INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Inovovaná aplikace Edenred, kterou za první dva týdny má ve svém telefonu již přes 200 000 lidí, ukazuje, kam je nejvýhodnější si dojít pro teplý oběd a zároveň ušetřit.

Aplikaci stravenkové firmy Edenred mohou používat majitelé mobilních přístrojů iPhone i těch se systémech Android (dostupná na Google Play i na AppStore). Více než čtvrt milionu uživatelů digitálních stravenek v ní může rychle a pohodlně najít restaurace se zvýhodněnými nabídkami. „Restaurace takto mohou bezplatně oslovit velkou skupinu potenciálních zákazníků, které mají ve svém okolí. Vložení nabídky do aplikace je velmi jednoduché, ve třech krocích může dát restaurace na vědomí potencionálním zákazníkům, co má pro ně aktuálně připraveno,“ říká šéf inovací a marketingu společnosti Edenred Jakub Ryba.

Inovace navazuje na cashbackový program společnosti Edenred, který od loňského května pomáhal zvyšovat návštěvnost restaurací. „Z našich rozhovorů s restauracemi vyplynulo, že jako společnost propojující čtvrt milionu uživatelů digitálních stravenek můžeme restauracím nejlépe pomoci tím, že jim zajistíme přímý kontakt na jejich potenciální hosty. Ten nabízí naše nová mobilní aplikace, která kombinuje přehled restaurací s jejich aktuálními zvýhodněnými nabídkami a námi nabízeným cashbackem, který jsme nyní navýšili z 5 na 10 korun,“ říká Jakub Ryba. Dvojnásobná výše cashbacku platí pro restaurace, které svoji nabídku do aplikace zaregistrují. „Naší motivací bylo nabídnout našim uživatelům přidanou hodnotu k digitální stravence a zároveň pomoci zvyšovat návštěvnost restaurací,“ doplňuje Jakub Ryba.

Pěti až destikorunový cashback je součástí programu Hurá do restaurace. Jeho původním záměrem bylo již na jaře po prvním lockdownu přivést návštěvníky zpět do restaurací. Díky úspěchu se ale nakonec stal trvalou součást digitálních projektů společnosti Edenred. „Věříme, že restaurace se v dohledné době otevřou a my budeme moci přispět k tomu, aby se jejich návštěvnost dostala na normální úroveň,“ konstatuje Jakub Ryba.

Za prvních 14 dní od spuštění inovované aplikace využilo cashbackový program téměř 50 tisíc aktivních uživatelů, což je skoro dvojnásobek těch, kteří registrovali do první verze programu. Registrovaní uživatelé mohou nyní vybírat z více než 500 speciálních nabídek od restaurací. Aktuální nabídky se zobrazují vždy v nejbližším okolí toho, kdo aplikaci využívá. „Těší nás, že registrovaní uživatelé i nabídky restaurací rychle přibývají,“ doplňuje Jakub Ryba. Mezi restauracemi, které využívají tuto aplikaci jsou kromě nezávislých provozoven i velcí hráči jako například Starbucks, Bageterie Boulevard, KFC, Pizza Hut, aplikace obsahuje i nabídky dostupné prostřednictvím platformy Qerko.

Výhodou aplikace společnosti Edenred je existující uživatelská databáze stovek tisíc strávníků, kteří si již dnes chodí do aplikace pravidelně kontrolovat stav účtu na kartě nebo najít nejbližší provozovny, kde lze stravenkovou kartu uplatnit.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3