INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Lidé v důchodovém věku nejvíce využívají pojištění majetku a povinné ručení. Podle statistik Triglav pojišťovny za první tři kvartály roku 2011 tvoří senioři 16 % klientů s povinným ručením a 25 % klientů, kteří mají sjednáno některé z pojištění majetku. Počet klientů v důchodovém věku stabilně narůstá, Triglav pojišťovna proto pro seniory pravidelně připravuje výhodné cenové nabídky.

Podle statistik Triglav pojišťovny tvoří čtvrtinu klientů, kteří mají sjednáno některé z pojištění majetku, lidé starší 60 let. Kromě pojištění majetku projevují senioři zájem i o povinné ručení a úrazové pojištění. Lidé v důchodovém věku se pro pojišťovny stávají zajímavou cílovou skupinou a jejich zájem o pojistné produkty roste. Triglav pojišťovna zaznamenala meziroční nárůst klientů v důchodovém věku o 12 %.

„Lidé v důchodovém věku řeší hlavně zabezpečení svého majetku, a nejčastěji si proto u nás sjednávají pojištění domácnosti a nemovitostí. Populární je u nich i úrazové pojištění a povinné ručení. Naopak nejmenší zájem projevují o cestovní pojištění," sdělil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Se stárnoucí populací České republiky se senioři stávají atraktivní skupinou zákazníků napříč všemi obory a pojištění není výjimkou. S klienty v důchodovém věku proto hodláme dál aktivně pracovat a připravovat pro ně zajímavé nabídky," dodal Petr Baný.

Triglav pojišťovna seniorům v průběhu roku nabízí výhodné ceny svých pojistných produktů. V rámci projektu Senior pasů si aktuálně mohou starší lidé sjednat majetkové, cestovní a úrazové pojištění s 20% slevou a povinné ručení až s 45% slevou. Právě povinné ručení je mezi seniory druhým nejčastěji využívaným produktem Triglav pojišťovny. V tomto pojistném segmentu tvoří senioři 16 % klientů, což je o 6 % více než loni. Triglav pojišťovna připravila pro zákazníky se senior pasy speciální prodejní stránky www.bonuspojisteni.cz/seniorpasy s nabídkou produktů s již započítanými slevami.

Projekt Senior pasů představuje ucelený systém zajímavých slev na výrobky i na služby ze všech oblastí. Držitelé členských karet mohou výhody uplatnit ve vybraných krajích České republiky. Do projektu Senior pasů se mohou zdarma zapojit lidé starší 55 let. „V jihomoravském kraji vlastní Senior pas 57 tisíc lidí. Nabídky finančních institucí jsou pro držitele Senior pasů velmi atraktivní a často využívané," uvedla Kateřina Podivínská, koordinátorka projektů Rodinné pasy a Senior pasy.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3