INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

0PEUGEOT RIFTER 01Značka Peugeot je jedním z průkopníků osobních dodávek. První vozy tohoto segmentu prodávala už v roce 1996. Jejich prodejní objemy se zvyšovaly každým rokem až do roku 2008, kdy byl na trh uveden model Peugeot Partner Tepee, multifunkční vůz s vysokou modularitou a bezkonkurenční praktičností.

Tento vůz odstartoval prodejní revoluci, kterou značka Peugeot ještě podpořila uvedením sedmimístného provedení v roce 2009 či verze pro dobrodruhy nazvané Outdoor. V roce 2018 označení Parter Tepee skončilo a nahradilo ho Peugeot Rifter. Atraktivita tohoto nového modelu oproti předchůdci ještě vzrostla, zejména pak díky novému konceptu uspořádání interiéru, Peugeot i-Cockpit. Dále u něj zákazníci oceňují zvýšenou světlou výšku, sedmimístné provedení, prostorný moderní interiér, objemný zavazadelník a přitažlivý design se znaky SUV.

Velkým lákadlem je také multifunkční střecha Zénith zahrnující panoramatické střešní okno s elektrickou sluneční clonou, podsvětlený středový panel o objemu 14 litrů a objemnou stropní schránku přístupnou i z druhé řady sedadel. Tento doplněk výbavy posunuje Peugeot Rifter na novou úroveň.

Letos Peugeot oznámil, že i tento model, vyznávající tradiční hodnoty jako robustnost, praktičnost, pořádný objem a výkonný motor, půjde v duchu nové doby. Peugeot Rifter se tedy představil jako 100% elektromobil. Ekologická varianta ovšem této osobní dodávce neubrala nic z jejích předností. Do vozu e-Rifter pořád naložíte přes tisíc litrů nákladu, stále můžete volit mezi dvěma délkami (standardní a prodlouženou), nezmizela ani sedmimístná úprava, a navíc dokáže elektrický e-Rifter utáhnout až 750 kilogramů. Zásadním rozdílem mezi konvenčním Rifterem a elektrickým e-Rifterem je pohon. E-Rifter je poháněn výhradně elektromotorem. Neprodukuje tedy žádné emise CO2. Na jedno nabití ujede až 280 kilometrů, přičemž dobíjení s pomocí Wallboxu trvá přibližně 5 hodin. V rychlodobíjecí stanici se nabije na 80 % za 30 minut.

Nový e-Rifter bude na český trh uveden v prvním čtvrtletí příštího roku, objednávat ho ale lze už od 13. října. První cena startuje na 860 000 Kč vč. DPH, přičemž se jedná o vyšší úroveň výbavy Allure. Základní úrovně Active a Active Pack nebudou v Česku nabízeny. V ceně má zákazník osmiletou záruku na baterii (nebo 160 tis. km) a pětiletou (nebo 50 tis. km) smlouvu Optiway Servis, která pokrývá veškeré servisní úkony včetně materiálu a práce. S financováním Peugeot Finance získá klient navíc zimní pneumatiky zdarma. Prvních sto kupujících ušetří díky bonusové nabídce Kredit 10 000 Kč za veřejné dobíjení.
Pokud chcete poradit s výběrem či provozem elektromobilu, nebo potřebujete pomoc s řešením dobíjení, navštivte stránky PeugeotElektromobilita.cz

(placená prezentace)

Slovo ke dni

  • Zima s otazníkem

    Dříve trápilo vlekaře jen počasí. Teď jsou na tom hůř. Musí se navíc vyrovnat s omezeními v souvislosti s nepříznivou epidemickou situací. Zatímco podnikatelé musí plánovat a rozhodovat se s předstihem, totéž i hosté horských chat a milovníci zimních sportů, vláda vydává rozhodnutí ze dne na den a šmahem ruší předešlé sliby. Nikdo teď neví, zda vůbec dovolí lidem odjet do Krkonoš, Orlických hor, na Šumavu, do Jeseníků, Beskyd… a trávit tam společně vánoční svátky. Za takových podmínek, kdy vzniká mnoho neznámých a ubývá jistot, se vlastně ani úspěšně podnikat nedá. Avšak kdo odepíše celou zimní sezonu, odepíše značné investice, ten už se té další nemusí dožít. Co za této složité situace lidem poradit? Mít v rozhodování šťastnou ruku, nepropadat panice a věřit, že na to nejhorší nedojde.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2021

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

Porušování práv k duševnímu vlastnictví a IP mediace 19. listopad 2021

Úřad Evropské unie pro duševní vlastnictví (EUIPO) v roce 2019 zveřejnil na svých webových stránkách studii, kterou provedl ve spolupráci s Evropským patentovým úřadem (EPO), a mimo jiné konstatoval, že vzhledem k vysoké hodnotě práv duševního vlastnictví představuje jejich porušování velmi lukrativní trestnou činnost, která má za následek značné náklady pro vlastníky práv a hospodářství obecně. 

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3