INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CANejvětší české call centrum Conectart za poslední měsíc zaznamenalo významné úspěchy hned ve dvou prestižních soutěžích Czech Contact Center Awards a European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA).

Společnost byla oceněna za inovativní projekty spojené s umělou inteligencí, které zkvalitňují a zefektivňují zákaznickou péči i interní procesy. Projekty, jako je voicebot pro SAZKAmobil nebo AI nástroje pro interní HR, získaly uznání jak na domácí půdě, tak na celoevropské soutěži v Anglii.

Úspěchy na Czech Contact Center Awards
Na soutěži Czech Contact Center Awards, jejíž vyhlášení proběhlo 22. října, získal Conectart dvě významná ocenění. Zvláštní cenu pořadatele obdržel za voicebota pro SAZKAmobil, který výrazně zvýšil efektivitu zákaznické péče. Třetí místo v kategorii „Klienti“ pak získala voicebotka Jitka, vyvinutá ve spolupráci s Pillow pojišťovnou, jež zákazníkům nabízí rychlá a efektivní řešení v pojišťovacích službách. Oba projekty potvrzují technologickou vyspělost Conectartu a jeho schopnost inovovat.

Bronz v ECCCSA za projekt AI v HR
Na prestižní soutěži European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA) získal Conectart bronzové ocenění v kategorii Best Supporting Team za projekt využívající umělou inteligenci v oblasti lidských zdrojů (AI v HR). Inovace zahrnují chatboty a hlasové asistenty, kteří simulují reálné situace a umožňují kandidátům poznat pracovní prostředí ještě před nástupem.

Pre-scoring nástroje ušetří HR specialistům až 30 % času, zatímco automatizované hovory dokážou obsloužit stovky uchazečů najednou. Díky tomu se podařilo snížit odchodovost během prvních týdnů zaměstnání o 60 % a potvrdit, že AI může být přínosná nejen pro zákaznickou péči, ale i interní procesy.

AI technologie podporují také vzdělávání zaměstnanců – personalizované plány urychlují rozvoj dovedností o 30 %, simulační tréninky zlepšují přípravu na složité situace a mobilní aplikace sleduje zpětnou vazbu i náladu agentů. Tyto inovace přinesly nárůst úspěšnosti certifikací o 5 % a zvýšení konverzního poměru v prodeji o 3,6 %.

„Úspěchy na Czech Contact Center Awards i ECCCSA jsou pro nás obrovskou motivací. Potvrzují, že naše zaměření na inovace a technologický rozvoj přináší výsledky,“ říká Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart, a dodává: „Oborová setkání tohoto typu jsou nejen uznáním naší práce, ale i příležitostí sdílet zkušenosti a porovnávat přístupy s konkurencí. Inspirace z projektů ostatních nás motivovala k přemýšlení o nových způsobech, jak naše systémy dále rozvíjet a implementovat inovace.”

(tz)

Slovo ke dni

  • Bydlení jako dílek rovnice

    Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

predseda 2024

Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z nejvíce digitalizovaných orgánů české státní správy 25. duben 2025

Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Speciální příloha

titulka web

Otevřít PDF

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3