INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Jméno této značky zní, dobře se vžila do podvědomí firem i spotřebitelů. Pro řadu výrobků byla a je významným oceněním, které garantuje skutečné hodnoty, a především kvalitu. V roce 2002 byla značka CZECH MADE přijata jako jedna z prvních značek kvality do Programu Česká kvalita – Program podpory prodeje kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb, který byl zpečetěn usnesením vlády ČR č. 685 ze dne 26. 6. 2002.

Tímto krokem byla potvrzena nezávislost a důvěryhodnost značky CZECH MADE. To je pro výrobce a poskytovatele služeb a rovněž pro koncové zákazníky a uživatele jasný důkaz o tom, že se na dané zboží a služby mohou stoprocentně spolehnout, a že skýtají vše, oč trh stojí a co deklaruje výrobce či firma a organizace, disponující určitou službou. 

Připomeňme, že Program Česká kvalita jako program garantovaný vládou ČR na podporu prodeje kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb funguje již 15 let. Jeho podstatou je existence jednotného systému značek, a to buď již těch stávajících, nebo nově vznikajících, kterými jsou označeny produkty (výrobky nebo služby) nabízené na domácím trhu. Tento program ve svých zásadách vychází z obdobného jednotného systému značek kvality, který v Německu úspěšně funguje již řadu let.
Ing. Jan Taraba, ředitel Národního střediska podpory kvality, o projektu řekl: „Tento program má smysl jak pro výrobce, tak pro spotřebitele. Vyšel z potřeby upozornit na výrobky a služby, se kterými se lidé běžně setkávají, a zároveň je však cílem náležitě a viditelně odlišit některé výjimečné od produktů a služeb ostatních, které mnohdy z hlediska kvality postrádají jakýkoliv význam. Podstatné je, že jde o seriózní vládní program, který dokumentuje letitá historie a přibývající výrobky a služby, které označení mohou užívat. Jednou z těchto značek je právě CZECH MADE, jež za tu dobu získala pozici stálice a s kvalitou je jednoznačně spojována.“
Cenné výhody z užívání značky CZECH MADE mají firmy. A jaké? V čem je přínosná pro podnikání? Obecně lze říci, že Program Česká kvalita umožňuje výrobci dokladovat péči o jakost svého produktu. Program totiž zahrnuje pouze značky, jejichž kvalita je prokazatelně ověřována třetí nezávislou stranou (akreditovanou zkušebnou, laboratoří, certifikačním nebo inspekčním orgánem). „Je to doklad o tom, že výrobek a služba jsou skutečně prvotřídní,“ a to je dnes hodně vypovídající,“ komentoval Jan Taraba. „Nejde o nějakou náhodnou značku a logo, které se dá falšovat, které může užívat, kdo si jen zamane.“ Také ne každý, kdo o ni zažádá, ji dostane.
„Z výsledků nedávného marketingového výzkumu vyplývá, že výrobci vstupují do tohoto programu především za účelem hledání konkurenční výhody, zvýšení prestiže a možnosti propagace firmy, zlepšení celkové image společnosti a stability kvality produktu, či dlouhodobého zvyšování tržního podílu produktu,“ podotkl ještě Jan Tarba.
Značka CZECH MADE se uděluje pro výrobky v rámci nejrůznějších odvětví. Její potenciál je velmi široký, ucházejte se o ni i vy! Pomůže vám najít cestu k zákazníkovi, dobře se zviditelnit, věrohodně na sebe upozornit.

Eva Brixi

 

 

Slovo ke dni

  • Nouze naučila Dalibora…

    S drastickým zvýšením cen elektrického proudu a plynu v posledních týdnech a měsících úměrně rostly i ceny energeticky náročných výrobků. Mezi nimi se na předním místě nacházejí strojená hnojiva. Zemědělci se s rostoucími vstupy musí nějak vyrovnat. Zdražovat svou produkci mohou jen tolik, co jim dovolí konkurenční trh. Proto čeští pěstitelé vymýšlejí, jak zefektivnit výživu rostlin. A řešení je tady. Dodavatelé jim nabízejí techniku na přesné dávkování hnojiv. Ale i další systémy využívající digitální technologie v polním hospodářství. Tím může klesnout dávkování živin na hektar, aniž by došlo k poklesu výnosů plodin. Pokládám to za skvělou zprávu, protože méně chemie ocení půda i přírodní prostředí vůbec, sníží se i množství reziduí v krmivech a potravinách. Jak známo, nouze naučila Dalibora housti a zřejmě přiměje zemědělství být...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

IP mediační centrum Praha bilancuje úspěšný rok 2021 13. prosinec 2021

IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, se od svého založení 30. listopadu 2020 úspěšně v roce 2021 etablovalo ve všech oblastech své hlavní činnosti (čtyři základní pilíře):

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3