INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

Vítězové soutěže TechnowizzVítězi soutěže Technowizz pro nadané studenty technických oborů jsou týmy žáků ze středních škol v Chomutově a Jablonci nad Nisou. Nejlépe zvládli zadání, co pro ně připravili zaměstnanci AGC Automotive Czech v Chudeřicích, která soutěž pravidelně vyhlašuje.

Studenti si za návrh řešení rozdělí finanční odměnu v celkové výši 120.000 korun. Šeky si dnes studenti a zástupci škol převzali z rukou generálního ředitele AGC Automotive Czech Luďka Steklého a zástupců Ústecké komunitní nadace, která je spolupořadatelem soutěže.

Luděk Steklý, generální ředitel AGC Automotive Czech: „Smyslem naší soutěže je podpora šikovných, technicky nadaných lidí v regionu. Všichni v průmyslu dlouhodobě pociťujeme nedostatek takovýchto lidí. Jsem proto rád, že můžeme jako firma alespoň částečně pomoci vyhledávat nové talenty, kteří se možná za pár let stanou součástí některého průmyslového podniku. Gratuluji vítězným týmům za skvělou práci. Děkuji ale také všem mladým lidem, kteří se do soutěže nebáli přihlásit. I když to tentokrát nevyšlo, věřím, že se jim to podaří třeba příští rok.“

Společnými vítězi soutěže Technowizz se letos stali 2 týmy studentů, jeden ze SPŠ technická Jablonec nad Nisou a druhý ze SPŠ a VOŠ Chomutov. Oba týmy řešily shodné téma, kterým bylo „Návrh elektrického ovládání pohybu kamery pro kontrolu prasklého síta“. Mezi sebe si tak rozdělí finanční odměnu 120.000 korun. Do letošního ročníku soutěže Technowizz se přihlásilo osm týmů ze čtyř technických škol. Vedle dvou vítězných to byly ještě školy SOU a SOŠ Kladno Dubská a Střední škola AGC Teplice. Volit mohli mezi pěti technickými úkoly. Organizaci soutěže zajistila Ústecká komunitní nadace, která je nejstarší komunitní nadací v ČR.

Soutěž Technowizz podporuje firma AGC Automotive Czech, jeden z největších evropských výrobců automobilových skel, prostřednictvím svého dárcovského fondu. Do něj letos firma vložila 750.000 korun a vedle technického vzdělávání prostřednictvím fodnu podporuje také neziskové aktivity v regionu.

Dárcovský fond AGC Automotive Czech není ale jedinou aktivitou firmy směřující do technického vzdělávání. Firma dlouhodobě podporuje také vysokoškolské vzdělávání technického směru. Spolupracuje například s Technickou univerzitou v Liberci, UJEP v Ústí nad Labem či ČVUT v Praze. Firma také podporuje výstavbu formule studentů TUL v Liberci.

AGC Automotive Czech v Chudeřicích je největším závodem na výrobu autoskel skupiny AGC a jedním z největších a nejkomplexnějších v Evropě. Zaměstnává přes 2500 lidí. Skupina AGC je největším světovým výrobcem plochého skla. AGC Automotive Czech dodává automobilová skla pro všechny největší světové automobilky, jako jsou jednotlivé značky koncernů Volkswagen, Mercedes, BMW, Škoda, GM, FORD, Renault, Toyota, Peugeot, Citroën, Suzuki, Fiat a další.

(tz)

Na snímku vítězové soutěže Technowizz, kterou vyhlašuje AGC Automotive Czech pro nadané studenty technických oborů, jsou týmy žáků ze středních škol v Chomutově a Jablonci nad Nisou. Studenti si za návrh řešení rozdělí finanční odměnu v celkové výši 120.000 korun.

Slovo ke dni

  • Peníze nejsou všechno

    Za kvalitu jsme obvykle ochotni si připlatit. Ale ne vždy platí, že co je levné, nestojí za nic – a naopak. Odborný časopis CZ TEST si vzal loni na mušku snídaňové cerálie, které si oblíbili zejména děti a mladí lidé. Porota prozkoumala jedenáct vzorků, ochutnala a stanovila pořadí od nejlepšího po nejhorší. A světe div se, zvítězil „otloukánek“! Nejlepší známku za senzorické hodnocení 1,7 dostal výrobek s názvem Clever – Obilné klíčky s kakaem a s přídavkem vitamínů a minerálních látek. Hodnotitelům připadal na první pohled atraktivní vzhled a pochvalovali si chuť a příjemnost textury. A to prosím vítěz bojoval se soupeři, z nichž někteří byli až čtyřnásobně dražší. Co z toho plyne? Cena nebývá nejdůležitějším kriteriem. Vyzkoušejte sami, co se vám líbí a nejvíc chutná! Jen na vás záleží, zda budete s nakoupeným zbožím spokojeni či...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

Pro lepší budoucnost České republiky: připravena je inovační strategie na období 2019–2030 19. únor 2019

Ekonomika České republiky a v rámci toho šance na jistoty života od vzdělanostní úrovně až po příležitost k důstojnému stáří by se měla rozvíjet strmějším tempem, pokud se máme dostat mezi několik nejvyspělejších zemí starého kontinentu. Hledají se cesty, jak umocnit potenciál lidského kapitálu, jak s ním hospodařit, aby se zúročily například možnosti podnikání, vědy, výzkumu, jak vnímat a podpořit inovační aktivity napříč obory, a tak, aby technologické ambice, které historie nazve další revolucí, pozvedly v konečném důsledku životní úroveň lidí zase o stupeň výše. Na vládní úrovni je připravena nová strategie.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300

INZERCE