INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ilust foto208Značka Peugeot v České republice zakončila únorové prodeje na čtvrtém místě v žebříčku automobilek. Této vysoké pozice a pětiprocentního podílu na trhu Peugeot dosáhl i přes celkový pokles oproti loňskému roku. 

V únoru 2020 registroval Peugeot v České republice 746 osobních a 185 lehkých užitkových vozů. S celkovým počtem 931 vozů dosáhl podílu na trhu 4,98 %, čímž se dostal mezi první čtyři automobilky na českém trhu. Celkově za první dva měsíce letošního roku Peugeot v ČR registroval 1639 vozů a i přes pokles oproti loňskému roku si s podílem na trhu 4,19 % drží 5. místo v pořadí automobilových značek. 

„V následujících měsících očekáváme, že se vrátíme k rostoucímu trendu,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR a dodává: „Naše nové modely segmentu B mají velký potenciál. Nové SUV Peugeot 2008 jsme uvedli na trh v lednu a za pouhé dva měsíce registrujeme už 947 klientských objednávek. Velmi dobře si vede také Peugeot Rifter, u kterého zájem zákazníků překračuje výrobní kapacitu. Radost nám dělá také čerstvě zvolené evropské Auto roku, Peugeot 208. Od uvedení tento model nashromáždil už 661 klientských objednávek.“

Prodejní potenciál modelu Peugeot 208 se plně projevuje na největším trhu značky Peugeot, ve Francii, kde se stal nejprodávanějším vozem na trhu a umožnil značce Peugeot zaujmout druhý měsíc po sobě vedoucí pozici v rámci osobních vozů.

PEUGEOT

Značka Peugeot vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energií s nadšením, vědoma si své síly z hlediska technologií a elektrifikace. Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3