INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Menu klientska zonaZačátkem prosince 2022 Kooperativa spustila novou Klientskou zónu. Ta nahradila Kooportál, který byl na poli pojišťovnictví průkopníkem v oblasti online služeb pro klienty. Nyní přišla nová aplikace – vyvinutá na přání klientů a klientských poradců.

Do klientské zóny mají přístup všichni klienti Kooperativy se sjednanou smlouvou na fyzickou osobu v roli pojistníka. Registrovat se mohou na stránce zona.koop.cz. Pro snazší registraci i přihlášení je možné využít BankID (bankovní identity).

„Zatím si naši klienti užívají jednoduchého přístupu ke smlouvám a platbám, stažení zelené karty nebo asistenční karty k cestovnímu pojištění. Právě rychlý přehled o pojištění a jednoznačný zabezpečený přístup přes BankID je velkou výhodou. Nicméně to hlavní teprve přijde, naše klientská zóna je první aplikací nové integrační platformy, která nám umožní digitalizovat mnoho našich klientských i interních procesů,“ shrnula první dojmy z nového online prostředí Eva Poláchová, členka představenstva Kooperativy.

V Klientské zóně uživatelé:
• získají perfektní přehled o pojistných smlouvách,
• provedou změny v kontaktních údajích,
• nakouknou do transakční historie,
• zaplatí pojistné,
• sjednají si novou smlouvu,
• vyřeší pojistnou událost,
• vygenerují si novou zelenou kartu nebo digitální asistenční kartu.

A chystají se další rozšíření funkcí, například propojení online služeb mezi sebou, aby bylo možné koupit si pojištění přímo ze zóny bez nutnosti vyplňovat údaje, které již o klientovi známe.

K polovině ledna Kooperativa eviduje přes 155 000 přihlášení do Klientské zóny, s rekordním počtem 17 445 aktivních uživatelů za jeden den.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3