INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

lifestyle logoNa českém trhu, který stejně jako v lednu vykazoval i v únoru pokles v rámci desítek procent, značka Peugeot opět udržela stabilní pozici. Za měsíc únor získala s 930 registrovanými vozy 5,81 % trhu a čtvrté místo v žebříčku automobilek.

„Naše koncesionářská síť v uplynulých dvou měsících prokázala obrovskou odhodlanost a odolnost. Přes omezení, která našim prodejcům ve všech ohledech svazují ruce, se jim podařilo za precizního dodržení veškerých bezpečnostních a hygienických předpisů předat zákazníkům 770 vozů v lednu a takřka tisícovku v únoru. Díky tomu nám naše prodejní síť na tomto nevyzpytatelném automobilovém trhu dává určitou jistotu a stabilitu,“ říká ředitel značky Peugeot v ČR, Marco Venturini.

V únoru 2021 registrovala značka Peugeot v ČR 780 osobních vozů, s podílem na trhu 5,31 % si tak oproti předchozímu roku polepšila o více než jeden procentní bod (4,29 % v únoru 2020) a o dvě pozice v žebříčku automobilek.

V rámci lehkých užitkových vozů značka realizovala pokles o 35 kusů a se 150 registrovanými vozy obsazuje 3. místo.

„V únoru jsme ještě řešili resty z loňského roku. Dojíždějí nám poslední objednávky z podzimní akce 7 dní Peugeot, ale velký podíl na únorových prodejích měla i skladová auta. Nejvíce registrací nám přinesl tradiční bestseller 2008, dále také Rifter, který přilákal mnoho klientů mimo jiné i 7letou zárukou, a úspěch zaznamenávají také naše SUV 3008 a 5008, a to i díky probíhající reklamní kampani,“ vysvětluje Marco Venturini.

Celkově za první dva měsíce letošního roku značka Peugeot registrovala 1700 vozů, tedy o 61 kusů (3,7 %) více než za stejné období loňského roku. Aktuálně obsazuje 5. pozici v žebříčku automobilek, přičemž ji od konkurenta na 4. místě dělí jeden jediný vůz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3