INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Síť autocenter AAA Auto, Mototechna, Auto Diskont a Driverama, provozovaná skupinou AURES Holdings, v těchto dnech dosáhla celkového historického počtu tří miliónů zákazníků, které za 31 let na trhu obsloužila dohromady na výkupu a prodeji. Počet je za celou skupinu, která v současné době provozuje téměř 60 poboček v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Německu. Jen letos skupina vykoupí přes 90 000 vozů a stejný počet prodá.

Jsem ráda, že se počet zákazníků s pozitivní zkušeností se skupinou AURES Holdings stále rychleji zvyšuje. Přispívá k tomu několik faktorů, na kterých usilovně pracujeme – zvyšování počtu autocenter, rozšiřování jejich kapacity a zvyšování kvality výkupního a prodejního procesu. To vše vede ke stále pozitivnějšímu zákaznickému zážitku, což se projevuje jak v rámci výše našeho Net Promoter Score, které měříme jako jediní ve svém oboru, tak v narůstajícím množství pozi­tivních recenzí v internetových vyhledávačích Google a Seznam,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva skupiny AURES Holdings, která provozuje mezinárodní síť autocenter AAA Auto Mototechna, Auto Diskont a Driverama.

Ke kontinuálnímu zvyšování počtu zobchodovaných vozů, který v rámci celé skupiny zasedm měsíců rok k roku vzrostl o 8 %, podle ní vede několik faktorů. „Je to jistě rozšiřování naší pobočkové sítě a zvedání kapacity stávajících autocenter, ale také expanze v nových sektorech. Tam zaznamenáváme nejvyšší růst v oblasti obchodu se zánovními vozy. V ČR tvoří tento segment již pětinu našich prodejů, rychle rosteme i na Slovensku a v Polsku. K novým skupinám zákazníků se dostáváme i díky značce Driverama nebo prostřednictvím autopůjčovny Mototechna Drive,“ vysvětlila Karolína Topolová.

V roce 2023 otevřela skupina novou pobočku AAA Auto v Ústí nad Labem a nedávno v polském Krakově. Loni k růstu počtu zákazníků přispěla i nová pobočka v polském Gdaňsku. Kromě expanze pobočkové sítě a inovací vidí skupina další prostor k růstu prodejů také v posílení obchodování s vozy s alternativními pohony. „Proto na pobočkách postupně instalujeme dobíjecí infrastrukturu, vytvořili jsme specializovaný tým pro podporu elektromobility a budujeme fotovoltaické elektrárny. Na svých webových stránkách uvádíme u elektromobilů podrobné informace o stavu jejich baterie a nákladech na provoz. Máme k dispozici špičkové diagnostické nástroje, které nám umožňují stav elektromobilů zhodnotit na zcela profesionální úrovni,“ dodala Karolína Topolová.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3