V době, kdy se komunikace s umělou inteligencí stává novým standardem, objevujeme, jak vylepšit podnikání a jak se odlišit od konkurence. Co to ale vlastně znamená, jak se AI projevuje v praxi? Na to nám odpověděla PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA, autorka knihy AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu, kterou vydal Nakladatelský dům Grada.
Co je to kvalita? Vnímáme ji v celé šíři? Liší se obsah tohoto pojmu ve srovnání s dobou před 30 lety? Jak ji správně charakterizovat? Proč má smysl o ní hovořit? Otázek by bylo pro nadšence a příznivce diskuzí nad uvedeným tématem jistě dost.
Nač myslí nejvyšší manažer značky, obchodního řetězce, prodejen? Asi to neposoudí objektivně nikdo, kdo v takové roli nebyl. Miroslav Kopřiva, šéf českého Intersportu, nosí v hlavě čísla, úkoly, přání kupujících i reklamní slogany.
Jak se česká firma prosazuje na zahraničních trzích, na jakých projektech spolupracuje, jaký je pohled na budoucnost tohoto dynamického odvětví a jakým směrem se ubírá stavebnictví v ČR, prozradil v rozhovoru Jiří Oslizlo, předseda představenstva společnosti AGROP NOVA a.s., která je výrobcem uceleného stavebního systému z masivního dřeva NOVATOP.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...