INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

lifestyle logoNa českém trhu, který stejně jako v lednu vykazoval i v únoru pokles v rámci desítek procent, značka Peugeot opět udržela stabilní pozici. Za měsíc únor získala s 930 registrovanými vozy 5,81 % trhu a čtvrté místo v žebříčku automobilek.

„Naše koncesionářská síť v uplynulých dvou měsících prokázala obrovskou odhodlanost a odolnost. Přes omezení, která našim prodejcům ve všech ohledech svazují ruce, se jim podařilo za precizního dodržení veškerých bezpečnostních a hygienických předpisů předat zákazníkům 770 vozů v lednu a takřka tisícovku v únoru. Díky tomu nám naše prodejní síť na tomto nevyzpytatelném automobilovém trhu dává určitou jistotu a stabilitu,“ říká ředitel značky Peugeot v ČR, Marco Venturini.

V únoru 2021 registrovala značka Peugeot v ČR 780 osobních vozů, s podílem na trhu 5,31 % si tak oproti předchozímu roku polepšila o více než jeden procentní bod (4,29 % v únoru 2020) a o dvě pozice v žebříčku automobilek.

V rámci lehkých užitkových vozů značka realizovala pokles o 35 kusů a se 150 registrovanými vozy obsazuje 3. místo.

„V únoru jsme ještě řešili resty z loňského roku. Dojíždějí nám poslední objednávky z podzimní akce 7 dní Peugeot, ale velký podíl na únorových prodejích měla i skladová auta. Nejvíce registrací nám přinesl tradiční bestseller 2008, dále také Rifter, který přilákal mnoho klientů mimo jiné i 7letou zárukou, a úspěch zaznamenávají také naše SUV 3008 a 5008, a to i díky probíhající reklamní kampani,“ vysvětluje Marco Venturini.

Celkově za první dva měsíce letošního roku značka Peugeot registrovala 1700 vozů, tedy o 61 kusů (3,7 %) více než za stejné období loňského roku. Aktuálně obsazuje 5. pozici v žebříčku automobilek, přičemž ji od konkurenta na 4. místě dělí jeden jediný vůz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3