INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

TEKO-HP-P1102 copyDlouhodobě nejprodávanější značkou laserových tiskáren v České republice je Hewlett-Packard. Je to způsobeno jak pestrou nabídkou produktů pro domácnosti a kancelářské provozy, tak jednotlivými přednostmi jako jsou kvalita, dlouholetá tradice, jednoduchá struktura tiskárny a tudíž i snadnější manipulace v případě poruchy. Teko Technology je jedním z prodejců těchto tiskáren a dle svých obchodních výsledků jednoznačně potvrzuje vůdčí postavení HP v ČR.

 Obliba HP vychází hlavně z tradičního vnímání značky uživateli. Produkty určené pro domácí použití mají relativně kompaktní rozměry, dlouhou životnost a bezproblémový servis. „U našich zákazníků jednoznačně vede HP, o tom není pochyb. Jedná se hlavně o drobné subjekty jako jsou malé a střední firmy, ale v posledních letech se k HP přiklánějí v úřady a zdravotnická zařízení, která s nimi vybavují kanceláře a ordinace,“ komentoval zákaznickou skladbu značky HP Petr Kempa, zástupce Teko Technology. Poměry prodejnosti jiných značek vůči HP se postupně mění a na paty HP šlapou hlavně Canon, Samsung, Oki a Xerox. HP má ale stále náskok.

 

Teko Technology zajišťuje i servis prodaných zařízení HP, má tedy jasnou představu o reálné poruchovosti těchto tiskáren. „HP je jednou z nejméně problematických značek. Občas se opotřebuje některá součástka, ale jedná se o velmi výjimečné případy. Naši technici si na HP skoro nesáhnou,“ dodal Kempa.

 

Výběr tiskárna na míru: radí Petr Kempa z Teko Technology (http://www.teko-toner.cz)

HP má velký výběr laserových tiskáren v různých cenových hladinách i technických parametrech a každý zákazník si může vybrat dle svých potřeb. Není sice nejlevnější značkou na trhu, ale má své určité přednosti a zákazníkovi nevadí, že připlatí.

V segmentu tiskáren formátu A4 pro jednotlivce i pro malé a střední skupiny uživatelů si zákazníci vybírají podle toho, co potřebují tisknout. Zda běžný černý text, text včetně obrázků nebo více obrázků než textu v počtu pár stran za měsíc nebo měsíčně vytisknou řádově stovky až tisíce listů. Další skupina zákazníků se rozhoduje, zda jim postačí jen tiskárna nebo už potřebují i kopírovat popřípadě i skenovat. Když si zákazník zodpoví těchto pár základních dotazů, má zpravidla volnou cestu ke správnému výběru. Může si samozřejmě nechat i poradit. Pro správnou volbu tiskárny doporučuji opravdu tyto kritéria zvážit, protože se tím zákazník vyhne následným problémům.

 

Jeden z příkladů, kdy je nevhodně zvolen typ tiskárny:

 

Když na barevné tiskárně bude zákazník tisknout v naprosté většině pouze černý text, tak s ohledem na konstrukce tiskáren a náplní toto užívání není nejvhodnější, protože se opotřebovávají díly bez skutečného používání / tisknou tzv. na prázdno. Po určité době dochází k defektům při tisku, a aniž by si uživatel byl vědom toho, že to je způsobeno špatným výběrem tiskárny popřípadě nastavením tiskových úloh a jejich vlastností, tak v prvé řadě řeší problém s náplněmi. Tím vznikají tzv. skryté nepřímé defekty. Tomu se dá předejít vhodnější volbou monochromatických tiskáren, které se na takovýto druh tisku specializují. Navíc mají i levnější provoz a uživatel může správným nastavením vlastností tisku ušetřit ještě více.

 

Často se stává, že si zákazník raději koupí dvě levnější tiskárny, než jednu kombinovanou. Jednu barevnou a druhou černobílou, protože tímto umí jednak správně volit co na jaké tiskárně bude tisknout a v neposlední řadě i ušetří na nákladech. Kupuje tedy jen to, co skutečně bude užívat a nebude, jak se to mnohdy stává platit za něco, co nevyužije, za naddimenzovaný stroj. V neposlední řadě je výhodou i to, že pokud nastane nějaký technický problém, má v záloze alespoň jednu funkční tiskárnu.

 

Nové typy tiskáren HP převážně vycházejí ze stejné koncepce jako dřívější modely. Tiskové náplně mohou být určeny jak pro černý / jednobarevný tisk, popřípadě pro tisk v plnohodnotných barvách. Výhodou pro zákazníka je, že do naprosté většiny tiskáren HP můžou používat námi vyrobené tonery TEKO®, které jsou ekonomicky výhodnější variantou a zákazník tak nemá vysoké náklady na tisk.

 

 

O TEKO TECHNOLOGY s.r.o.

 

Společnost TEKO TECHNOLOGY je přední český specialista na profesionální výrobu tonerů, kazet a pásek do laserových, inkoustových a jehličkových tiskáren, kopírek a faxů. Na českém trhu působí od roku 1998 a od té doby získala desetitisíce spokojených zákazníků. Vyrábí vlastní značku tonerů TEKO, které jsou zcela kompatibilní se zařízeními značek Apple, Brother, Canon, Epson, Fujitsu, HP, IBM, Lexmark, Konica-Minolta, Kyocera, Lanier, Mita, Nes, Oki, Olivetti, Panasonic, Philips, Printronix, Ricoh, Samsung, Sanyo, Sharp, Star, Tally, Tektronix, Toshiba, Utax a Xerox.

 

Svým zákazníkům nabízí TEKO TECHNOLOGY s.r.o. možnost odběru zboží na sedmi místech po České republice, dále odbornou pomoc na všech prodejnách a dopravu objednaného zboží zdarma. Všechny prodávané výrobky jsou šetrné k životnímu prostředí a jsou vyrobeny z recyklovatelných materiálů. Zárukou kvality služeb TEKO TECHNOLOGY s.r.o. jsou oborové certifikáty ČSN EN ISO 9001:2009. Více informací naleznete na stránkách http://www.teko-toner.cz .

 

(tz)

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3