INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

DSC 0015Česká chuťovka letos jako jubilejní 10. ročník soutěže o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2018 a Dětská chuťovka 2018, konaný pod záštitou předsedy Senátu Milana Štěcha a ministra zemědělství Miroslava Tomana, zná své vítěze.

Zástupci celkem 72 českých firem převzali na slavnostním vyhlášení výsledků 10. ročníku prestižního klání ve čtvrtek 11. října v Senátu v Praze ocenění za nejchutnější potraviny vyrobené v České republice.

DSC 0197Značkou Česká chuťovka 2018 se tak může nově pyšnit 173 výrobků (o 26 víc než loni) a značkou Dětská chuťovka 2018 pak dalších 29 (o jeden víc než loni). Titulem Rytíř české chuti byl za své celoživotní mistrovství v cukrářském oboru poctěn Jaroslav Nechvátal z vyhlášeného Café Charlotte v Železné Rudě. Přímo na místě ocenili Cenou novinářů přítomní zástupci médií tři potraviny, které jim zachutnaly nejvíc – Bramborové placky s náplní makovošvestkovou z pekařství Antonín Halouzka, Carpaccio od Maso uzeniny Polička a Iberijskou slaninu speciál od Uzenin Beta. Cenu Harmonická potravina získal od Literárních novin Ciburger – cibulové čatní ze zachráněné zeleniny od společnosti TITBIT. 

Za uplynulých deset let se soutěž Česká chuťovka, která vznikla jako spontánní iniciativa nezávislých potravinářských odborníků a stále si tento oceňovaný charakter udržuje, stala uznávaným majákem kvality a výtečné chuti potravin nabízených domácími výrobci. Skvělou zprávou pro české spotřebitele pak je skutečnost, jak ukázaly i výsledky letošní soutěže, že rozmanitost, ale zejména kvalita a vynikající chuťové parametry potravin ucházejících se o obě značky, s nimiž se mohou setkat i zákazníci v regálech našich obchodů, se rok od roku zvyšují a že si je opravdu z čeho vybírat. Vždyť co jiného než báječná chuť tuzemských potravin je tím nejdůležitějším kritériem, podle kterého se stále náročnější zákazník orientuje především. Má-li totiž potravina skutečně chutnat, musí být vyrobena z kvalitních vstupních surovin a také šetrnými technologiemi při respektování specifických preferencí českého spotřebitele. Takto vyrobené potraviny pak mohou směle konkurovat i těm nejlepším zahraničním, a často je svou kvalitou i chutí ještě předčí. 

DSC 0017Kdo si chce na těchto báječných potravinách od českých výrobců pochutnat a srovnat případně své vlastní chuťové preference s verdiktem odborné i dětské poroty, nalezne seznam těch letošních, ale i v předchozích letech oceněných potravin, pyšnících se značkou Čes­ká chuťovka nebo Dětská chuťovka, jakož i další důležité informace, na www.ceskachutovka.cz či www.facebook.com/ceskachutovka K dispozici zájemcům je rovněž nově vytvořená Databáze vítězů České chuťovky a Dětské chuťovky www.mark-as.cz/chutovka.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE