INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hyundai i30Značka Hyundai v roce 2020 na českém trhu registrovala celkem 16021 vozů a s tržním podílem 7,9 % zaujímá třetí příčku. Oproti minulému roku celkový počet registrací jihokorejské značky vlivem pandemie klesl o zhruba tři tisícovky vozů, nicméně tržní podíl vzrostl o dvě desetiny procenta.

Nejprodávanějším modelem značky byl tradičně Hyundai i30, který byl s celkovými 7419 registracemi a tržním podílem 3,66 % celkově šestým nejpopulárnějším modelem na českém trhu vůbec. Devátou pozici v tomto ohledu pak drží Hyundai Tucson s 4454 registracemi a tržním podílem 2,19%.

„Loňské prodeje samozřejmě do značné míry ovlivnila epidemie koronaviru a s ní související opatření jako dlouhodobé uzavření showroomů. Jsem však přesvědčený o tom, že jsme se s dopady krize dokázali ruku v ruce s naší dealerskou sítí zdárně vyrovnat, a proto vnímám prodejní výsledky uplynulého roku jako velmi pozitivní,“ uvedl generální ředitel Hyundai Motor Czech Martin Saitz.

Rok 2020 byl pro značku Hyundai zásadní především z důvodu obměny téměř kompletního modelového portfolia. Zcela nových generací se dočkaly modely i10, i20 nebo Tucson, významných modernizací pak také i30, Kona, Kona Electric nebo Santa Fe.

Atraktivitu současné nabídky značky Hyundai podtrhuje především fakt, že hned několik modelů úspěšně atakuje čelo tabulek privátních prodejů. V rámci svého segmentu v tomto ohledu kralují modely i10 a i30, těsně pod vrcholem skončilo populární SUV Tucson.

Kompaktní i10 drží v segmentu A druhou příčku s 834 registrovanými kusy celkem, v privátních prodejích však veškerou svou konkurenci předčila s 423 registracemi a tržním podílem 27,8%. V celkových výsledcích segmentu C sice ve slezských Nošovicích vyráběný model i30 zaujímá třetí místo, avšak privátní prodeje jej posouvají na úplnou špičku s 2332 registracemi a tržním podílem 22,4%. Těsně pod vrcholem v rámci svého segmentu C pak rok 2020 uzavřel Hyundai Tucson, který na špičku tabulky privátních prodejů ztratil pouhé dvě desetiny procenta tržního podílu.

„Důvodem našeho úspěchu v privátním segmentu je především atraktivní nabídka. Zákazníkům nabízíme širokou paletu benefitů, zajímavých cenových zvýhodnění a především kvalitní vozy se standardní pětiletou zárukou,“ vysvětluje Saitz.

Hyundai se dařilo i v dynamicky rostoucím segmentu bateriových elektrických vozů, v němž značka obsadila třetí příčku s 345 registrovanými kusy.
V České republice úspěšně pokračoval rozvoj dealerské sítě značky Hyundai, a to i přes krizi související s koronavirovou pandemií. Slavnostního otevření se dočkala prodejní místa v Příbrami, Litoměřicích a Pardubicích, ještě před koncem roku je doplnila čtyři další v Uherském Brodě, Svitavách, Klatovech a Frýdku-Místku. Vozy značky Hyundai si nyní čeští zákazníci mohou pořídit v celkem 51 dealerstvích po celé zemi. Všechna z nich jsou připravena či procházejí finální fází certifikace na prodej elektrických a elektrifikovaných modelů.

Hyundai předpokládá splnění emisního cíle

Během roku 2020 společnost Hyundai Motor dále rozšířila své elektrifikované portfolio a v Evropě zvýšila jak produkci, tak dostupnost svých nízkoemisních a bezemisních modelů. Dočkala se pozitivních reakcí jak od privátních, tak firemních zákazníků a v rámci daných segmentů zvýšila prodeje. V roce 2020 bylo v Evropě prodáno téměř 60 000 bateriových modelů, což činí 13 % celkového objemu. Významnou měrou k tomu přispěl model Hyundai Kona Electric, první v Česku sériově vyráběný elektromobil. Společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech v loňském roce pro evropský trh vyprodukovala téměř 30 000 kusů tohoto modelu.

Na základě interních kalkulací společnost Hyundai očekává, že splnila cíl Evropské komise pro průměrné flotilové emise CO2 za rok 2020. Oficiální oznámení bude následovat po potvrzení výsledku ze strany Evropské komise.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3