje redakční rada složená ze špičkových odborníků, kteří mají odvahu prosadit se prostřednictvím neotřelých nápadů a výjimečných myšlenek.


madambusiness RGBProsperita Madam Business vstoupila na mediální trh v roce 2007 jako příloha tištěného měsíčníku Prosperita. Jde o tematicky zaměřené celky věnované především podnikatelkám a manažerkám. Tedy majitelkám firem, ať již těch největších či drobných, generálním ředitelkám, členkám vrcholového managementu i začínajícím podnikatelkám. Na stránkách Prosperity Madam Business vystupují ženy, které něco umí, které již hodně dokázaly, které mají nápady či trpělivou denní činorodou prací a vynalézavostí sobě vlastní obohacují život ostatních. A to jako osobnosti rozmanitých oborů – jako profesionálky v bankovnictví, vědě, informačních technologiích, potravinářství, lékařství, poradenství, na poli obchodu a marketingu, vědy a umění. Jsou to ženy, kterým se dostává zaslouženého celospolečenského uznání.


madambusinesscz RGBPortál madambusiness.cz je samostatným internetovým médiem obdobně zaměřeným jako tištěné vydání Prosperity Madam Business, jejíž obsah doplňuje a rozšiřuje o zajímavé informace a tipy. Každý den zveřejňuje aktuální zprávy o užitečných produktech a službách pro ženy. Dotýká se ekonomiky, životního stylu, módy, péče o zdraví a krásu i zábavy. Přidanou hodnotou portálu jsou spotřebitelské soutěže, připravované na přání klientů, a řada rubrik.
Jádro aktivit madambusiness.cz tvoří spolupráce s úspěšnými podnikatelkami a manažerkami, s nimiž se pravidelně čtenáři setkávají v tištěném periodiku. Na madambusiness.cz je dostupná plná verze tištěného vydání, včetně nejzajímavějších autorských rozhovorů a článků, ke stažení zdarma.


freshtime RGBProsperita Fresh Time, jejíž první číslo vyšlo v roce 2012, je příloha měsíčníku Prosperita. Oslovuje zejména podnikatele a manažery, kteří vědí, že zdravé sebevědomí je významný prvek jejich životního úspěchu, mají odvahu se prezentovat a považují vystupování v médiích za nedílnou součást dotváření vlastní image. Pro muže v nejlepších letech, s nejlepšími úmysly, nejlepšími nápady a nejlepšími výsledky.

 

 


freshtimecz RGBPortál freshtime.cz je samostatným internetovým médiem obdobně zaměřeným jako tištěné vydání Prosperity Fresh Time, jejíž obsah rozšiřuje každý den. Dává nahlédnout do příběhů úspěšných osobností businessu. Pro muže v nejlepších letech, s nejlepšími úmysly, nejlepšími nápady a nejlepšími výsledky. Přináší informace o pokrokových společnostech, zajímavých příležitostech a výzvách, výrobcích, službách, zdraví a sportu. To vše příjemnou inspirativní a čtivou formou. Na Freshtime.cz je dostupná plná verze tištěného vydání, včetně nejzajímavějších rozhovorů a článků, ke stažení zdarma.

Slovo ke dni

  • Proti neviditelnému nepříteli

    O tom, že na bakterie zabírají antibiotika stále méně, už asi slyšel každý. S vynálezem penicilinu jsme sice porazili mnoho nebezpečných nemocí, ale s jeho stále častějším používáním si vytvořili nový problém. Jmenuje se antibiotická rezistence a hrozí, že brzy vyvolá naprostou katastrofu. Tyto látky nepříjímáme pouze v podobě tablet nebo injekcí, když chceme porazit zánět, ale do těla se dostávají i jídlem. Hospodářská zvířata totiž rovněž přijímají veterinární přípravky s antibiotickými účinky, a to dokonce i preventivně, tedy z důvodu, aby nedostala bakteriální infenci. Zůstanou v mase, mléce, vejcích i jinde v prostředí. V České republice si odborníci uvědomili problém už dávno a dokonce na vládní úrovni s ním začali bojovat. Pro příští léta jsme přijali už druhý akční plán s názvem "Národní antibiotikový program 2019 - 2022....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

Jak je to dnes s výukou základů ochrany duševního vlastnictví v České republice? 16. duben 2019

Výuka základů ochrany duševního vlastnictví, zejména se zaměřením na ochranu průmyslového vlastnictví, není ve vzdělávacím systému v ČR až na výjimky pevně a systematicky zakotvena. V tomto smyslu je třeba vyzdvihnout iniciativu představitelů škol a vyučujících na všech úrovních, kteří v rámci možností tuto výuku realizují a seznamují žáky, studenty a posluchače se základními principy ochrany duševního vlastnictví. Snahou Úřadu průmyslového vlastnictví je všemi dostupnými prostředky podpořit každou aktivitu v tomto směru formou konzultací, kurzů i výukovými materiály.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300

INZERCE