INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

lifestyle logoNa českém trhu, který stejně jako v lednu vykazoval i v únoru pokles v rámci desítek procent, značka Peugeot opět udržela stabilní pozici. Za měsíc únor získala s 930 registrovanými vozy 5,81 % trhu a čtvrté místo v žebříčku automobilek.

„Naše koncesionářská síť v uplynulých dvou měsících prokázala obrovskou odhodlanost a odolnost. Přes omezení, která našim prodejcům ve všech ohledech svazují ruce, se jim podařilo za precizního dodržení veškerých bezpečnostních a hygienických předpisů předat zákazníkům 770 vozů v lednu a takřka tisícovku v únoru. Díky tomu nám naše prodejní síť na tomto nevyzpytatelném automobilovém trhu dává určitou jistotu a stabilitu,“ říká ředitel značky Peugeot v ČR, Marco Venturini.

V únoru 2021 registrovala značka Peugeot v ČR 780 osobních vozů, s podílem na trhu 5,31 % si tak oproti předchozímu roku polepšila o více než jeden procentní bod (4,29 % v únoru 2020) a o dvě pozice v žebříčku automobilek.

V rámci lehkých užitkových vozů značka realizovala pokles o 35 kusů a se 150 registrovanými vozy obsazuje 3. místo.

„V únoru jsme ještě řešili resty z loňského roku. Dojíždějí nám poslední objednávky z podzimní akce 7 dní Peugeot, ale velký podíl na únorových prodejích měla i skladová auta. Nejvíce registrací nám přinesl tradiční bestseller 2008, dále také Rifter, který přilákal mnoho klientů mimo jiné i 7letou zárukou, a úspěch zaznamenávají také naše SUV 3008 a 5008, a to i díky probíhající reklamní kampani,“ vysvětluje Marco Venturini.

Celkově za první dva měsíce letošního roku značka Peugeot registrovala 1700 vozů, tedy o 61 kusů (3,7 %) více než za stejné období loňského roku. Aktuálně obsazuje 5. pozici v žebříčku automobilek, přičemž ji od konkurenta na 4. místě dělí jeden jediný vůz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Pošta na kolečkách

    Vzpomínáte na pojízdné prodejny? Umožňovaly venkovu přiblížit se městu, jak znělo jedno ze socialistických hesel. Ale taková služba přežívala i do dnešních dnů. K nám každý týden zavítal se svým krámkem na kolách řezník Franta. Zájem byl velký, avšak s tím, jak začal v centru obce prosperovat obchod vedený vietnamskou rodinou, už se Fandovi tak nedařilo a přestal zajíždět. Nicméně v nedaleké vesnici to nevzdal. Česká pošta musí hlídat náklady na provoz, zároveň udržet obslužnost celé republiky. Zkouší teď na jihu Čech nabídnout své služby z pojízdného úřadu. Zatím jen na měsíc. Tento jistě zajímavý experiment může mít úspěch, ale čtyři týdny je krátká doba na to, aby si místní lidé zvykli. Navíc rozsah poskytované služby je omezený. Praxe ukáže, zda nápad z minulosti může zajistit pošťákům i slušnou budoucnost.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

2 karabec

Představujeme IP mediační centrum Praha 23. únor 2021

Cílem tohoto příspěvku je představit nově založené IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, jehož zakladatelem je společnost JUDr. David Karabec, s.r.o., která je specializovanou konzultační, poradenskou a vzdělávací společností se zaměřením na ochranu autorských a průmyslových práv, know-how, obchodní tajemství, licence, nekalou soutěž a franchising.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE