INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

headlamp 2864875 1280Nejdražší a nejnovější zánovní ojeté vozy nabízejí firmy v Karlovarském kraji, polovina z nich byla loni v ceně přes 605 tisíc korun. Nejlevnější naopak nabízí podnikatelé v Plzeňském a Olomouckém kraji a překvapivě také v Praze (s cenou 425 tisíc korun).

Fyzické osoby tvoří jen asi šest procent prodávajících v tomto segmentu vozidel. Vyplynulo to z kontinuálního sledování trhu, které provedla společnost Mototechna.

Celkem se loni v České republice nabízelo 79 583 zánovních vozidel, tedy vozů ve stáří do 2 let. Jejich nabídka se tak meziročně zvýšila na celém trhu o 1,8 procenta. „Zajímavé je, že nabízených vozidel na českém trhu vykazuje výrazně klesající tendenci. Zatímco v roce 2016 měla polovina vozidel nájezd do 17 539 kilometrů, loni se tato hodnota snížila na pouhých 15 745. Medián prodejní ceny zánovních vozů se přitom zvýšil jen zhruba o jedno procento. Potvrzuje to i naši zkušenost v rámci prodeje zánovních automobilů pod značkou Mototechna, což dokládá nejen zvyšování kupní síly, ale hlavně rostoucí dynamiku obchodu s ojetými vozy a stále kratší dobu vlastnictví konkrétního modelu,“ uvedl ředitel značky Mototechna Stanislav Gálik.

Znovuobnovená značka Mototechna, která se specializuje na prodej zánovních automobilů a patří do skupiny AAA AUTO, loni v tomto segmentu na našem trhu zaznamenala zvýšení poptávky o 9,7 procenta. Celkem se pod hlavičkou Mototechny prodalo téměř 7 500 zánovních vozů za rok 2017 a již na 40 000 aut od roku 2012. K oblibě zánovních aut přispívá skutečnost, že na rozdíl od dlouhých čekacích dob na nové vozy, které mohou být delší než rok, jsou téměř nové vozy z Mototechny k dispozici okamžitě. „V současné době Mototechna nabízí přes 1 200 zánovních vozů prakticky všech značek přítomných na českém trhu. Nejvíce na odbyt jdou vozy s benzínovým motorem, které tvořily tři čtvrtiny všech prodaných vozů. Naší výhodou je, že vykupujeme pouze nejžádanější vozy od prověřených firem, proto poptávka po našich automobilech roste výraznějším tempem než na celém trhu. Největší zájem je o modely domácí značky Škoda,“ doplnil Gálik.

(tz)

Slovo ke dni

  • Neomezené volno pro zaměstnance

    Direct pojišťovna přišla se zajímavým benefitem, který nabízí lidem ve firmě neomezené volno. Novinka funguje jednoduše: Pokud má zaměstnanec potřebu zůstat doma, nepřijde do práce. Po roce testování se ukázalo, že systém funguje velmi dobře. Navíc nad rámec dovolené se spotřebovalo 441 hodin, možnost využila třetina zaměstnanců. Většinou si volno vzaly ženy o vánočních svátcích nebo muži při stěhování a dalších mimořádných situacích. Potvrdilo se několik věcí. Pracovníci nemají zájem benefit zneužívat, naopak si váží důvěry, kterou jim pojišťovna dává. Jsem přesvědčený, že neomezené volno upevňuje vztahy uvnitř firmy a v důsledcích vede k větší spokojenosti zaměstnanců i k vyšší prosperitě. Podle mého soudu se rozšíří do dalších podniků, avšak nikdy zřejmě nebude rozšířen všude. Nedovedu si například představit, že by do zaměstnání...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE