INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CarvagoAutotržiště Carvago nabízí pomoc českým dealerům a umožňuje jim vstup do online tržiště, kde prodej a předání vozu probíhá zcela bezkontaktně včetně uzavření smlouvy a VOP, financování, pojištění a doručení vozu až ke dveřím domu. V době dalších vládních opatření a uzavření kamenných prodejen nabízí online kanál jediný způsob, jak v České republice prodávat koncovým zákazníkům zánovní a ojetá auta. Do programu se během prvních dní zapojilo ke stovce autorizovaných dealerství.

Mezi nimi ta Volkswagen, Škoda, Peugeot, Volvo, Toyota a další, mezi kterými jsou například Federal Cars nebo Olfin. Carvago je jediná platforma na českém trhu, která umožňuje 100% online prodej jak obchodním partnerům tak i koncovým zákazníkům.

Navzdory uzavření kamenných poboček může prostřednictvím autotržiště Carvago.com každý český dealer nových či ojetých vozů ihned začít prodávat své vozy kompletně online. Onboarding nových partnerů včetně zalistování jejich kompletního vozového parku je díky vysoké agilitě platformy otázkou několika desítek minut. Startup Carvago tak díky jedinečnému know-how a nově vybudované fungující platformě činí významný krok v digitální transformaci celého automotive retailu. Společně s českými dealery se tímto krokem pokouší podpořit automobilových trh a snížit drastické dopady, ke kterým dochází ve spojitosti s druhou vlnou koronakrize.

První vlna epidemie a s ní spojený lock-down zapříčinil zcela bezprecedentní propad prodejů ojetých automobilů - v polovině roku trh meziročně ztrácel přes 46 %, tedy více než 27 miliard korun. Ve třetím kvartále se tempo ztráty mírně zpomalilo a prodeje se začaly postupně zvedat, nicméně měsíční výsledky se 20% ztrátou stále nedosahovaly hodnot předchozího roku. S posledním zářijovým dnem se ztráta nakumulovala na více než 35 miliard korun a ojetých automobilů se prodalo téměř o 40 % méně. 22. října znovu došlo k uzavření kamenných poboček a trh se s 90% propadem opět prakticky zastavil.

“Prodej ojetých aut se s druhou vlnou koronakrize opět zcela zastavil a ztráty jsou naprosto fatální. Od začátku lock-downu se k předchozím 35 miliardám ztráta prohlubuje o zhruba 320 milionů denně.” uvádí Jakub Šulta, CEO Carvago, a dodává: carvago macbook homepage 20200930 zm“Rozhodli jsme se proto podpořit naše významné partnery - autorizovaná dealerství - a otevíráme jim naši platformu. Aktuálně totiž jako jediní na trhu nabízíme koncept prodeje automobilů 100% online, kdy zákazník nepřijde do fyzického styku s prodejcem. Veškeré úkony, jako je výběr vozu, jeho prověření, uzavření smlouvy a VOP, financování, pojištění a přepis proběhne kompletně online, se všemi výhodami, které tento prodejní kanál nabízí, tedy včetně možnosti vrátit vůz do 14 dnů.”
Carvago se svým partnerům - dealerům otevírá v podobě bezplatného modelu zalistování jejich vozového portfolia do online tržiště spolu se zajištěním kompletních doplňkových služeb spojených s nákupem vozu. Carvago se po dobu trvání nouzového stavu rovněž ve prospěch podpory těchto partnerů vzdává veškeré marže a cena vozů zůstává stejná jako na oficiálních stránkách dealerů, kteří dosud prodávali prostřednictvím svých kamenných poboček. “Doba je nesmírně těžká a každý se s ní vypořádává, jak umí. My jsme připraveni našim partnerům pomoci. Spuštěním Carvago.com jsme vytvořili robustní ekosystém pro obchodování s ojetými vozy napříč celou Evropou. Zalistování vozového parku všech českých dealerů je - v porovnání s tím, co spravujeme již nyní - pro nás maličkost a takřka cítíme povinnost to pro český trh udělat. Pokud se nám podaří transformovat alespoň třetinu prodejů do online kanálu, budeme schopni výrazně ulevit i celé lokální ekonomice a každý měsíc jí zachránit zhruba 1-3 miliardy korun,” dodává Jakub Šulta.

Ucelený koncept online prodeje Carvago.com se koncovým zákazníkům otevřel na začátku října a již za první měsíc přesáhl počet poptávaných vozů hranici 500. “Už dnes víme, že tento rok dosáhneme obratu přes 600 milionů korun. Vzhledem k aktuální situaci a nové spolupráci s dealery očekáváme ještě větší nápor zákazníků, což je pro nás mimořádně motivační, jelikož tak raketový start jsme po pár dnech od zahájení prodeje koncovým zákazníkům nečekali. Nicméně za sebou máme přes 1 rok testování, pilotní fázi z období první vlny koronakrize a zázemí skvělého týmu. Do pěti let bychom chtěli dosáhnout obratu miliardy eur a prodeje 150 000 aut ročně napříč celou Evropou,” doplňuje Šulta.
Vstup do online tržiště umožňuje Carvago všem autorizovaným dealerům nových i ojetých vozů a vítá i další partnery, kteří by se chtěli do programu zapojit. Kontaktní osobou je marketingový ředitel Petr Dušek (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.).

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3