INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ross mannSíť drogerií ROSSMANN podobně jako v minulých letech zachovala pozitivní růst. Uplynulý rok 2019 společnost úspěšně zakončila obratem ve výši deset miliard euro a zaznamenala tak celkový nárůst zisku o 5,7 %.

V letošním roce plánuje koncern ROSSMANN otevřít na 200 nových poboček a počítá s investicemi ve výši až 200 milionů euro.

Společnost ROSSMANN opět upevnila svou pozici klíčového hráče na světovém i tuzemském trhu, kde provozuje 140 prodejen s ročním obratem téměř 4 miliardy korun. V rámci českého drogistického segmentu zaznamenala oproti konkurenci nejrychlejší růst, a dosáhla v uplynulých 2 letech 27% navýšení tržeb. „Minulý rok jsme oslavili 25 let působení na českém trhu. Rok to byl pro nás opravdu přelomový. Spustili jsme unikátní věrnostní aplikaci ROSSMANN CLUB a také byl oficiálně zahájen prodej Drogerie bez obalu,“ říká Vít Podešva, jednatel společnosti ROSSMANN, a dodává, „zároveň jsme v České republice otevřeli na desítku nových prodejen a další desítky poboček prošly rozsáhlou rekonstrukcí. V tomto trendu budeme pokračovat i v roce 2020,“ říká.

Na úrovni koncernu se obrat společnosti zvýšil o 5,1 % na 7 miliardy euro (v předchozím roce činil obrat 6, 66 miliardy). V ostatních pobočkách, které má společnost otevřené v České republice, Polsku, Maďarsku, Turecku, Albánii a Kosovu, vzrostl obrat celkem o 7,1 % na 3 miliardy euro, přičemž v předchozím roce činil 2,8 miliardy euro. Celkově přispěly zahraniční pobočky k obratu řetězce 30 %. Koncern ROSSMANN v současné době provozuje 4 088 prodejen a zaměstnává celkem 56 200 pracovníků v sedmi evropských zemích.

O drogerii ROSSMANN: Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v sedmi evropských zemích téměř 4 000 prodejen a zaměstnává více než 56 000 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a A.S. Watson Hongkong. A.S. Watson je největší health & beauty retailer s celosvětovým obratem 17 miliard euro a počtem obchodů 15 000. V České republice má ROSSMANN 140 prodejen s ročním obratem téměř 4 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Společnost ROSSMANN jako jediná vyvinula výhradně digitální věrnostní program v aplikaci - ROSSMANN CLUB. Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBIO, Alterra, Ideenwelt /Svět nápadů/ a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBIO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je rámci svého působení vedoucím na poli udržitelnosti, což dokládá i projekt ve vybraných prodejnách Drogerie bez obalu. Od r. 2009 společnost přerozdělila více než 57 mil. Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi.

Více informací naleznete na www.rossmann.cz.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3