INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CSOBK nové službě Platby na kontakt, která umožňuje zasílat jednoduše a rychle peníze do výše 5000 korun jen po zadání telefonního čísla, se registrovalo už 100 tisíc klientů ČSOB. Posílání plateb přímo kontaktům v adresáři mobilu přitom začalo fungovat teprve před třemi týdny.

„Takto enormně silný zájem v tak krátké době od zavedení jsme u nové služby dlouho neměli,“ poukazuje Vladimír Vojtíšek, výkonný ředitel za oblast Daily Banking v ČSOB, a dodává: „Ukazuje se, že pokud je placení stejně snadné jako volání, tak jde o ideální zákaznickou potřebu. Číslo účtu je totiž na rozdíl od mobilu pro většinu lidí složité k zapamatování i používání.“

Platby na kontakt jsou přímo v nabídce mobilní aplikace ČSOB Smart, která se v uplynulých letech stala hlavní vstupní branou pro klienty banky. Počet uživatelů a transakcí roste v desítkách procent a dříve nejvíce oblíbené internetové bankovnictví je až další volbou.

Jen za tři letošní čtvrtletí počet aktivních uživatelů mobilního bankovnictví ČSOB Smart meziročně stoupl o 22 procent a transakcí dokonce o 38 procent. Naproti tomu u internetového bankovnictví klienti i počty návštěv meziročně o něco klesly.

„Vzhledem k tomu, že aplikaci ČSOB Smart využívá už kolem 1,3 milionu klientů, očekáváme další strmý růst zájmu o Platby na kontakt,“ předpokládá Vladimír Vojtíšek. V aplikaci ČSOB Smart je možné jednoduše vyhledávat příjemce v adresáři mobilních kontaktů. Aplikace uživatele vždy nejprve upozorní, zda je příjemce registrován a je tedy možné Platbu na kontakt provést.

Registrace služby Platby na kontakt je možná i pro fyzické osoby podnikatele. Pokud má uživatel více účtů u jedné banky, je nutné zvolit ten, který bude využíván. Zároveň je možné k jednomu účtu přiřadit více telefonních čísel, například v případě, že se jedná o společný účet manželů.

(tz)

Slovo ke dni

  • O zdravém stravování

    Na tohle téma se vedou spory. Jedni tvrdí, že maso do našeho jídelníčku nebude smět, druzí by je za taková tvrzení nejraději uškrtili. První to zdůvodňují tím, že naše planeta skomírá a z jisté části za to můžeme my, lidi masožravci, a nabádají nás k tomu, abychom se v jídle umírnili a více využívali na talíři zeleninu a ovoce. Což o to, to je určitě správná a potřebná cesta, zvýšit podíl kedlubů, mrkve, salátu nebo brokolice v našem žaludku. Zemědělci ale zase tvrdí, že bez hnoje, tedy chlévské mrvy, za chvíli budou pole neúrodná, že zkrátka hovězí dobytek, čuníky, ovce lidstvo potřebuje, aby bylo z čeho posléze produkovat obilí, řepu, brambory, okurky, rajčata. Protože řádně vyhnojené pole, tedy organicky, ničím nenahradíš. A že hydroponie lidstvo nezachrání. Myslím, že všichni máme kousek pravdy. A fakta, která k něčemu vedou, nejsou ani...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

INZERCE