INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Jana PecenVedení české pobočky mezinárodní komunikační agentury Grayling má od října na starosti Jana Pečenková, která dosud v agentuře vedla divizi Public Relations. Z pozice generální ředitelky je nově zodpovědná za obě divize, Public Relations i Public Affairs.

„V Graylingu se už delší dobu intenzivně zaměřujeme na propojování služeb Public Relations a Public Affairs a nabízíme tak klientům komplexní balík výhod, které jim z této synergie plynou. U řady našich klientů díky tomu dosahujeme viditelných obchodních výsledků. Vzhledem k tomu, že jsme jednou z mála agentur na našem trhu, která může takové služby a v takovém rozsahu nabídnout, chceme se tomu věnovat i nadále a rozšiřovat portfolio našich klientů i do dalších segmentů,“ říká Jana Pečenková, General Manager Graylingu pro Českou republiku. 

Jana Pečenková je v Graylingu čtvrtým rokem, přičemž poslední dva roky vedla divizi Public Relations. Předtím působila několik let v agenturním prostředí na manažerských pozicích.

Více informací o Graylingu se dozvíte na webu www.grayling.cz, Twitteru, Facebooku a Instagramu.

O společnosti Grayling

Grayling je globální komunikační agentura, kterou tvoří 53 kanceláří ve 26 zemích a více než 1 000 zaměstnanců s dlouholetými zkušenostmi v oblasti PR, PA, vztahů s investory, digitální sféry a pořádání akcí, stejně jako hluboké znalosti z řady odvětví. Více informací o společnosti najdete na www.grayling.com.
V České republice patří Grayling k předním poradenským společnostem v oboru Public Relations a Public Affairs. Česká pobočka byla otevřena v roce 1993 a zůstává jednou z mála firem, které zajišťují kompletní portfolio konzultantských služeb s využitím mezinárodních zkušeností tak, aby nabízená řešení co nejlépe vyhovovala místnímu trhu. Více informací o společnosti naleznete na www.grayling.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Na Svatého Martina jen českou husičku

    K nejoblíbenějším svátkům se u nás zařadil den se čtyřmi jedničkami 11. 11., tedy jedenáctý listopad na Svatého Martina. Patron lidí laskavých, soucitných, s otevřeným srdcem a peněženkou, vyžaduje zvláštní sváteční jídlo. A tím je samozřejmě husa se zelím, knedlíkem zapíjená svatomartinským vínem. Češi by měli vědět, že udělají nejlépe, když si předem objednají drůbež u domácího chovatele, protože jen tak dostanou tu nejvyšší kvalitu. Ve velkých obchodech si mohou koupit mražený produkt, avšak ten už zdaleka není tak chutný. Jde o jakýsi „brojler“ ze zahraniční produkce, který navíc vyžaduje delší přípravu. A kupující by si měli dát pozor na tzv. „husokachnu“, protože s husou nemá nic společného. Jde o kachnu pižmovou, případně kříženou z kachnou pekingskou. Tak dobrou chuť!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Sto let pro ochranu nejlepších nápadů 15. říjen 2019

Sté výročí zřízení tehdejšího Patentního úřadu v Praze je příležitostí připomenout si nejen významná, ale i obtížná období oboru průmyslové vlastnictví i činnosti Úřadu průmyslového vlastnictví (ÚPV).

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE