INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

Ilustr fotoRok 2017 značka Peugeot zakončila rekordem a stejným způsobem začala i rok 2018. S počtem 1 104 registrovaných vozů realizovala nejúspěšnější leden ve své historii na českém trhu.

Poté, co v loňském roce značka Peugeot v ČR vystoupala na samý vrchol žebříčku v rámci trhu lehkých užitkových vozů, v prvním měsíci letošního roku se prosadily zejména osobní vozy. Nejlépe si vedl nejprodávanější osobní model značky – Peugeot 2008, který se stal velice žádaným artiklem lednové akce „7 dní Peugeot“.

V kategorii osobních vozů registrovala značka Peugeot v ČR 925 vozů (+ 239, resp. 34,8 %), čímž získala nejvyšší tržní podíl od května 2015: 3,98 % a 6. pozici v pořadí automobilek. K tomuto vynikajícímu výsledku přispělo zejména „7 dní Peugeot“, během kterých značka Peugeot přesáhla počet 1 250 nových objednávek vozů, z nichž značná část bude dodána zejména v březnu a dubnu.

Celkově značka Peugeot v ČR v lednu registrovala 1 104 osobních a lehkých užitkových vozů, dosáhla tržního podílu 4,49 % a obsadila 6. pozici mezi automobilkami. Nárůst oproti loňskému lednu činil + 13,7 %, resp. 133 vozů.

Slovo ke dni

  • Neomezené volno pro zaměstnance

    Direct pojišťovna přišla se zajímavým benefitem, který nabízí lidem ve firmě neomezené volno. Novinka funguje jednoduše: Pokud má zaměstnanec potřebu zůstat doma, nepřijde do práce. Po roce testování se ukázalo, že systém funguje velmi dobře. Navíc nad rámec dovolené se spotřebovalo 441 hodin, možnost využila třetina zaměstnanců. Většinou si volno vzaly ženy o vánočních svátcích nebo muži při stěhování a dalších mimořádných situacích. Potvrdilo se několik věcí. Pracovníci nemají zájem benefit zneužívat, naopak si váží důvěry, kterou jim pojišťovna dává. Jsem přesvědčený, že neomezené volno upevňuje vztahy uvnitř firmy a v důsledcích vede k větší spokojenosti zaměstnanců i k vyšší prosperitě. Podle mého soudu se rozšíří do dalších podniků, avšak nikdy zřejmě nebude rozšířen všude. Nedovedu si například představit, že by do zaměstnání...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE