INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Raiffeisen Bank International Group (RBI), mateřská společnost banky ZUNO BANK AG, se rozhodla konsolidovat své podnikání v rámci skupiny a postupně ukončit činnost ZUNO BANK AG v České republice a na Slovensku a její bankovní aktivity převést na Raiffeisenbank resp. Tatra banku. Mělo by se tak stát nejpozději do konce prvního pololetí roku 2017. RBI chce tímto krokem zjednodušit strukturu skupiny a odstranit duplicitní aktivity na trzích, kde působí.

„Klienti ZUNO nemusejí v tento okamžik podnikat žádné kroky. I nadále jim budeme poskytovat potřebný servis. Od 21. října letošního roku však již nebudeme nabízet služby novým klientům," říká Oyvind Oanes, generální ředitel ZUNO, a dodává: "O dalších krocích budeme samozřejmě všechny naše klienty informovat s dostatečným předstihem."

Bankovní aktivity ZUNO se budou postupně přesouvat do Raiffeisenbank a.s. v České republice a do Tatra banky, a.s. na Slovensku. O optimálním řešení tohoto přesunu se aktuálně jedná na úrovni celé skupiny RBI a také s regulatorními orgány.

„Velmi se těšíme na spolupráci s novými klienty. Přechod do naší banky jim maximálně usnadníme a zajistíme, aby pro ně byl co nejkomfortnější,“ říká předseda představenstva a generální ředitel Raiffeisenbank Igor Vida, a dodává „Klienti ZUNO BANK se mohou těšit na precizní servis, širokou nabídku produktů a služeb i špičkové mobilní bankovnictví, na které byli doposud zvyklí.“

V březnu tohoto roku lucemburská skupina ABH Holdings S.A. (ABHH) odstoupila od koupě ZUNO. Důvod odstoupení od obchodu s RBI však nesouvisel s bankou ZUNO. Raiffeisen Bank International však stále jedná o možnosti prodeje platformy, na které ZUNO banka funguje.

ZUNO patří v poskytování služeb internetového a mobilního bankovnictví na špičku žebříčku mezi bankami v České republice i na Slovensku. Ke konci srpna měla banka dohromady na obou trzích 266 000 zákazníků, 22 miliard Kč v depozitech, 2,3 miliardy Kč úvěrů a 200 zaměstnanců.

Banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Služby banky Zuno jsou dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím chytrých telefonů s operačními systémy iOS, Android nebo Windows Phone, nebo přes kontaktní centrum. Zuno se ze start-up společnosti stala bankou střední velikosti nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka, refinancování, kreditní karta nebo kontokorent).

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3