INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Krest ostrava iprosKřest publikace 100 let od začátku svobodného podnikání v Československu s podtitulem Manažeři se lvíčkem byl součástí galavečera REGION PRO SEBE, který již po devatenácté uspořádalo Sdružení pro rozvoj Moravskoslezského kraje (MSK). „Ocenění v soutěži MANAŽER ROKU ukazují, že manažeři Moravskoslezského kraje svými schopnostmi překračují hranice regionu a šíří slávu kraje po celé republice,“ uvedl při křtu v Clarion Congress Hotel Ostrava za účasti stovek významných hostů Ivo Gajdoš, výkonný ředitel ČMA. Publikaci s ním na pódiu pokřtili Věra Palkovská a Jiří Cienciala a také kmotr knihy Ivo Vondrák, hejtman MSK.

Publikace byla vytvořena u příležitosti oslav století vzniku republiky. Pojednává o prvorepublikových podnikatelských a manažerských legendách i manažerech současnosti, kteří prošli prestižní soutěží MANAŽER ROKU a získali letos u příležitosti 25 let konání této soutěže titul Manažer čtvrtstoletí.
Řadí se mezi ně vládní zmocněnec pro tři kraje, bývalý ministr průmyslu a obchodu a dřívější dlouholetý generální ředitel Třineckých železáren Jiří Cienciala a primátorka statutárního města Třince Věra Palkovská. Oběma byl udělen tento titul v silné konkurenci jako jediným zástupcům kraje.
Soutěží prošla řada úspěšných manažerů MSK včetně současné ministryně průmyslu a obchodu Marty Novákové, Pavla Juříčka (Brano Group), Jana Čudka (Třinecké železárny), Jana Rafaje (Arcelor Mittal) aj.

O soutěži MANAŽER ROKU
Již 25 let soutěž vyhledává, hodnotí a oceňuje nejlepší řídící pracovníky, lídry českého managementu. Její jedinečnost spočívá v tom, že vyzdvihuje manažery napříč odvětvími, profesemi a regiony. Je současně prezentací moderních, úspěšných metod řízení a nových trendů. Do finále se za čtvrtstoletí dostalo téměř 1500 osobností, nejvyšším titulem Manažer/Manažerka roku bylo oceněno 59 z nich. V roce 2018 – příhodně v roce stoletého výročí založení republiky byli oceněni Manažeři čtvrtstoletí. Další informace, včetně nominačních listů či přihlášek, najdete na www.manazerroku.cz

O České manažerské asociaci
Dobrovolné nezávislé sdružení řídících pracovníků – manažerů. Vznikla v roce 1990 a jejím posláním je působit na rozvíjení odborných schopností manažerů. Přispívá ke zvyšování podnikatelské výkonnosti, konkurenceschopnosti, etiky řízení, kultury vztahů a odpovědného postoje manažerů vůči zákazníkům i společnosti. Ročně pořádá ČMA na 100 akcí, většinou v 16 regionálních a odborných klubech. Je vyhlašovatelem a organizátorem soutěže MANAŽER ROKU. Je spoluzakladatelem České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj (CBCSD). Spolupracuje s Evropskou asociací manažerů, která sdružuje přes milion manažerů.

(tz)

Slovo ke dni

  • O zdravém stravování

    Na tohle téma se vedou spory. Jedni tvrdí, že maso do našeho jídelníčku nebude smět, druzí by je za taková tvrzení nejraději uškrtili. První to zdůvodňují tím, že naše planeta skomírá a z jisté části za to můžeme my, lidi masožravci, a nabádají nás k tomu, abychom se v jídle umírnili a více využívali na talíři zeleninu a ovoce. Což o to, to je určitě správná a potřebná cesta, zvýšit podíl kedlubů, mrkve, salátu nebo brokolice v našem žaludku. Zemědělci ale zase tvrdí, že bez hnoje, tedy chlévské mrvy, za chvíli budou pole neúrodná, že zkrátka hovězí dobytek, čuníky, ovce lidstvo potřebuje, aby bylo z čeho posléze produkovat obilí, řepu, brambory, okurky, rajčata. Protože řádně vyhnojené pole, tedy organicky, ničím nenahradíš. A že hydroponie lidstvo nezachrání. Myslím, že všichni máme kousek pravdy. A fakta, která k něčemu vedou, nejsou ani...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

INZERCE