INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
BestDrive_logoSítě autoservisů a pneuservisů BestDrive překračují hranice České republiky. První servisy s touto značkou byly otevřeny ve Švédsku. Poté již následovala Česká republika, kde nastala zásadní změna v roce 2010. Celá síť byla s původním názvem Barum přejmenována na stávající BestDrive. V České republice nalezneme dnes již 180 servisů. Tato změna zafungovala natolik dobře, že hannoverská centrála ContiTrade začala pracovat se značkou BestDrive jako celosvětovým konceptem servisních sítí.

V Evropě našly dále své uplatnění servisy vedle Švédska také ve Španělsku nebo Polsku. Na rozdíl od České republiky, kde je korporátní barvou žlutomodrá, používají například ve Španělsku oranžovočernou barvu. Zatímco česká žlutomodrá barva spojuje BestDrive s původní prodejní a servisní sítí Barum, Španělé používají oranžovočernou kombinaci barvy značky Continental, která je pojí s mateřským koncernem. BestDrive uvažuje i o pobočkách v Belgii či Francii. Silueta automobilu s nápisem BestDrive je umístěna dokonce v servisech v Číně, Malajsii či u protinožců v Austrálii.

sundani_kolaO všem rozhodují lidé

Duch a filozofie naopak všechny servisy BestDrive spojují. Řeší i podobné otázky týkající se například nabídky služeb, zboží nebo i vnitřního výpočetního systému. Nejdůležitějším spojovacím bodem všech servisních sítí BestDrive jsou lidé, zaměstnanci. Ti, kteří jsou v každodenním kontaktu se zákazníky, odvádí skutečnou práci. Lidé, kteří jsou zákazníky vnímáni jako skutečná tvář servisu. Jen v České republice zaměstnává BestDrive ve vlastní síti na 650 lidí a zhruba stejné množství lidí pracuje ve franšízových pobočkách pod stejnou značkou.Letošní novinky ve službách BestDrive

Jednou z novinek je také obsazení postu generálního ředitele společnosti BestDrive Karelem Kučerou od 1. ledna 2012, který odpovídá i za maloobchodní operace ve střední a východní Evropě. Pro koncern Continental pracuje již deset let a pod jeho vedením půjde nejen o udržení silné pozice BestDrive na českém trhu, ale i další rozšíření a zkvalitnění služeb.

Nové služby v síti BestDrive

Mohlo by se zdát, že pneuservis v servisní síti BestDrive není žádnou novinkou, ale službou, kterou nabízí BestDrive již po mnoho let. V zásadě je to pravda, ale i pneuservisní služby jsou průběžně inovovány a přichází k zákazníkům s novými možnostmi.

Pojištění pneumatik

Tato služba je jednou z řady inovací a v servisní síti BestDrive je nabízena bezplatně všem konečným zákazníkům (fyzickým osobám), kteří si pneumatiky z koncernu Continental zakoupí a nechají namontovat. Pojištění poté po dobu 2 let kryje riziko poškození či zničení pneumatiky. V případě poškození získá zákazník novou pneumatiku a jeho spoluúčast je pouze ve výši již „opotřebované" poškozené pneu. V praxi to znamená, pokud cestou ze servisu zákazník prorazí právě zakoupenou a namontovanou pneumatiku, dostane nový plášť zdarma včetně servisních služeb spojených s výměnou.

Uskladnění pneumatik

Jde o další velice populární sezónní službu, kterou ocení jak firemní, tak privátní zákazníci. Hlavně lidé žijící v malých bytech s limitovanými úložnými prostory v poslední době řeší, kam uložit veškeré sezónní vybavení v době, kdy jej nepoužívají. Od lyží přes brusle až po zimní pneumatiky. Starost a péči o zimní pneumatiky v létě BestDrive rád od zákazníků převezme. Zajistí komfortní skladování v optimalizovaných prostorách, pojištění skladovaných pneumatik i disků je zde samozřejmostí. Jakmile přijde čas přezout na sezónní pneumatiky, stačí pouze zavolat do svého servisu BestDrive a domluvit si termín. Mechanici BestDrive již připraví vše zbývající – zkontrolují kvalitu a stav uskladněných pneumatik (v případě, že už by měly být montovány pneumatiky nové, se se zákazníkem dohodnou na výměně), uskladněná kola umyjí, vyváží a dohustí. Finální montáž na vozidlo pak zabere zákazníkovi jen pár minut a nemusí si dělat starosti s manipulací a přepravou pneumatik.

Pick Up a Pick up Plus

Tyto služby jsou servisní specialitou, která si najde svého zákazníka zejména v řadách firemní klientely. Její výhoda spočívá v tom, že zákazník se svým vozem do pneuservisu vůbec nemusí. Servis vyřídí vše za něj. V prvním případě, díky mobilní technické stanici, přezuje tým BestDrive automobil přímo na místě, kde parkuje – například na firemním dvoře; lze tak přezout i celou firemní flotilu vozidel. V druhém případě proškolený zaměstnanec převeze automobil zákazníka do servisu, zajistí všechny pneuservisní práce a automobil už na vyměněných pneumatikách vrací zákazníkovi.

Cílem BestDrive je zajistit maximální spokojenost zákazníků. V případě pneumatik a pneuservisu většinou zákazníka zajímá jak jeho bezpečí, tak i životnost pneumatik. Málokdo si však uvědomuje, že stav podvozku automobilu významně ovlivňuje jak bezpečnost jízdy, tak i využití pneumatik (kilometrový výkon).

Geometrie a podvozek automobilu

Nesprávně seřízená geometrie náprav může zkrátit životnost pneumatik až o 80 %. Málo účinné tlumiče pérování automobilu zase poškozují běhoun pneumatiky a zkracují tak jejich životnost. Na zkrácení životnosti plášťů se výrazně podepíše i nesouměrnost účinku brzd.

Protože pneumatiky jsou doménou servisů BestDrive, dokáží v servisech vliv podvozku na jejich životnost dobře popsat a diagnostikovat. Kromě toho špatná geometrie, tlumiče nebo brzdy negativně ovlivní i komfort jízdy (zvýšená hlučnost, zhoršená jízdní stabilita i bezpečnost). Vliv na bezpečí řidiče a posádky automobilu si jistě každý dokáže představit sám.

Jednou z výhod servisní sítě BestDrive je snaha zajistit všem zákazníkům optimální využití pneumatik na vozidle. I proto je jednou ze standardně nabízených služeb takzvaný Servisní semafor, kdy zákazníkovi bezplatně vizuálně zkontrolují technici základní důležité části jeho automobilu, které mají vliv na jeho bezpečnost. Patří sem především pneumatiky, brzdy, tlumiče a geometrie nebo i osvětlení a výfuk. Kontrolou stavu však péče o zákazníka nekončí – servisy jsou připraveny zjištěné závady odstranit.

Info SMS

V duchu motta servisní sítě BestDrive: Vy jezdíte, my se staráme, se BestDrive snaží přicházet s dalšími službami, které – jak věří – zákazník ocení. Jednou z novinek, o kterou v letošním roce servisy BestDrive rozšíří portfolio služeb, je i nástroj INFO SMS.

Tuto službu si lze představit jako osobního asistenta pro auto. Místo řidičů hlídá důležité termíny (jako například výměnu oleje, servis brzd, klimatizace, výměnu pneumatik nebo datum vypršení STK) automatický systém BestDrive. Servisní mechanik v rámci bezplatné prohlídky určí servisní intervaly jednotlivých oblastí automobilu. A právě v den, který je v systému nastavený jako termín určitého servisu, přijde zákazníkovi SMS s připomínkou. Jednoduché a funkční. BestDrive věří, že většina řidičů tuto službu ocení nejenom v souvislosti s propadnutou STK.

Komfortní služby

Kvalita a komfort pod hlavičkou BestDrive se projevuje jak ve službách, tak v sortimentu. Kvalifikovaní a zkušení zaměstnanci svým proaktivním přístupem pomáhají zákazníkovi vyřešit nejen aktuální závadu, ale dávají mu také profesní doporučení v případě nalezení dalších, pro zákazníka zatím neviditelných problémů.

BestDrive nabízí pneuservisní služby nejen na kamenných provozovnách, ale i mimo ně. Provozuje 11 mobilních pneuservisů se specializací zejména na nákladní pneu, EM pneu a průmyslové pneu. Služby typu uskladnění sezónních pneumatik zákazníka, huštění pneu inertním plynem, ekologická likvidace pneumatik a autodílů nebo bezplatné pojištění osobních pneumatik proti poškození Eurogarance při nákupu pneumatik z koncernu Continental jsou samozřejmostí.

V oblasti autoservisních služeb BestDrive postupně rozšiřuje služby o diagnostiku vozidla. Hlavním zaměřením autoservisních služeb jsou především služby spojené s běžnou údržbou vozu – například výměna motorového oleje, filtrů, brzdových komponentů, provozních kapalin, servis klimatizace, výměna autobaterií, žárovek nebo příprava na STK. Dominantou jsou zejména služby zaměřené na servis podvozkových částí automobilů – tedy výměna tlumičů, výfuků a hlavně geometrie.

Nejen služby, ale také sortiment nabízených pneumatik i náhradních dílů se vyvíjí. V servisech BestDrive zákazníci najdou široký sortiment značek pneumatik v čele s prémiovou značkou Continental zaměřenou na bezpečnost a výkon, dále značkou Uniroyal s vynikajícími vlastnostmi pro mokrý povrch, značku Semperit charakteristickou pro zimní období, tradiční značku Barum a cenově přístupnou značku Matador. Portfolio pneumatik zahrnuje i prémiové značky GoodYear a Michelin a další značky pneumatik jako Dunlop, Pirelli, Bridgestone, Nokian.

V oblasti autodílů BestDrive pracuje se značkovými autodíly renomovaných dodavatelů. Cenová politika díky velikosti sítě i zásobám statisíců kusů pneumatik vychází zákazníkovi vstříc a nabízí zajímavé ceny. Každý zákazník se může stát členem věrnostního Klubu BestDrive, z jehož členství plyne řada atraktivních výhod.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3