INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

Na nadcházejícím Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně představí své služby UniCredit Bank, UniCredit Leasing a UniCredit Factoring, lídři českého trhu ve financování malých a středních firem i velkých korporací. Návštěvníci získají informace o novinkách a trendech v oblasti korporátního bankovnictví, exportního financování, leasingových a faktoringových služeb. Všechny tři společnosti najdete na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně na stánku 076 v pavilonu Z.

Za ekonomickým úspěchem České republiky z velké části stojí strojírenství, výroba automobilů i dopravních strojů a technologický sektor obecně. Konjuktura a kladná čísla hospodářského růstu se projevují i v českém exportu. Rychle se měnící geopolitická situace nutí české firmy stále více diverzifikovat. Pro vývozce se ale zároveň objevují nové příležitosti v netradičních oblastech.

„Kromě oživení poptávky z Ruska a již tradičního postavení Ázerbájdžánu, tedy země s jednou z nejvyšších angažovaností z pohledu exportního financování, se stále častěji setkáváme s poptávkami z jihovýchodní Asie, především Indonésie, Laosu a Vietnamu. Větší prostor v českém exportu by v budoucnu mohl zaujmout africký kontinent, který však i přes postupný růst stále zůstává pod svým potenciálem,“ vysvětluje Jiří Flégl, manažer strukturovaného exportního financování UniCredit Bank. Za zmínku jistě stojí zlepšení obchodních podmínek ve Střední Americe. Pokročilá regionální integrace, strategická poloha u námořních cest a především nově vznikající celní unie láká investory ze všech koutů světa.

Prezentaci banky na veletrhu doprovodí UniCredit Leasing, jeden z lídrů trhu nebankovního financování a součást finanční skupiny UniCredit Bank. Společnost, která letos oslavila čtvrt století na českém trhu, představí návštěvníkům nabídku produktů a služeb pro financování strojů, zařízení a zemědělské techniky. UniCredit Leasing již dnes financuje mnohé z potřeb českých exportérů a nabízí celou řadu způsobů, jak profinancovat investiční záměr každého klienta. Dlouhodobě roste poptávka klientů po zprostředkování finančních produktů leasingu, které potřebné investice zajistí s minimálními či dokonce nulovými počátečními náklady.

„Financování strojů a strojních technologií je důležitým segmentem, ve kterém se nám daří uplatňovat všechny tři obchodní kanály. Daří se v přímém obchodě, v synergiích s bankou a v neposlední řadě ve spolupráci s výrobci a dodavateli samotné techniky. Ve strojním zařízení je trendem rozhodně finanční leasing. V tomto segmentu dosahuje dokonce až dvou třetin všech prodejů. Firmy si díky němu pořizují vybavení jako jistou formu investice, která má u těchto zařízení mnohem delší užitnou hodnotu než je doba jejich financování, “ říká Jiří Matula, generální ředitel a předseda představenstva UniCredit Leasing.

Kromě možností financování stále populárnějším finančním a operativním leasingem představí UniCredit Leasing na veletrhu i další produkty. Od běžného účelového úvěru na pořízení strojů CreditMachinery až po možnosti předfinancování strojů do výroby, nepravidelných a odložených splátek, výhodného pojištění a také možnosti kombinace s různými dotačními tituly.

S exportním financováním má UniCredit Bank široké zkušenosti. Kvalitu jejích služeb loni opět potvrdil prestižní finanční titul Euromoney udělením nejvyššího ocenění v soutěži Best Trade Finance Bank. UniCredit Bank je rovněž generálním partnerem Exportní ceny DHL, prestižního ocenění pro malé a střední podniky schopné prosadit se na zahraničních trzích.

(tz)

Slovo ke dni

  • Favorit jako symbol

    Před třiceti lety vyjel z bran mladoboleslavské automobilky Škoda první favorit. Nový rodinný osobní automobil se stal na domácím trhu ihned obrovským hitem, každý ho chtěl a jen málokdo na něj tehdy měl. Protože se stal v socialistické ekonomice nedostatkovým zbožím, čekalo se na něj dlouho, nebo si zájemce musel připlatit na černém trhu. Favoritem si Československo chtělo vylepšit stále horší pozici exportéra. V podstatě však jen doháněl zpoždění, které čs. automobilový průmysl v 70. a 80. letech XX. století nabral. Ukázalo se, že to nešlo hladce a bez zahraniční pomoci. Design karoserie navrhli Italové, pohon přední nápravy Francouzi, karburátor pocházel z Německé spolkové republiky. Dodnes se stále diskutuje o tom, zda byl na místě výprodej našeho průmyslu po roce 1989 do cizích rukou. Favorit ukazuje, že nebylo zbytí. Teprve pod...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

gascontrol

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

logo KOBTOSlogo 172

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200

INZERCE