Není pro strávníka slavnostnější chvíle, než uvařit první nové brambory k jarnímu obědu. Ten, kdo je pěstuje, ať již jde o zástupce renomované firmy, nebo drobného zahrádkáře, určitě ví, co tím myslím.
Zemědělci o sobě dávají vědět. Jejich podnikání je stále více ohroženo. Nežije se jim vesele, ba naopak. Protesty proti nejrůznějším opatřením, nařízením, byrokracii nepomáhají.
Naše rodina hledala zdroj kvalitních olivových olejů. Nejen proto, abychom si pochutnali, ale proto, že jsme chtěli vyladit náš jídelníček další prospěšnou složkou, a pro nápravu pocuchaného zdraví najít přísun takových prvků, které naši kondici posílí. A povedlo se. Objevili jsme e-shop olivum.cz. Co všechno se zde dá koupit a s jakou přidanou hodnotou, o tom se přesvědčte sami.
SiMyCo s.r.o., firma, o níž jsme několikrát v Madam Business psali. O její majitelce Ing. Simoně Myslikovjanové, Ph.D., MBA, MBE, se například říká: Je to nadšená a empatická žena, plná nových, kreativních nápadů. Je velmi energická, přímá v jednání a spolehlivá. Působí jako výjimečný typ člověka, který snad čerpá vesmírnou energii. Přitom jí zbývá čas na sport, rodinu, je starostlivou matkou neméně ambiciózní dcery.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...