INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

146aZnačka Hyundai letos oslavila důležitý milník. V Nošovicích byl vyroben miliontý kus rodinného SUV Hyundai Tucson. Při této příležitosti vyhlásila společnost Hyundai Motor Czech soutěž, ve které mohl každý vyhrát nový Tucson v limitované zimní edici „IceBreaker“.

Štěstí se nakonec usmálo na Martina Buchtu, který byl vylosován z celkem 433 platných přihlášek. Vůz v celkové hodnotě 599 641,03 Kč byl předán u autorizovaného obchodního partnera značky Hyundai ASPEKTA Trading v Plzni.

Do soutěže se mohl zapojit každý, kdo si od začátku října do konce listopadu model objednal. Výhra v podobě vrácení plné částky vozu a zaplacení daně z příjmu následně čekala na jednoho zákazníka. Losování se uskutečnilo v pátek 13. prosince v prostorách HMCZ za účasti tříčlenné komise. Výhercem vozu Hyundai Tucson v limitované edici IceBreaker se stal Martin Buchta z Plané u Mariánských Lázní, který si Tucson 1,6 T-GDi 4x4 zakoupil v Plzni u autorizovaného dealera ASPEKTA Trading.

„Dojmy z výhry jsou samozřejmě jen a jen ty nejlepší. Stále tomu ještě nemohu uvěřit. Když pominu výhru v tombole na plese, tak je to skutečně první věcná výhra v životě. A že je opravdu velká! Vejdou se do ní všichni členové naší rodiny. Auto budeme používat určitě na dojíždění do práce, ale také běžný rodinný kolotoč – škola, kroužky, nákupy, ale i nějaký ten společný výlet. Ušetřené finance využijeme na vylepšení bydlení, pořízení ekologičtějšího vytápění, běžný provoz domácnosti a zahradní úpravy. A proč jsme vlastně zvolili právě Hyundai? Máme už 4 roky novou i30 kombi a jsme s ní spokojeni. Dosud bezproblémový provoz a odpovídající provozní náklady určitě pomohly při rozhodování. Navíc výbava IceBreaker, slevový bonus na pohon 4x4, zvýhodnění na tažné zařízení, střešní nosiče a střešní box byly pak asi tím jazýčkem na miskách vah, který potvrdil naši volbu,“ uvedl Martin Buchta, výherce limitované edice Tucson IceBreaker.

„Když mě zástupce HMCZ informoval, že právě náš klient vyhrál, tak jsem měla obrovskou radost, jako kdybych vyhrála sama. Každý náš zákazník se koupí vozu stává součástí naší ASPEKTA rodiny, takže mě to opravdu velice potěšilo,“ komentuje Vendula Vítovcová, obchodní ředitelka a jednatelka ASPEKTA Trading.

„Cílem soutěže bylo poděkovat našim zákazníkům. Bez nich by se Hyundai Tucson nestal tak oblíbeným modelem. Za dobu trvání soutěže jsme evidovali celkem 744 závazných objednávek a z toho 433 platných přihlášek. Velký zájem nás velmi příjemně potěšil a o to více, že jsme mohli alespoň jednomu z nich zpříjemnit nadcházející svátky a vstup do nového roku,“ říká Martin Saitz, generální ředitel HMCZ a dodává: „Kdo nevyhrál nyní, nebo nesoutěžil vůbec, určitě nemusí truchlit. Již brzy bude mít novou příležitost soutěžit o jeden z našich vozů!“

Oblíbený Hyundai Tucson v limitované edici IceBreaker je dostupný již od 499 990 Kč a s paketem Winter nabízí vyhřívaný volant, 3stupňové vyhřívání předních sedadel nebo dvouzónovou klimatizaci s automatickým odmlžováním. Pro zájemce o pohon 4x4 je navíc možnost 50% zvýhodnění. Ve výbavě samozřejmě nechybí kompletní sada zimních kol, slevová tankovací karta a další benefity, které Hyundai nabízí u všech vozů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3