INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

146aZnačka Hyundai letos oslavila důležitý milník. V Nošovicích byl vyroben miliontý kus rodinného SUV Hyundai Tucson. Při této příležitosti vyhlásila společnost Hyundai Motor Czech soutěž, ve které mohl každý vyhrát nový Tucson v limitované zimní edici „IceBreaker“.

Štěstí se nakonec usmálo na Martina Buchtu, který byl vylosován z celkem 433 platných přihlášek. Vůz v celkové hodnotě 599 641,03 Kč byl předán u autorizovaného obchodního partnera značky Hyundai ASPEKTA Trading v Plzni.

Do soutěže se mohl zapojit každý, kdo si od začátku října do konce listopadu model objednal. Výhra v podobě vrácení plné částky vozu a zaplacení daně z příjmu následně čekala na jednoho zákazníka. Losování se uskutečnilo v pátek 13. prosince v prostorách HMCZ za účasti tříčlenné komise. Výhercem vozu Hyundai Tucson v limitované edici IceBreaker se stal Martin Buchta z Plané u Mariánských Lázní, který si Tucson 1,6 T-GDi 4x4 zakoupil v Plzni u autorizovaného dealera ASPEKTA Trading.

„Dojmy z výhry jsou samozřejmě jen a jen ty nejlepší. Stále tomu ještě nemohu uvěřit. Když pominu výhru v tombole na plese, tak je to skutečně první věcná výhra v životě. A že je opravdu velká! Vejdou se do ní všichni členové naší rodiny. Auto budeme používat určitě na dojíždění do práce, ale také běžný rodinný kolotoč – škola, kroužky, nákupy, ale i nějaký ten společný výlet. Ušetřené finance využijeme na vylepšení bydlení, pořízení ekologičtějšího vytápění, běžný provoz domácnosti a zahradní úpravy. A proč jsme vlastně zvolili právě Hyundai? Máme už 4 roky novou i30 kombi a jsme s ní spokojeni. Dosud bezproblémový provoz a odpovídající provozní náklady určitě pomohly při rozhodování. Navíc výbava IceBreaker, slevový bonus na pohon 4x4, zvýhodnění na tažné zařízení, střešní nosiče a střešní box byly pak asi tím jazýčkem na miskách vah, který potvrdil naši volbu,“ uvedl Martin Buchta, výherce limitované edice Tucson IceBreaker.

„Když mě zástupce HMCZ informoval, že právě náš klient vyhrál, tak jsem měla obrovskou radost, jako kdybych vyhrála sama. Každý náš zákazník se koupí vozu stává součástí naší ASPEKTA rodiny, takže mě to opravdu velice potěšilo,“ komentuje Vendula Vítovcová, obchodní ředitelka a jednatelka ASPEKTA Trading.

„Cílem soutěže bylo poděkovat našim zákazníkům. Bez nich by se Hyundai Tucson nestal tak oblíbeným modelem. Za dobu trvání soutěže jsme evidovali celkem 744 závazných objednávek a z toho 433 platných přihlášek. Velký zájem nás velmi příjemně potěšil a o to více, že jsme mohli alespoň jednomu z nich zpříjemnit nadcházející svátky a vstup do nového roku,“ říká Martin Saitz, generální ředitel HMCZ a dodává: „Kdo nevyhrál nyní, nebo nesoutěžil vůbec, určitě nemusí truchlit. Již brzy bude mít novou příležitost soutěžit o jeden z našich vozů!“

Oblíbený Hyundai Tucson v limitované edici IceBreaker je dostupný již od 499 990 Kč a s paketem Winter nabízí vyhřívaný volant, 3stupňové vyhřívání předních sedadel nebo dvouzónovou klimatizaci s automatickým odmlžováním. Pro zájemce o pohon 4x4 je navíc možnost 50% zvýhodnění. Ve výbavě samozřejmě nechybí kompletní sada zimních kol, slevová tankovací karta a další benefity, které Hyundai nabízí u všech vozů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Klimatický balíček přijde draho

    Spotřeba energie z obnovitelných zdrojů stoupne během příštích deseti let na 22 procent. Letos má dosáhnout 15,6 % z veškeré spotřebované energie. Pro někoho je tento cíl málo smělý. Jenže, jak uvedl ministr průmyslu a obchodu ČR Karel Havlíček, každé procento nad hodnotu 20 % si vyžádá podporu 30 miliard korun. Odhaduje se, že z veřejných prostředků půjde na obnovitelné zdroje až 900 miliard Kč. Mám v dobré paměti ujišťování ekologů, že postupně se náklady na „čistou“ energii budou snižovat, až budou srovnatelné s ostatními. Zatím to vypadá, že daňový poplatník, podnikatel i běžný spotřebitel, bude obnovitelné zdroje dotovat čím dál víc. A pak je tu druhý problém: Už dlouho víme, že obnovitelné zdroje, například používání řepky v dopravě, může být spíš na škodu než ve prospěch přírody i lidí.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

opa tent 1

Další podrobné informace o Evropském patentu 17. prosinec 2019

V listopadovém vydání Prosperity jsme vás zasvětili do evropského patentového systému. V tématu jsme se rozhodli pokračovat také v prosinci. Rádi bychom totiž vzbudili ještě větší zájem firem a organizací o řádnou ochranu duševního vlastnictví s tím, že je vhodné znát i náležité procesní postupy. Věřím, že pro všechny, kteří si pozorně přečetli článek předchozí, může být toto pokračování užitečné.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE