INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

COOL karta oko ČSOBNová COOL karta od ČSOB se dá jednoduše přirovnat k dobíjecí kartě, na kterou stačí poslat peníze a následně ji využívat při placení v obchodě, přes internet nebo pro výběry z bankomatu. Výborně se hodí rodičům, kteří s ní mohou dávat kapesné svým dětem. Hodit se může i těm, kteří potřebují oddělit finance od svého běžného účtu – například kvůli nákupům přes internet nebo placení v zahraničí.

„COOL karta není vázána na žádný bankovní účet. Finance má klient neustále pod kontrolou, takže nikdy neutratí víc, než na kartu vloží. Držitel karty navíc dostává po každé transakci SMS zprávu. Pro rodiče to je vítaný způsob, jak kontrolovat nákupy svých dětí a učit je finančně odpovědnému hospodaření,“ vysvětluje Jana Opršalová, výkonná manažerka segmentu Platební komfort ČSOB a Ery

Ovládat COOL kartu bude držitel pohodlně moci na webu www.coolkarta.cz nebo i přes mobilní aplikaci pro chytré telefony a tablety. Rodiče mohou dětem vytvořit i tzv. pasivní přístup, kde může potomek sledovat své transakce přímo ve svém telefonu bez možnosti aktivních změn nastavení.

Na tom, že by děti měly dostávat kapesné, se shoduje většina rodičů. Učí je zodpovědnosti a hodnotě peněz. „Kapesné děti obvykle dostávají v hotovosti. Ukazuje se ale, že o tom, kolik peněz děti skutečně dostanou, nemají často úplně kompletní přehled ani ony, ani jejich rodiče,“ říká Jana Opršalová. Až doposud se bezhotovostní vyplácení kapesného nedalo elegantně řešit, protože bankovní produkty jsou často podmiňovány určitým věkem. „COOL karta tyto bariéry boří a jako první umožňuje rodičům, aby své děti učili zacházet s bezhotovostními platbami. Navíc z pilotu víme, že děti se s vlastní kartou cítí dospěleji a využívají ji velmi rády,“ doplňuje Opršalová.

Výhodou COOL karty jsou nízké provozní náklady. Za COOL kartu zájemci dají 99 korun. Dobíjení je zdarma, výběr z bankomatu ČSOB stojí 6 korun. Klienti také ocení rychlé a jednoduché objednání on-line (www.coolkarta.cz) a bez papírování. COOL kartu však mohou pořídit také na pobočkách ČSOB, v Era finančních centrech a na specializovaných přepážkách Poštovní spořitelny na vybraných pobočkách České pošty. Aktuálně si COOL kartu mohou koupit pouze klienti ČSOB a Ery. Pokud zájemce o COOL kartu dosud nemá v ČSOB/Eře běžný účet, doporučujeme mu otevřít si například ČSOB Plus Konto nebo Era online účet, které jsou zdarma. Stačí si na účet posílat každý měsíc alespoň 15 tisíc korun.

Více informací: www.coolkarta.cz

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3