INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

PRclanekpropagacnifotka1Vzpomínám si, jak mi máma ráno balila namazaný chleba a kus ovoce do školy. Musel stačit papírový sáček od mouky, často použitý vícekrát. Dnes si děti odnášejí svačinu v hygienické a estetické potravinářské fólii. Zpravidla jde o výrobek Fresh’n’Roll oceněný značkou Česká kvalita, jejž na trh dodává Mirel Vratimov a.s. Se statutárním ředitelem této společnosti Milanem Rafajem jsme si povídali o záležitostech, které jsou s kvalitou spojeny, ačkoli nemusí být na první pohled patrné.

Je to velký rozdíl vyrábět obyčejný produkt a značkový výrobek s certifikátem Česká kvalita Czech Made?

Samozřejmě. Motto naší firmy zní Rozdíl je v kvalitě – a toho se u všech produktů pevně drží­me. Všechny naše výrobky od počátku vynikají svou kvalitou. Certifikát Czech Made je pouze puncem této kvality. Značku Czech Made považujeme za důležitou přidanou hodnotu naší potravinové fólie Fresh’n’Roll.

Dovede zákazník ocenit kvalitu a vlastnosti zboží, nebo hledí především na cenu?

I když vnímáme, že dnes je pro řadu lidí rozhodujícím faktorem při výběru zboží jeho cena, pořád existuje velké procento lidí, kteří před ní dávají přednost kvalitě. Naše výrobky jsou, myslím, navíc příkladnou kombinací kvality a rozumné ceny.

Jak dokážete Czech Made „prodat“? Čím je tato značka důležitá pro váš marketing?

Značka Czech Made je důležitým prvkem naší propagace. To, že jsme jejími držiteli, prezentujeme na krabičkách produktů, propagačních materiálech i při prezentacích na výstavách či v médiích.

Indian PocatkyMilan RafajPromítá se váš důraz na kvalitu i do pracovního prostředí a vztahů firmy k sousedům, k regionu?

Věříme, že kvalitní výrobek je výsledkem týmové práce – od prvotních návrhů až po finální kompletaci ve výrobě a expedici. Všichni zaměstnanci jsou v tomto procesu důležití, a to jim dáváme také znát. Bez dobré týmové spolupráce by produkty značky Fresh’n’Roll, ani další produkty naší firmy, nemohly být tak úspěšné.

Spokojíte se s obhajobou značky Czech Made, nebo chcete proces vysoké jakosti dál rozvíjet?

Samozřejmě, že u značky Czech Made to nekončí. Naším cílem je spokojenost zákazníků, proto bezprostředně reagujeme na jejich požadavky a jsme vděčni za každou zpětnou vazbu. Poznatky i připomínky našich zákazníků pečlivě zkoumáme s cílem vytěžit z nich maximum pro další zvýšení kvality našich výrobků.

Je těžké jít v Česku cestou kvality?

Žijeme v globalizovaném světě, a tak není úplně jednoduché prosazovat na trhu české výrobky, které jsou někdy dražší než výrobky z dovozu. Vnímáme ale i nový trend, že se lidé vracejí ke kvalitním produktům, a doufáme, že tento směr bude stále sílit. Na vaši otázku bych odpověděl tak, že to není jednoduché, ale není to ani nemožné. A my máme rádi výzvy.

na cestě vysoké kvality popřál spokojené zákazníky a dosažení dalších cílů Pavel Kačer

Slovo ke dni

  • Když prsty zahálejí

    Člověk by měl držet krok s rychlým postupem technologií. To jsem si znovu uvědomil, když jsem dostal do ruky nový smartphone. Ten umí nejen psát, ale i odezírat z úst a slova převádět na text. Proč to tedy nevyzkoušet? Nechám tentokrát prsty zahálet a zkusím namluvit svoji první glosu. A uvidím, jestli umělá inteligence dokáže být stejně dobrá, nebo dokonce lepší než ta přirozená. Začnu tedy do mikrofonu diktovat, první slova se objevila na displeji a k nim přibyla další. Nakonec z toho vznikla smysluplná věta a věty daly dohromady hotový text. A výsledek? Až na jednu hrubku naprosto perfektní! Takže to vypadá že moje prsty budou stále víc zahálet a víc toho zůstane pro pusu.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtoczupv logo 56

Duševní vlastnictví

lukas zmeskal

Průmyslová práva se dotýkají každé firmy 18. červen 2020

Ochránit nápad, na němž stojí podnikání, je pro firmu buď samozřejmost, anebo záležitost, jíž nevěnuje velkou pozornost. Mgr. Lukáš Zmeškal se během své praxe patentového zástupce setkává s oběma případy. Jako partner ve společnosti patentových zástupců Langrova, s.r.o., v Plzni i jako předseda Českého svazu vynálezců a zlepšovatelů či spoluorganizátor mezinárodní výstavy technologických novinek, patentů a inovací Invent Arena v Třinci (ta letošní se posouvá až na rok 2021) se již setkal s řadou příběhů, které svým způsobem píší dějiny podnikání u nás. Jak právě on nahlíží na ochranu duševního vlastnictví?

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE