INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

PRclanekpropagacnifotka1Vzpomínám si, jak mi máma ráno balila namazaný chleba a kus ovoce do školy. Musel stačit papírový sáček od mouky, často použitý vícekrát. Dnes si děti odnášejí svačinu v hygienické a estetické potravinářské fólii. Zpravidla jde o výrobek Fresh’n’Roll oceněný značkou Česká kvalita, jejž na trh dodává Mirel Vratimov a.s. Se statutárním ředitelem této společnosti Milanem Rafajem jsme si povídali o záležitostech, které jsou s kvalitou spojeny, ačkoli nemusí být na první pohled patrné.

Je to velký rozdíl vyrábět obyčejný produkt a značkový výrobek s certifikátem Česká kvalita Czech Made?

Samozřejmě. Motto naší firmy zní Rozdíl je v kvalitě – a toho se u všech produktů pevně drží­me. Všechny naše výrobky od počátku vynikají svou kvalitou. Certifikát Czech Made je pouze puncem této kvality. Značku Czech Made považujeme za důležitou přidanou hodnotu naší potravinové fólie Fresh’n’Roll.

Dovede zákazník ocenit kvalitu a vlastnosti zboží, nebo hledí především na cenu?

I když vnímáme, že dnes je pro řadu lidí rozhodujícím faktorem při výběru zboží jeho cena, pořád existuje velké procento lidí, kteří před ní dávají přednost kvalitě. Naše výrobky jsou, myslím, navíc příkladnou kombinací kvality a rozumné ceny.

Jak dokážete Czech Made „prodat“? Čím je tato značka důležitá pro váš marketing?

Značka Czech Made je důležitým prvkem naší propagace. To, že jsme jejími držiteli, prezentujeme na krabičkách produktů, propagačních materiálech i při prezentacích na výstavách či v médiích.

Indian PocatkyMilan RafajPromítá se váš důraz na kvalitu i do pracovního prostředí a vztahů firmy k sousedům, k regionu?

Věříme, že kvalitní výrobek je výsledkem týmové práce – od prvotních návrhů až po finální kompletaci ve výrobě a expedici. Všichni zaměstnanci jsou v tomto procesu důležití, a to jim dáváme také znát. Bez dobré týmové spolupráce by produkty značky Fresh’n’Roll, ani další produkty naší firmy, nemohly být tak úspěšné.

Spokojíte se s obhajobou značky Czech Made, nebo chcete proces vysoké jakosti dál rozvíjet?

Samozřejmě, že u značky Czech Made to nekončí. Naším cílem je spokojenost zákazníků, proto bezprostředně reagujeme na jejich požadavky a jsme vděčni za každou zpětnou vazbu. Poznatky i připomínky našich zákazníků pečlivě zkoumáme s cílem vytěžit z nich maximum pro další zvýšení kvality našich výrobků.

Je těžké jít v Česku cestou kvality?

Žijeme v globalizovaném světě, a tak není úplně jednoduché prosazovat na trhu české výrobky, které jsou někdy dražší než výrobky z dovozu. Vnímáme ale i nový trend, že se lidé vracejí ke kvalitním produktům, a doufáme, že tento směr bude stále sílit. Na vaši otázku bych odpověděl tak, že to není jednoduché, ale není to ani nemožné. A my máme rádi výzvy.

na cestě vysoké kvality popřál spokojené zákazníky a dosažení dalších cílů Pavel Kačer

Slovo ke dni

  • Za prací k nám

    Rostoucí životní úroveň se může projevovat různým způsobem. Český statistický úřad zjistil, že přibývá cizinců, kteří k nám přijíždějí za prací. Láká je slušný plat a dobré pracovní i životní podmínky. Tradičně nejvíc zaměstnanců pochází ze Slovenska, víc než polovina, následují Poláci a Rumuni. Na tom by snad nebylo nic tak překvapivého. Ale naši republiku si oblíbili i mnozí Němci, Francouzi, Italové a Britové. Převažují samozřejmě občané z Evropské unie, co nepotřebují pracovní povolení. Také co se věkového složení týká, mezi zahraničními pracovníky najdeme všechny kategorie, studenty a seniory nevyjímaje. To považuji za docela příznivou zprávu. Zvláště v době, kdy česká ekonomika potřebuje každou šikovnou ruku a hlavu.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtoczupv logo 56

Duševní vlastnictví

upv logo

Ochrana duševního vlastnictví v kontextu Inovační strategie ČR na léta 2019–2030 31. leden 2020

Vláda České republiky schválila počátkem roku 2019 klíčový dokument Inovační strategie České republiky 2019–2030 (Country for the Future), který RVVI zpracovala v úzké spolupráci s týmem osobností z řad podnikatelů, vědců, akademiků a zástupců veřejné správy. Dokument vytyčuje nové priority, jejichž naplnění by mělo Českou republiku do roku 2030 zařadit mezi nejinovativnější země Evropy. 

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE