INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

ross mannSíť drogerií ROSSMANN podobně jako v minulých letech zachovala pozitivní růst. Uplynulý rok 2019 společnost úspěšně zakončila obratem ve výši deset miliard euro a zaznamenala tak celkový nárůst zisku o 5,7 %.

V letošním roce plánuje koncern ROSSMANN otevřít na 200 nových poboček a počítá s investicemi ve výši až 200 milionů euro.

Společnost ROSSMANN opět upevnila svou pozici klíčového hráče na světovém i tuzemském trhu, kde provozuje 140 prodejen s ročním obratem téměř 4 miliardy korun. V rámci českého drogistického segmentu zaznamenala oproti konkurenci nejrychlejší růst, a dosáhla v uplynulých 2 letech 27% navýšení tržeb. „Minulý rok jsme oslavili 25 let působení na českém trhu. Rok to byl pro nás opravdu přelomový. Spustili jsme unikátní věrnostní aplikaci ROSSMANN CLUB a také byl oficiálně zahájen prodej Drogerie bez obalu,“ říká Vít Podešva, jednatel společnosti ROSSMANN, a dodává, „zároveň jsme v České republice otevřeli na desítku nových prodejen a další desítky poboček prošly rozsáhlou rekonstrukcí. V tomto trendu budeme pokračovat i v roce 2020,“ říká.

Na úrovni koncernu se obrat společnosti zvýšil o 5,1 % na 7 miliardy euro (v předchozím roce činil obrat 6, 66 miliardy). V ostatních pobočkách, které má společnost otevřené v České republice, Polsku, Maďarsku, Turecku, Albánii a Kosovu, vzrostl obrat celkem o 7,1 % na 3 miliardy euro, přičemž v předchozím roce činil 2,8 miliardy euro. Celkově přispěly zahraniční pobočky k obratu řetězce 30 %. Koncern ROSSMANN v současné době provozuje 4 088 prodejen a zaměstnává celkem 56 200 pracovníků v sedmi evropských zemích.

O drogerii ROSSMANN: Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v sedmi evropských zemích téměř 4 000 prodejen a zaměstnává více než 56 000 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a A.S. Watson Hongkong. A.S. Watson je největší health & beauty retailer s celosvětovým obratem 17 miliard euro a počtem obchodů 15 000. V České republice má ROSSMANN 140 prodejen s ročním obratem téměř 4 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Společnost ROSSMANN jako jediná vyvinula výhradně digitální věrnostní program v aplikaci - ROSSMANN CLUB. Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBIO, Alterra, Ideenwelt /Svět nápadů/ a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBIO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je rámci svého působení vedoucím na poli udržitelnosti, což dokládá i projekt ve vybraných prodejnách Drogerie bez obalu. Od r. 2009 společnost přerozdělila více než 57 mil. Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi.

Více informací naleznete na www.rossmann.cz.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Za prací k nám

    Rostoucí životní úroveň se může projevovat různým způsobem. Český statistický úřad zjistil, že přibývá cizinců, kteří k nám přijíždějí za prací. Láká je slušný plat a dobré pracovní i životní podmínky. Tradičně nejvíc zaměstnanců pochází ze Slovenska, víc než polovina, následují Poláci a Rumuni. Na tom by snad nebylo nic tak překvapivého. Ale naši republiku si oblíbili i mnozí Němci, Francouzi, Italové a Britové. Převažují samozřejmě občané z Evropské unie, co nepotřebují pracovní povolení. Také co se věkového složení týká, mezi zahraničními pracovníky najdeme všechny kategorie, studenty a seniory nevyjímaje. To považuji za docela příznivou zprávu. Zvláště v době, kdy česká ekonomika potřebuje každou šikovnou ruku a hlavu.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtoczupv logo 56

Duševní vlastnictví

upv logo

Ochrana duševního vlastnictví v kontextu Inovační strategie ČR na léta 2019–2030 31. leden 2020

Vláda České republiky schválila počátkem roku 2019 klíčový dokument Inovační strategie České republiky 2019–2030 (Country for the Future), který RVVI zpracovala v úzké spolupráci s týmem osobností z řad podnikatelů, vědců, akademiků a zástupců veřejné správy. Dokument vytyčuje nové priority, jejichž naplnění by mělo Českou republiku do roku 2030 zařadit mezi nejinovativnější země Evropy. 

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE