INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

CarvagoAutotržiště Carvago nabízí pomoc českým dealerům a umožňuje jim vstup do online tržiště, kde prodej a předání vozu probíhá zcela bezkontaktně včetně uzavření smlouvy a VOP, financování, pojištění a doručení vozu až ke dveřím domu. V době dalších vládních opatření a uzavření kamenných prodejen nabízí online kanál jediný způsob, jak v České republice prodávat koncovým zákazníkům zánovní a ojetá auta. Do programu se během prvních dní zapojilo ke stovce autorizovaných dealerství.

Mezi nimi ta Volkswagen, Škoda, Peugeot, Volvo, Toyota a další, mezi kterými jsou například Federal Cars nebo Olfin. Carvago je jediná platforma na českém trhu, která umožňuje 100% online prodej jak obchodním partnerům tak i koncovým zákazníkům.

Navzdory uzavření kamenných poboček může prostřednictvím autotržiště Carvago.com každý český dealer nových či ojetých vozů ihned začít prodávat své vozy kompletně online. Onboarding nových partnerů včetně zalistování jejich kompletního vozového parku je díky vysoké agilitě platformy otázkou několika desítek minut. Startup Carvago tak díky jedinečnému know-how a nově vybudované fungující platformě činí významný krok v digitální transformaci celého automotive retailu. Společně s českými dealery se tímto krokem pokouší podpořit automobilových trh a snížit drastické dopady, ke kterým dochází ve spojitosti s druhou vlnou koronakrize.

První vlna epidemie a s ní spojený lock-down zapříčinil zcela bezprecedentní propad prodejů ojetých automobilů - v polovině roku trh meziročně ztrácel přes 46 %, tedy více než 27 miliard korun. Ve třetím kvartále se tempo ztráty mírně zpomalilo a prodeje se začaly postupně zvedat, nicméně měsíční výsledky se 20% ztrátou stále nedosahovaly hodnot předchozího roku. S posledním zářijovým dnem se ztráta nakumulovala na více než 35 miliard korun a ojetých automobilů se prodalo téměř o 40 % méně. 22. října znovu došlo k uzavření kamenných poboček a trh se s 90% propadem opět prakticky zastavil.

“Prodej ojetých aut se s druhou vlnou koronakrize opět zcela zastavil a ztráty jsou naprosto fatální. Od začátku lock-downu se k předchozím 35 miliardám ztráta prohlubuje o zhruba 320 milionů denně.” uvádí Jakub Šulta, CEO Carvago, a dodává: carvago macbook homepage 20200930 zm“Rozhodli jsme se proto podpořit naše významné partnery - autorizovaná dealerství - a otevíráme jim naši platformu. Aktuálně totiž jako jediní na trhu nabízíme koncept prodeje automobilů 100% online, kdy zákazník nepřijde do fyzického styku s prodejcem. Veškeré úkony, jako je výběr vozu, jeho prověření, uzavření smlouvy a VOP, financování, pojištění a přepis proběhne kompletně online, se všemi výhodami, které tento prodejní kanál nabízí, tedy včetně možnosti vrátit vůz do 14 dnů.”
Carvago se svým partnerům - dealerům otevírá v podobě bezplatného modelu zalistování jejich vozového portfolia do online tržiště spolu se zajištěním kompletních doplňkových služeb spojených s nákupem vozu. Carvago se po dobu trvání nouzového stavu rovněž ve prospěch podpory těchto partnerů vzdává veškeré marže a cena vozů zůstává stejná jako na oficiálních stránkách dealerů, kteří dosud prodávali prostřednictvím svých kamenných poboček. “Doba je nesmírně těžká a každý se s ní vypořádává, jak umí. My jsme připraveni našim partnerům pomoci. Spuštěním Carvago.com jsme vytvořili robustní ekosystém pro obchodování s ojetými vozy napříč celou Evropou. Zalistování vozového parku všech českých dealerů je - v porovnání s tím, co spravujeme již nyní - pro nás maličkost a takřka cítíme povinnost to pro český trh udělat. Pokud se nám podaří transformovat alespoň třetinu prodejů do online kanálu, budeme schopni výrazně ulevit i celé lokální ekonomice a každý měsíc jí zachránit zhruba 1-3 miliardy korun,” dodává Jakub Šulta.

Ucelený koncept online prodeje Carvago.com se koncovým zákazníkům otevřel na začátku října a již za první měsíc přesáhl počet poptávaných vozů hranici 500. “Už dnes víme, že tento rok dosáhneme obratu přes 600 milionů korun. Vzhledem k aktuální situaci a nové spolupráci s dealery očekáváme ještě větší nápor zákazníků, což je pro nás mimořádně motivační, jelikož tak raketový start jsme po pár dnech od zahájení prodeje koncovým zákazníkům nečekali. Nicméně za sebou máme přes 1 rok testování, pilotní fázi z období první vlny koronakrize a zázemí skvělého týmu. Do pěti let bychom chtěli dosáhnout obratu miliardy eur a prodeje 150 000 aut ročně napříč celou Evropou,” doplňuje Šulta.
Vstup do online tržiště umožňuje Carvago všem autorizovaným dealerům nových i ojetých vozů a vítá i další partnery, kteří by se chtěli do programu zapojit. Kontaktní osobou je marketingový ředitel Petr Dušek (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.).

(tz)

Slovo ke dni

  • Porážíme Japonsko

    Češi trpí komplexem malosti. A proto každá zpráva, že jsme v něčem před giganty, potěší. Teď jsem si s gustem přečetl informaci, že jsme se zařadili do první třicítky zemí v online podnikání. Za námi se octly takové státy jako Itálie nebo Japonsko. Hodnotil se počet uživatelů internetu a vyspělost logistických služeb. Sám vím, jak úspěšně si vede například Zásilkovna, která velmi rychle expanduje nejen v ČR, ale i okolních státech. Už delší dobu je známo, že patříme k nejlepším na světě v užívání bezkontaktních plateb. A našlo by se toho víc, co povzbudí naši národní hrdost. Jak známo, mezi Goliáši není malý David bez šance, jak se píše v Bibli a jak jsme se o tom v historii mnohkrát přesvědčili.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOB tsoft   EON EG 2017 107  icom
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

PSC 0175

Češi budou nové věci vymýšlet stále 5. říjen 2020

Josef KratochvílJe obdivuhodné, kolik českých firem, vysokých škol, výzkumných organizací a dalších subjektů v uplynulém půlroce nacházelo nová řešení pro to, aby mohly existovat dál, rozvíjet výrobu a služby. Nabízet trhu to, co nejvíce potřebuje. Vznikly nové produkty, zrodily se ojedinělé postupy práce, ke slovu se dostaly špičkové technologie i efektivnější organizace procesů. Znamená to, že potenciál tvořivosti nabral na obrátkách, aktivoval se.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE