INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

lifestyle logoNa českém trhu, který stejně jako v lednu vykazoval i v únoru pokles v rámci desítek procent, značka Peugeot opět udržela stabilní pozici. Za měsíc únor získala s 930 registrovanými vozy 5,81 % trhu a čtvrté místo v žebříčku automobilek.

„Naše koncesionářská síť v uplynulých dvou měsících prokázala obrovskou odhodlanost a odolnost. Přes omezení, která našim prodejcům ve všech ohledech svazují ruce, se jim podařilo za precizního dodržení veškerých bezpečnostních a hygienických předpisů předat zákazníkům 770 vozů v lednu a takřka tisícovku v únoru. Díky tomu nám naše prodejní síť na tomto nevyzpytatelném automobilovém trhu dává určitou jistotu a stabilitu,“ říká ředitel značky Peugeot v ČR, Marco Venturini.

V únoru 2021 registrovala značka Peugeot v ČR 780 osobních vozů, s podílem na trhu 5,31 % si tak oproti předchozímu roku polepšila o více než jeden procentní bod (4,29 % v únoru 2020) a o dvě pozice v žebříčku automobilek.

V rámci lehkých užitkových vozů značka realizovala pokles o 35 kusů a se 150 registrovanými vozy obsazuje 3. místo.

„V únoru jsme ještě řešili resty z loňského roku. Dojíždějí nám poslední objednávky z podzimní akce 7 dní Peugeot, ale velký podíl na únorových prodejích měla i skladová auta. Nejvíce registrací nám přinesl tradiční bestseller 2008, dále také Rifter, který přilákal mnoho klientů mimo jiné i 7letou zárukou, a úspěch zaznamenávají také naše SUV 3008 a 5008, a to i díky probíhající reklamní kampani,“ vysvětluje Marco Venturini.

Celkově za první dva měsíce letošního roku značka Peugeot registrovala 1700 vozů, tedy o 61 kusů (3,7 %) více než za stejné období loňského roku. Aktuálně obsazuje 5. pozici v žebříčku automobilek, přičemž ji od konkurenta na 4. místě dělí jeden jediný vůz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Velký úklid v e-shopech

    Už dávno jsme si zvykli nakupovat nejen v kamenných obchodech, ale také na internetu. Obrat e-shopů neustále roste a v kritických obdobích, například během pandemie, překonával všechny rekordy. Kdo by ostatně neocenil téměř nekonečný výběr zboží, které vlastně ani nezná státní hranice ani prodejní dobu? Samozřejmě že e-commerce s sebou přináší i rizika pro obě strany, pro prodávající i zákazníky. Proto je překvapující, že teprve nyní zpřísnila naše legislativa pravidla obchodování. Už si ani v „anonymním“ cyber prostoru nebude moci každý dělat, co chce, a počítat s tím, že mu vše projde. Například používat e-shop jako bezplatnou půjčovnu nebo sám sobě psát pochvalné recenze a záměrně klamat spotřebitele. Není pochyb, že dodržování přísnějších regulí internetovému businessu jenom prospěje a podpoří jeho další růst.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Arbitrážní a mediační centrum WIPO: zkušenosti ze zahraničí 30. listopad 2022

V tomto vydání zakončíme seriál o IP mediacích a jejich využití při řešení sporů v oblasti ochrany duševního vlastnictví nahlédnutím do zahraničí. Konkrétně se zaměříme na zkušenosti a na mediační případy úspěšně vyřešené v Arbitrážním a mediačním centru Světové organizace duševního vlastnictví (WIPO) v Ženevě a v Singapuru.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3