INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

Šéfové

10. říjen 2017

Stejně jako jsou pro E.ON na prvním místě inovativní zákaznická řešení a kvalita nabízených produktů a služeb, sází tato energetická společnost i v oblasti personálních zdrojů na zkušené a kvalifikované manažery.

4. říjen 2017

Jiří Klabzuba se v Plzeňském Prazdroji stal novým obchodním ředitelem pro oblast maloobchodu a obchodních řetězců (Off Trade). Do této funkce přichází s bohatou, osmnáctiletou zkušeností na poli retailového byznysu.

Ján Čarný
20. září 2017

Ján Čarný byl jmenován novým generálním ředitelem úvěrové pojišťovny COFACE Česká republika. Zodpovídá za nabídku komplexní péče společnosti COFACE o firemní pohledávky tj. za tři produktové linie COFACE v České republice: pojištění pohledávek, poskytování kreditních informací a služby inkasa pohledávek.

ups
12. září 2017

Novým marketingovým manažerem společnosti UPS Czech Republic se stal Luiz Richter (34). Jeho hlavním úkolem a odpovědností je dohled nad marketingovými aktivitami v rámci regionu Česká republika, Ukrajina a Slovensko včetně přípravy strategie, plánování a bezprostřední realizace marketingové komunikace.

ROSSMANN Ondrej Vratny
31. srpen 2017

Síť drogerií parfumerií ROSSMANN provozující v České republice v současnosti 131 prodejen s více než 750 zaměstnanci má od
16. srpna 2017 nového šéfa oddělení property a expanze. Stal se jím Ing. Ondřej Vrátný.

Michaela Průchová
30. srpen 2017

Pozici tiskového mluvčího ČSOB bude od září zastávat Patrik Madle. Nahradí tak Pavlu Hávovou, která odchází na mateřskou dovolenou. Patrik bude mít na starosti především externí komunikaci banky a s ní spojené projekty. Do týmu Externí komunikace nastoupila také Michaela Průchová, jejíž agendou budou specifické projekty skupiny ČSOB a rovněž komunikace dceřiných společností.

Slovo ke dni

  • Ruská mise

    Čeští podnikatelé vedeni prezidentem republiky vyrazili na východ (znovu) objevovat velký ruský trh. Cesta míří logickým směrem, protože všemi ostatními směry je vzájemný obchod mnohem složitější. Není pochyb, že Slované si rovněž lépe rozumí, jsou si povahově bližší a mají i na co navazovat. Značka Made in Czechoslovakia má v Rusku a všech postsovětských státech stále svůj zvuk, neboť spousta výrobků s takovým označením tam dosud stále funguje. Jistě, už nejsme spojeni smlouvami jako za dob Rady vzájemné hospodářské pomoci, mnoho se změnilo, ale stejně tak mnoho pout přetrvává. A máme co nabídnout. S jakými výsledky tato mise skončí, to zatím nevíme. Ale jsem přesvědčen, že má všechny předpoklady dobře uspět. Držím palce, je to v zájmu obou zemí!Pavel Kačer

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2017

INZERCE

Partneři

Generální partner:

TOSlogo 172

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

gascontrol 175logo KOB

Vyšlo u nás 

 

Partneři plus:

tsoft VSPAP 160 EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3 logo_zts_87_2 ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

Hlavní odborný partner: logo-npk Odborní partneři: csj105 sok67 cia 60 svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105

INZERCE