INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Během osmi podzimních týdnů zákazníci, kteří uzavřou leasingovou či úvěrovou smlouvu s ČSOB Leasing, mají neopakovatelnou možnost vyhrát celkem 8 nových osobních automobilů. Soutěž je propagována rozhlasem (rádiem) a podpořená internetovou interaktivitou (včetně populární flashové hry). Pravděpodobnost výhry je vysoká. Např. v prvním kole soutěže dosáhla pravděpodobnost poměru 1: 508!

Na leasingovém trhu neobvyklá soutěž pro zákazníky ČSOB Leasing: Trefa do černého vstoupila do své druhé poloviny. ČSOB Leasing eviduje v jejím průběhu rekordní počet nově uzavřených smluv o financování, který už překročil sumu 2100. Soutěž má již 4 spokojené vítěze, kteří získali nový vůz Hyundai i20, další čtyři potenciální vítězové jsou stále ve hře, tentokrát o nová vozidla KIA. Slavnostní předání výher proběhlo dne 23. listopadu v autosalónu Autocentrum Háša za přítomnosti vedení ČSOB Leasing. Soutěž pokračuje dále, až do 9. 12. 2011, a to ve spolupráci s rádiem Impuls.

„Když jsme přemýšleli, jakou přidanou hodnotu nabídnout zákazníkům v dnešním tržním prostředí, řekli jsme si, že jsou dva motivy, které jsou na vývoji tržního prostředí relativně nezávislé. Prvním je potřeba iniciativy a úspěchu v podnikání našich zákazníků, přičemž k tomu je zapotřebí mít výrobní prostředky, jinými slovy k podnikání užitečné věci. Ty umíme zákazníkům pomoci pořídit s pomocí financování a navíc i kvalitně pojistit. A druhým motivem je odvěká potřeba si hrát, soutěžit a taky reálně vyhrávat. Tak jsme připravili pro zákazníky atraktivní soutěž: Trefa do černého ve spolupráci s rozhlasovou stanicí, která je na leasingovém trhu velmi neobvyklá."

Josef Rosenkranz, místopředseda představenstva a výkonný ředitel pro obchod ČSOB Leasing

Informace o soutěži

Soutěže o vozidla se mohou zúčastnit všichni zákazníci, kteří v období od 1. října do 8. prosince 2011 uzavřou s ČSOB Leasing, a.s. smlouvu na financování v produktu finanční leasing a/nebo úvěr, a to ve všech komoditách, které ČSOB Leasing financuje. Soutěžící musí pro zařazení do soutěže správně zodpovědět soutěžní otázku, kterou naleznou na webu ČSOB Leasing (www.trefadocerneho.cz nebo www.csobleasing.cz), a/nebo ve vysílání rádia Impuls. Z došlých odpovědí bude vždy na konci týdne, za účastni notáře, vyhlášen výherce automobilu.

„ČSOB Leasing je jediná leasingová společnost na českém trhu s takovouto soutěží.

Hraje se o vozy Hyundai a Kia. 8 týdnů - 8 otázek – 8 vozidel - 8 výherců. Soutěží všichni zákazníci bez ohledu na typ financovaného předmětu: vozidlo, stroj, technologie, zařízení atd., u kterého mají uzavřenou leasingovou či úvěrovou smlouvu, a kteří splňují soutěžní podmínky."

Oldřich Freidinger, Marketing a podpora obchodu ČSOB Leasing

Informace o ČSOB Leasing, a.s.

ČSOB Leasing, a. s., je 100% dceřinou společností Československé obchodní banky, a. s., členem skupiny ČSOB a v rámci KBC Lease holdingu i významné nadnárodní skupiny KBC.

Prostřednictvím sítě vlastních poboček poskytuje finanční služby všem podnikatelským subjektům a soukromým osobám v oblasti financování a pojištění osobních, užitkových a nákladních automobilů, strojů, zařízení, technologií, investičních celků a výpočetní techniky. ČSOB Leasing je držitelem certifikátu jakosti podle normy ISO 9001:2008. ČSOB Leasing je několikanásobným držitelem prestižního ocenění Zlatá koruna za své finanční produkty pro zákazníky. ČSOB Leasing od počátku svého působení na trhu (rok 1995) do konce roku 2010 uzavřel 308 tisíc smluv a poskytl financování v objemu 150 mld. Kč. Více informací o ČSOB Leasing a aktuální nabídce naleznete na: www.csobleasing.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3