INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

Logo_skofinObchodní výsledky ŠkoFINu za rok 2010 potvrdily správnost nově nastavených obchodních procesů, výrazných změn v komunikaci vůči zákazníkům i oprávněnost reorganizace ve společnosti ve prospěch zvýšení efektivity práce všech oddělení. ŠkoFIN obhájil svoji vedoucí pozici v oblasti financování osobních a užitkových vozů a za rok 2010 získal několik významných ocenění, vyplývajících z hodnocení zákazníků i odborné veřejnosti.

Posledním úspěchem je stříbrná příčka v anketě Zlatý Měšec 2011 – Nejlepší finanční instituce v kategorii Úvěrové produkty.

V souladu s dlouhodobým trendem ve ŠkoFINu nejvíce rostly úvěry, naopak poklesl dle očekávání finanční leasing. O financování automobilů začali projevovat větší zájem podnikatelé, a to zejména ve druhém a čtvrtém kvartálu roku 2010. Mírně narostl i operativní leasing, u kterého ŠkoFIN předpokládá mnohem výraznější růst v letech 2011 a 2012, což odpovídá poptávce na mezinárodních automobilových trzích.

V roce 2010 uzavřela společnost ŠkoFIN celkem 20 455 nových smluv v hodnotě 6,931 miliard korun; hodnota předmětů v pořizovacích cenách dosáhla 7,126 miliard korun. Počty nově uzavřených smluv přitom byly v jednotlivých kvartálech téměř vyrovnané. Nové obchody byly v roce 2010, stejně jako v roce předchozím, ve znamení neleasingového financování – celkový počet nově uzavřených úvěrových smluv meziročně stoupl o 17 % (počet nových smluv 16 358). Celých 54 % těchto nových úvěrových smluv představovaly podnikatelské úvěry a zbylou část, 46 %, úvěry uzavřené s koncovými spotřebiteli. Úvěry pro podnikatele zaznamenaly v meziročním srovnání růst o celých 35 %. V oblasti operativního leasingu ŠkoFIN zaznamenal nárůst počtu nově uzavřených smluv oproti předchozímu roku o 21 %, přičemž téměř 90 % nových smluv se týkalo osobních automobilů, pouze 10 % bylo cíleno na užitkové vozy. Zájem o finanční leasing naopak meziročně poklesl, tento pokles činil celých 46 %.
Kvality společnosti ŠkoFIN v oblasti úvěrového financování byly již druhým rokem po sobě oceněny v anketě Zlatý Měšec 2011 – Nejlepší finanční instituce, a to stříbrnou příčkou v kategorii Úvěrové produkty. 33 nominovaných úvěrových společností bylo hodnoceno zejména podle jednoduchosti poskytnutí úvěru, poplatků a úrokových sazeb (cena úvěru) a dále podle kvality péče o klienta. 
Paní Jiřina Tapšíková, jednatelka ŠkoFINu, hodnotí obchodní výsledky loňského roku takto: „Samozřejmě mě velice těší loňský růst a celkové výsledky, kterých jsme dosáhli v období, kdy ještě stále převažovala stagnace investic a spotřebitelé minimalizovali své výdaje. Pevně věřím, že v  letošním roce budeme díky našemu zvýšenému úsilí, tržním faktorům i naší nové obchodní a marketingové strategii ještě mnohem úspěšnější!“
Stefan Rasche, jednatel ŠkoFINu, komentuje získaná ocenění: „Velice si vážím pozitivního vzkazu, který jsme obdrželi od klientů i od odborné veřejnosti prostřednictvím mnoha ocenění. Chtěl bych poděkovat všem koncovým spotřebitelům, kteří nás podpořili v anketě Zlatý Měšec. Budeme se snažit je nezklamat a v příštím roce dosáhnout na příčku nejvyšší.“
ŠkoFIN patří k největším finančním společnostem na českém trhu a specializuje se na podporu prodeje značek Škoda, Volkswagen, Seat, Audi a koncernové ojeté vozy. Nabízí produkty v oblasti leasingu, úvěru
i pojištění jak soukromým osobám, tak podnikatelům. Již od svého založení v roce 1992 přináší svým zákazníkům řešení šitá na míru v oblasti finančních služeb.

Slovo ke dni

  • Zima za námi, plynu je dost

    Před začátkem zimní topné sezóny si podniky ani drobní spotřebitelé nebyli jisti, jak vystačí se zásobami paliv. Teď už to máme za sebou a ministerstvo průmyslu a obchodu s úlevou konstatuje, že jsme obstáli na výbornou. I když zásobování, zvláště plynu z tradičních zdrojů, bylo přerušeno, nic dramatického se nestalo. Není pochyb o tom, že hlavní roli sehrál odpovědný přístup velkých i malých odběratelů, kteří vystačili s tím, co bylo k dispozici. Vcelku logicky tomu napomohly i výrazně vyšší ceny energií a také technologie efektivněji využívající každou kilowatthodinu. Nicméně šetrné nakládání se zdroji musí pokračovat během celého roku, protože levně už nikdo nenakoupí a nadbytek zdrojů zřejmě už navždy patří minulosti. Potvrdilo se tak staré české přísloví, že nouze naučila Dalibora housti. Ku prospěchu nás všech.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2023

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3