INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

308focal3 624ed888b4baaPro francouzskou automobilku Peugeot mají dlouhotrvající partnerství tradici i vysokou hodnotu. Na mnohaletém trvání dohodnuté spolupráce si značka zakládá, a to ať už se jedná o podporu sportovních či kulturních projektů, tak i o spolupráce na čistě průmyslové bázi.

Například Peugeot ve Francii už skoro 35 let sponzoruje volbu Miss France, také tenisové partnerství s French Open překonalo čtvrtstoletí. Podobně to má Peugeot i s výrobními partnery. S francouzskou olejářskou firmou Total spolupracuje už 26 let. Další vztah s velkým potenciálem překonat několik desetiletí má Peugeot s prestižní francouzskou společností Focal.

Focal je považován za předního experta na akustiku. Už před více než 40 lety se etabloval jako referenční značka ve výrobě vysoce kvalitních reproduktorů pro domácnosti, monitorů pro nahrávací studia, sluchátek a audio souprav do automobilů a lodí. Právě pro toto jedinečné know-how v oblasti akustiky a špičkového výzkumu a vývoje zaměřeného na audio zařízení se týmy Peugeot obrátily právě na Focal.

308focal8 624ed93b02d75Spolupráce značek Peugeot a Focal začala v roce 2014 a nejprve se týkala koncepčních vozů, například Fractal, Instinct nebo e-Legend. Poté se rozšířila na sériové vozy řady Peugeot: 2008, 3008, 5008 a 508. Akustické technologie firmy Focal se ve vozech Peugeot jednoznačně osvědčily. Zatímco automobiloví vývojáři Peugeotu zapracovali na dokonalém odhlučnění interiéru vozu, Focal doladil akustiku a vyrobil Hi-Fi soustavy nejvyšší kvality. Řidiči auta a všem pasažérům tak tyto týmy zajistily akustický komfort s kvalitou poslechu na té nejvyšší možné úrovni. Posádka vozu tak může zažívat intenzívní pocit z jízdy. Trávit čas ve voze se stává skutečným zážitkem.

Focal samozřejmě nemohl chybět ani u nejnovějšího modelu, Peugeotu 308. Ten se měl z hlediska zvukového zážitku stát skutečným mistrovským dílem. A povedlo se! Poté, co týmy Peugeotu a Focalu provedly precizní studii strategických částí (obložení, prosklení, atd.) a analýzu rozmístění reproduktorů od palubní desky až po zavazadlový prostor, umístily do vozu Peugeot 308 luxusní Hi-Fi systém Premium Focal® s deseti reproduktory s exkluzivními patentovanými technologiemi. Zvuková atmosféra na palubě je stabilní a přesná, výšky jsou jasné a dokonalé a basy hluboké a silné. Vše si pak špičkoví specialisté na akustiku ověřili mnohahodinovými testy, které provedli ve zvukotěsné komoře a po mnoha kilometrech reálné jízdy na všech typech silnic.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3