INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

145 cppČeská podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group („ČPP“) nabízí od června cestovní připojištění pod názvem Covid plus, které kryje náklady spojené s nařízenou karanténou v zahraničí a náhradní dopravu zpět domů do ČR v souvislosti s onemocněním covid-19.

Plánování letošní dovolené je pro většinu lidí daleko komplikovanější než v dříve. Lidé se právem obávají, že kvůli pandemickým omezením se může jejich dovolená v zahraničí nedobrovolně prodloužit. Nucená karanténa či zamítnutí návratu v plánovaném spoji může znamenat další dny pobytu v cizině navíc, které by lidé museli také zaplatit. Aby se dovolená nestala noční můrou, vyplatí se toto riziko pojistit.

„Při cestách do zahraničí dnes již musíme zohledňovat také rizika spojená s možnými výlohami souvisejícími s onemocněním covid-19. Aby svou dovolenou mohli strávit bez starostí, nabídli jsme českým turistům k cestovnímu pojištění nové připojištění Covid plus“, říká Michal Šimon, manažer odboru neživotního pojištění. Novinka od ČPP kryje náklady vzniklé v důsledku nařízené preventivní karantény související s onemocněním covid-19, kvůli které klienti musejí zůstat neplánovaně v zahraničí. „Může se stát, že kvůli kontaktu s nakaženým máte nařízenou karanténu a nemůžete odcestovat zpět domů v plánovaném termínu“, přibližuje situaci Michal Šimon. ČPP uhradí v takovém případě náklady na ubytování, stravu a náhradní dopravu zpět do ČR.

Volit může klient ze tří limitů podle výše pojistného plnění ve variantách MINI, OPTI, MAXI. Sjednává se s limitem až 40 tisíc korun na osobu, na rozdíl od ostatní nabídky na trhu je poskytováno bez spoluúčasti. Je určené pro krátkodobé zahraniční pobyty na dobu maximálně 90 dní. Podle zvolené varianty lze připojištění Covid plus pořídit už od 290 korun. Pojištění je možné sjednat s územní platností pro Evropu i pro celý svět. Platí na rizika spojená s onemocněním covid-19 při cestování do destinací označených zelenou, oranžovou, ale také červenou či tmavě červenou barvou na semaforu Ministerstva zahraničí.

„Ať už řešíte v zahraničí jakýkoli problém, vždy je nutné kontaktovat asistenční službu, kde vám doporučí, jak v konkrétní situaci postupovat“, upozorňuje Michal Šimon. Pomoc operátorů klient ocení jak v případech úrazu či nemoci, tak i škody na majetku a zdraví třetích osob, ztráty nebo odcizení peněz a cestovních dokladů. Operátoři mohou pomoci s vyhledáním zdravotnického zařízení nebo zkontaktují policii. V případě potřeby asistenční služba může zajistit i tlumočníka. Kontaktní údaje na asistenční službu najde klient na dokladu k cestovnímu pojištění.

(tz)

Slovo ke dni

  • O zdravém stravování

    Na tohle téma se vedou spory. Jedni tvrdí, že maso do našeho jídelníčku nebude smět, druzí by je za taková tvrzení nejraději uškrtili. První to zdůvodňují tím, že naše planeta skomírá a z jisté části za to můžeme my, lidi masožravci, a nabádají nás k tomu, abychom se v jídle umírnili a více využívali na talíři zeleninu a ovoce. Což o to, to je určitě správná a potřebná cesta, zvýšit podíl kedlubů, mrkve, salátu nebo brokolice v našem žaludku. Zemědělci ale zase tvrdí, že bez hnoje, tedy chlévské mrvy, za chvíli budou pole neúrodná, že zkrátka hovězí dobytek, čuníky, ovce lidstvo potřebuje, aby bylo z čeho posléze produkovat obilí, řepu, brambory, okurky, rajčata. Protože řádně vyhnojené pole, tedy organicky, ničím nenahradíš. A že hydroponie lidstvo nezachrání. Myslím, že všichni máme kousek pravdy. A fakta, která k něčemu vedou, nejsou ani...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

INZERCE