INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

iprosperita RGBPortál iprosperita.cz představuje internetové médium, které doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita. Jeho cílem je informovat uživatele, zejména firemní klientelu, členy profesních podnikatelských a manažerských uskupení, o dění na trhu, o činnosti firem, názorech osobností z bussinesu, publikovat tiskové zprávy, analýzy, průzkumy a další zajímavá sdělení. Poskytuje prostor ke zveřejňování redakčních i komerčních materiálů, které mapují podnikatelské prostředí u nás. Portál www.iprosperita.cz je nejen elektronickou rozšířenou verzí tištěné Prosperity, ale především sondou do světa businessu nabízející zásadní informace o všech a pro všechny, kteří podnikají nebo podnikání ovlivňují. Uživatelská atraktivita portálu je dotvářena speciálními autorskými rubrikami. Portál je místem pro vaši prezentaci se širokou škálou možností od reklamních bannerů až po partnerství se stálým informačním servisem.


prosperita RGBProsperita byla první z trojice tištěných titulů, jimiž vydavatel RIX, s.r.o. vstoupil na český mediální trh v roce 1999. Měsíčník publikuje hodnotné informace o podnikání a ekonomických vztazích v ČR, staví na vlastních autorských materiálech v řadě novinářských žánrů. Prosperita si klade za cíl podporovat tvořivý proces podnikání, inovativní aktivity i diskuzi nad ožehavými tématy v businessu, zveřejňovat pozitivní příklady ze života firem, názory šéfů. Strategií je popularizace úspěchů, šíření optimismu v podnikání a manažerské práci.
Prosperita komunikuje s malými, středními i velkými společnostmi a profiluje se jako list zasahující do všech oborů a napříč celou ČR. Řadu námětů generuje díky úzké spolupráci se svazy, sdruženími, asociacemi, komorami. Cílem periodika je oslovit širokou podnikatelskou veřejnost s tím, že přednost mají informace o aktivním postoji k businessu a vytváření trvalých hodnot. Četná jsou mediální partnerství, významnou roli hraje redakční rada složená ze špičkových odborníků, kteří mají odvahu prosadit se prostřednictvím neotřelých nápadů a výjimečných myšlenek.


madambusiness RGBProsperita Madam Business vstoupila na mediální trh v roce 2007 jako příloha tištěného měsíčníku Prosperita. Jde o tematicky zaměřené celky věnované především podnikatelkám a manažerkám. Tedy majitelkám firem, ať již těch největších či drobných, generálním ředitelkám, členkám vrcholového managementu i začínajícím podnikatelkám. Na stránkách Prosperity Madam Business vystupují ženy, které něco umí, které již hodně dokázaly, které mají nápady či trpělivou denní činorodou prací a vynalézavostí sobě vlastní obohacují život ostatních. A to jako osobnosti rozmanitých oborů – jako profesionálky v bankovnictví, vědě, informačních technologiích, potravinářství, lékařství, poradenství, na poli obchodu a marketingu, vědy a umění. Jsou to ženy, kterým se dostává zaslouženého celospolečenského uznání.


madambusinesscz RGBPortál madambusiness.cz je samostatným internetovým médiem obdobně zaměřeným jako tištěné vydání Prosperity Madam Business, jejíž obsah doplňuje a rozšiřuje o zajímavé informace a tipy. Každý den zveřejňuje aktuální zprávy o užitečných produktech a službách pro ženy. Dotýká se ekonomiky, životního stylu, módy, péče o zdraví a krásu i zábavy. Přidanou hodnotou portálu jsou spotřebitelské soutěže, připravované na přání klientů, a řada rubrik.
Jádro aktivit madambusiness.cz tvoří spolupráce s úspěšnými podnikatelkami a manažerkami, s nimiž se pravidelně čtenáři setkávají v tištěném periodiku. Na madambusiness.cz je dostupná plná verze tištěného vydání, včetně nejzajímavějších autorských rozhovorů a článků, ke stažení zdarma.


freshtime RGBProsperita Fresh Time, jejíž první číslo vyšlo v roce 2012, je příloha měsíčníku Prosperita. Oslovuje zejména podnikatele a manažery, kteří vědí, že zdravé sebevědomí je významný prvek jejich životního úspěchu, mají odvahu se prezentovat a považují vystupování v médiích za nedílnou součást dotváření vlastní image. Pro muže v nejlepších letech, s nejlepšími úmysly, nejlepšími nápady a nejlepšími výsledky.

 

 


freshtimecz RGBPortál freshtime.cz je samostatným internetovým médiem obdobně zaměřeným jako tištěné vydání Prosperity Fresh Time, jejíž obsah rozšiřuje každý den. Dává nahlédnout do příběhů úspěšných osobností businessu. Pro muže v nejlepších letech, s nejlepšími úmysly, nejlepšími nápady a nejlepšími výsledky. Přináší informace o pokrokových společnostech, zajímavých příležitostech a výzvách, výrobcích, službách, zdraví a sportu. To vše příjemnou inspirativní a čtivou formou. Na Freshtime.cz je dostupná plná verze tištěného vydání, včetně nejzajímavějších rozhovorů a článků, ke stažení zdarma.

Slovo ke dni

  • Do roku 2023

    Prognostici se nemohou shodnout. Bude leden tohoto roku bodem obratu k lepšímu, nebo se krize ještě prohloubí a vygraduje? Předpovědi vypadají podobně jako dlouhodobé předpovědi počasí před zimou. Jedni slibují, že bude velmi mírná, jiní nás ujišťují, že zrzneme. Samozřejmě si přejeme, abychom už nastartovali růst a překonali důsledky konfliktu ve východní Evropě, sankcí a omezených zdrojů energie. Nepochybně, lidé, firmy, celá společnost po překonání pandemie potřebují nabrat nových sil. Kdo už vidí světlo na konci tunelu? Optimisté! Jsou to všichni, kteří se nechtějí poddat nepříznivým okolnostem, nevadí jim, že budou muset víc pracovat v horších podmínkách a možná si na určitý čas utáhnout opasky. Jim patří budoucnost. A aby to měli snazší, i sv. Petr jim dopřál o Vánocích a novoročních svátcích příliv téměř jarního vzduchu,...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2023

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3