INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ilustracni fotoPo dvouleté přestávce se opět koná akce 7 dní Peugeot, událost, která provázela Peugeot v ČR po mnoho let a prošla mnoha obměnami. Dnes přichází jakožto signál, že automobilový svět se opět vrací do normálu. 7 dní Peugeot začíná už 24. března a opět přinese zajímavé akční nabídky.

„Máme za sebou turbulentní období nedostatku nových vozů a nekonečných dodacích lhůt. Nyní, když máme opět dostatečné skladové zásoby a jsme schopni realizovat dodání nových vozů ve standardních 3 až 4 měsících od objednání do výroby, nastal čas restartovat náš business a dát mu nový impuls. Proto jsme se rozhodli uspořádat naši tradiční akci 7 dní Peugeot a pozvat zákazníky, aby si přišli vybrat z naší bohaté a velice atraktivní nabídky nových vozů a technologií,“ řekl Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

V rámci akce 7 dní Peugeot budou klienti v prodejní síti značky moci zakoupit nejprodávanější model na evropském trhu, Peugeot 208, v úrovni výbavy Active Pack již za 382 000 Kč. Český bestseller značky, městské SUV Peugeot 2008, lze pořídit za 514 800 Kč. Akční ceny se vztahují jak na benzínové a dieselové verze, tak i na 100% elektromobily, které navíc dostanou prodlouženou osmiletou záruku (120 000 km).

Také základní pilíře modelové řady značky, oblíbená SUV Peugeot 3008 a 5008, jsou nabízena s akčními slevami. Model 3008 s benzínovým motorem 1.2 PureTech lze pořídit za 722 100 Kč, plug-in hybrid pak za 1 053 400 Kč a s osmiletou zárukou (120 000 km). Sedmimístné SUV Peugeot 5008 je v rámci 7 dní Peugeot v prodeji již za 765 400 Kč.

Akce 7 dní Peugeot proběhne od 24. do 31. března 2023 v celé prodejní síti značky Peugeot. Přehled všech akčních cen je k dispozici na peugeot.cz

Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Jejím novým sloganem, který se odráží v každém z jejích modelů a služeb, je Power of Allure. Mezi její hlavní hodnoty patří Allure (perfektní vzhled), Emotion (instinktivní potěšení z jízdy) a Excellence (nekompromisní kvalita a snadné ovládání). Značka Peugeot, která je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2022 prodala více než 1 050 000 vozů. Do roku 2025 budou všechny její modely, osobní i užitkové, elektrické. Projekt Peugeot E-Lion představuje 360° přístup k dosažení cíle nulových emisí uhlíku do roku 2038. Elektrifikovaný Peugeot 9X8 Hypercar, který demonstruje vášeň značky pro motoristický sport, se účastní mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC), včetně závodu 24 hodin Le Mans.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3