INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

145 cppČeská podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group („ČPP“) nabízí od června cestovní připojištění pod názvem Covid plus, které kryje náklady spojené s nařízenou karanténou v zahraničí a náhradní dopravu zpět domů do ČR v souvislosti s onemocněním covid-19.

Plánování letošní dovolené je pro většinu lidí daleko komplikovanější než v dříve. Lidé se právem obávají, že kvůli pandemickým omezením se může jejich dovolená v zahraničí nedobrovolně prodloužit. Nucená karanténa či zamítnutí návratu v plánovaném spoji může znamenat další dny pobytu v cizině navíc, které by lidé museli také zaplatit. Aby se dovolená nestala noční můrou, vyplatí se toto riziko pojistit.

„Při cestách do zahraničí dnes již musíme zohledňovat také rizika spojená s možnými výlohami souvisejícími s onemocněním covid-19. Aby svou dovolenou mohli strávit bez starostí, nabídli jsme českým turistům k cestovnímu pojištění nové připojištění Covid plus“, říká Michal Šimon, manažer odboru neživotního pojištění. Novinka od ČPP kryje náklady vzniklé v důsledku nařízené preventivní karantény související s onemocněním covid-19, kvůli které klienti musejí zůstat neplánovaně v zahraničí. „Může se stát, že kvůli kontaktu s nakaženým máte nařízenou karanténu a nemůžete odcestovat zpět domů v plánovaném termínu“, přibližuje situaci Michal Šimon. ČPP uhradí v takovém případě náklady na ubytování, stravu a náhradní dopravu zpět do ČR.

Volit může klient ze tří limitů podle výše pojistného plnění ve variantách MINI, OPTI, MAXI. Sjednává se s limitem až 40 tisíc korun na osobu, na rozdíl od ostatní nabídky na trhu je poskytováno bez spoluúčasti. Je určené pro krátkodobé zahraniční pobyty na dobu maximálně 90 dní. Podle zvolené varianty lze připojištění Covid plus pořídit už od 290 korun. Pojištění je možné sjednat s územní platností pro Evropu i pro celý svět. Platí na rizika spojená s onemocněním covid-19 při cestování do destinací označených zelenou, oranžovou, ale také červenou či tmavě červenou barvou na semaforu Ministerstva zahraničí.

„Ať už řešíte v zahraničí jakýkoli problém, vždy je nutné kontaktovat asistenční službu, kde vám doporučí, jak v konkrétní situaci postupovat“, upozorňuje Michal Šimon. Pomoc operátorů klient ocení jak v případech úrazu či nemoci, tak i škody na majetku a zdraví třetích osob, ztráty nebo odcizení peněz a cestovních dokladů. Operátoři mohou pomoci s vyhledáním zdravotnického zařízení nebo zkontaktují policii. V případě potřeby asistenční služba může zajistit i tlumočníka. Kontaktní údaje na asistenční službu najde klient na dokladu k cestovnímu pojištění.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3