INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Jméno této značky zní, dobře se vžila do podvědomí firem i spotřebitelů. Pro řadu výrobků byla a je významným oceněním, které garantuje skutečné hodnoty, a především kvalitu. V roce 2002 byla značka CZECH MADE přijata jako jedna z prvních značek kvality do Programu Česká kvalita – Program podpory prodeje kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb, který byl zpečetěn usnesením vlády ČR č. 685 ze dne 26. 6. 2002.

Tímto krokem byla potvrzena nezávislost a důvěryhodnost značky CZECH MADE. To je pro výrobce a poskytovatele služeb a rovněž pro koncové zákazníky a uživatele jasný důkaz o tom, že se na dané zboží a služby mohou stoprocentně spolehnout, a že skýtají vše, oč trh stojí a co deklaruje výrobce či firma a organizace, disponující určitou službou. 

Připomeňme, že Program Česká kvalita jako program garantovaný vládou ČR na podporu prodeje kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb funguje již 15 let. Jeho podstatou je existence jednotného systému značek, a to buď již těch stávajících, nebo nově vznikajících, kterými jsou označeny produkty (výrobky nebo služby) nabízené na domácím trhu. Tento program ve svých zásadách vychází z obdobného jednotného systému značek kvality, který v Německu úspěšně funguje již řadu let.
Ing. Jan Taraba, ředitel Národního střediska podpory kvality, o projektu řekl: „Tento program má smysl jak pro výrobce, tak pro spotřebitele. Vyšel z potřeby upozornit na výrobky a služby, se kterými se lidé běžně setkávají, a zároveň je však cílem náležitě a viditelně odlišit některé výjimečné od produktů a služeb ostatních, které mnohdy z hlediska kvality postrádají jakýkoliv význam. Podstatné je, že jde o seriózní vládní program, který dokumentuje letitá historie a přibývající výrobky a služby, které označení mohou užívat. Jednou z těchto značek je právě CZECH MADE, jež za tu dobu získala pozici stálice a s kvalitou je jednoznačně spojována.“
Cenné výhody z užívání značky CZECH MADE mají firmy. A jaké? V čem je přínosná pro podnikání? Obecně lze říci, že Program Česká kvalita umožňuje výrobci dokladovat péči o jakost svého produktu. Program totiž zahrnuje pouze značky, jejichž kvalita je prokazatelně ověřována třetí nezávislou stranou (akreditovanou zkušebnou, laboratoří, certifikačním nebo inspekčním orgánem). „Je to doklad o tom, že výrobek a služba jsou skutečně prvotřídní,“ a to je dnes hodně vypovídající,“ komentoval Jan Taraba. „Nejde o nějakou náhodnou značku a logo, které se dá falšovat, které může užívat, kdo si jen zamane.“ Také ne každý, kdo o ni zažádá, ji dostane.
„Z výsledků nedávného marketingového výzkumu vyplývá, že výrobci vstupují do tohoto programu především za účelem hledání konkurenční výhody, zvýšení prestiže a možnosti propagace firmy, zlepšení celkové image společnosti a stability kvality produktu, či dlouhodobého zvyšování tržního podílu produktu,“ podotkl ještě Jan Tarba.
Značka CZECH MADE se uděluje pro výrobky v rámci nejrůznějších odvětví. Její potenciál je velmi široký, ucházejte se o ni i vy! Pomůže vám najít cestu k zákazníkovi, dobře se zviditelnit, věrohodně na sebe upozornit.

Eva Brixi

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3