INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

 

075cKvalita nových vozidel Hyundai patří podle studie Initial Quality Study (IQS)SM 2018, realizované organizací J.D. Power na americkém trhu, mezi nejlepší v automobilovém průmyslu.

Hyundai dosáhl v prestižní studii druhého nejlepšího výsledku mezi neprémiovými značkami a zároveň je jednou ze značek, které se mohou pochlubit největším meziročním zlepšením výsledků. Hyundai se v celkovém pořadí posunul z šestého místa na třetí pozici. Počet problémů na 100 vozidel se snížil o 14.

V jednotlivých tržních segmentech byl Hyundai Tucson nejlépe umístěným malým SUV a čtvrtým nejlepším modelem v celkovém hodnocení, zatímco Santa Fe obsadil druhé místo v segmentu středně velkých SUV. Nejmodernější výrobní závod Hyundai Ulsan, který vyrábí model Tucson, získal bronzové ocenění za kvalitu montážní linky v rámci asijsko-pacifického regionu.

„Zákazníci značky Hyundai si mohou být jisti, že si vybrali nové vozidlo, které má jedno z nejlepších hodnocení počáteční i dlouhodobé kvality v celém automobilovém průmyslu,“ řekl Omar Rivera, ředitel společnosti Hyundai Motor America, zodpovědný za kvalitu a poprodejní služby. „Studie IQS společnosti J.D. Power je měřítkem kvality nových vozidel v automobilovém průmyslu a naše umístění v roce 2018 je výsledkem mimořádného úsilí celé naší společnosti vyrábět vozidla nejvyšší kvality a ukazovat našim zákazníkům, jak mohou nejlépe využívat vyspělou techniku a pokrokové funkce našich automobilů.“
Vynikající výsledky značky Hyundai v hodnocení kvality nových vozů J.D. Power IQS následují po umístění na třetí pozici mezi neprémiovými značkami ve studii spolehlivosti vozidel J.D. Power VDS 2018 (Vehicle Dependability Study). Výsledky značky Hyundai v obou těchto studiích potvrzují její dlouhodobé vedoucí postavení v oblasti kvality. Tucson se umístil na nejvyšší příčce ve své třídě i v této studii.

O hodnocení J.D. Power

J.D. Power kvantifikuje počáteční kvalitu nových vozidel počtem problémů na 100 vozidel (PP100), s nimiž se majitel setká během prvních 90 dnů provozu vozidla. Čím nižší číselná hodnota, tím vyšší kvalita. Hyundai měl skóre 74 PP100, jímž výrazně překonal průměr všech výrobců 93 PP100.

Americká studie IQS 2018 vychází z odpovědí 75 712 zákazníků, kteří si pořídili nová vozidla modelového roku 2018 do vlastnictví nebo na leasing. Průzkum byl realizován po 90 dnech provozu vozidla. Studie je založena na souboru 233 otázek rozdělených do osmi automobilových kategorií. Jejím účelem je poskytovat výrobcům informace, které jim umožní identifikovat problémy a vylepšovat své produkty. Odpovědi pro studii byly sbírány v období od února do května 2018. Více informací o studii IQS 2018 v USA naleznete na http://www.jdpower.com/resource/us-initial-quality-study-iqs.

Hyundai Motor America

Hyundai Motor America se stejně jako všechny ostatní výrobní a prodejní organizace společnosti Hyundai Motor na celém světě zaměřuje na dosahování maximální spokojenosti zákazníků na základě vedoucího postavení v oblastech designu, techniky i výjimečně výhodného poměru cena/výkon u všech námi prodávaných vozidel. Produktová řada technicky vyspělých osobních automobilů, SUV i vozidel s alternativními pohony, elektromobilů a vozů s vodíkovými palivovými články značky Hyundai je podpořena rozsáhlými zárukami Hyundai Assurance, které dávají zákazníkům pocit naprosté jistoty. Prodej a servis vozidel Hyundai zajišťuje v USA více než 830 dealerství. Většina vozidel, prodaných v USA, je vyráběna v amerických výrobních závodech, včetně závodu Hyundai Motor Manufacturing Alabama. Hyundai Motor America má sídlo v kalifornském městě Fountain Valley a je dceřinou firmou korejské společnosti Hyundai Motor Company.

(tz)

Slovo ke dni

  • Roboti zatím nepomohou

    Politici přišli se skvělým nápadem zkrátit lidem pracovní dobu. Čekali, že jim to přinese tolik potřebné volební preference a nic je to nebude stát. Jenže narazili na nepochopení. Jen 18 procent firem na tento návrh odpovědělo, že jim nevadí. Ostatním by to v době, kdy sehnat další zaměstnance na pacovním trhu je téměř nemožné, přineslo větší či menší problém. Zvýšením produktivity práce by to řešit nešlo, roboti připravení zaskočit za lidský faktor rovněž nejsou k dispozici. A samotní pracovníci rovněž nejsou nadšeni z toho, že by se jim zkrátila mzda. Zdá se, že Česká republika ještě není na 35 hodinový týden připravena. Jedině, že by navrhovatelé přišli s nějakým převratným nápadem, o němž by dokázali společnost přesvědčit. Nechme se překvapit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

Pro lepší budoucnost České republiky: připravena je inovační strategie na období 2019–2030 19. únor 2019

Ekonomika České republiky a v rámci toho šance na jistoty života od vzdělanostní úrovně až po příležitost k důstojnému stáří by se měla rozvíjet strmějším tempem, pokud se máme dostat mezi několik nejvyspělejších zemí starého kontinentu. Hledají se cesty, jak umocnit potenciál lidského kapitálu, jak s ním hospodařit, aby se zúročily například možnosti podnikání, vědy, výzkumu, jak vnímat a podpořit inovační aktivity napříč obory, a tak, aby technologické ambice, které historie nazve další revolucí, pozvedly v konečném důsledku životní úroveň lidí zase o stupeň výše. Na vládní úrovni je připravena nová strategie.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300

INZERCE