INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

148 ilust fotoV říjnu 2020 překonal Peugeot v České republice v rámci podílu na trhu počtvrté za sebou hranici 6 %. Celkový počet registrovaných vozů, 1176, pak přesáhl výsledek loňského října o 124 kusů (11,8 %).

Říjen navázal na sled prodejně úspěšných měsíců. I přes mimořádně komplikovanou situaci vyvolanou omezením prodejních aktivit se Peugeotu v říjnu podařilo registrovat 646 osobních a 530 lehkých užitkových vozů a s celkovým tržním podílem 6,33 % obsadit 4. pozici v žebříčku automobilek.

„Skvělý říjnový výsledek je kombinací vysokého počtu objednávek, které jsme nashromáždili ve 3. čtvrtletí, a velké fleetové zakázky na užitkové vozy. Naše koncesionářská síť je ve srovnání s jarními měsíci, kdy bylo stejně jako nyní naše odvětví postiženo prodejními omezeními, mnohem dál a výrazně efektivnější, zejména co se týče on-line komunikace se zákazníky.“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

Celkově za prvních 10 měsíců roku 2020 Peugeot v České republice registroval 9425 vozů, což představuje podíl na trhu 5,27 % a 4. pozici v žebříčku automobilek. Z hlediska osobních vozů Peugeot obsazuje 6. místo, trhu lehkých užitkových vozů však jednoznačně dominuje a svému nejbližšímu soupeři se v říjnu ještě více vzdálil. Se současným náskokem 681 vozů se cíl Peugeotu získat opět titul „Nejprodávanější značka užitkových vozů v ČR“ přiblížil takřka na dosah.

Nejúspěšnějším osobním modelem značky Peugeot v České republice je i letos Peugeot 2008. S 1813 vozy registrovanými v letošním roce je druhým nejprodávanějším malým SUV v ČR, přičemž v rámci svého segmentu (B2) je na páté pozici. O jednu příčku lépe, tedy na 4. místě, se umisťuje v rámci malých elektromobilů s 19 registrovanými vozy. Peugeot e-2008 si vede nejlépe i z řady vozů značky Peugeot vybavených elektromotorem (elektrické a plug-in hybridní), následuje plug-in hybrid 3008 s 15 a e-208 s 10 registrovanými vozy.

„Zájem o naši produktovou nabídku je stále velmi vysoký, což nás těší,“ říká ředitel značky Peugeot Marco Venturini. „Od listopadu navíc rozšiřujeme značkové financování Live!, které jsme dosud poskytovali pouze k modelům Peugeot 208 a 2008, i na další řady, konkrétně 108, 308 a Rifter. Klient s tímto financováním získá reálnou slevu 10 000 Kč. Konec roku vidím z hlediska prodejů optimisticky, přestože čelíme velmi obtížným podmínkám, ať už ve vztahu k prodejním omezením, tak vzhledem k nedostatečné produkci továren, z nichž některé stále nemohou fungovat na 100 % své výrobní kapacity,“ dodává Marco Venturini.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3