INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
CS_NEW_RGBHypotéku České spořitelny lze od 1. srpna použít i na financování montovaného domu na bázi dřeva. Objem hypoték ČS pro občany za 1. pololetí 2011 meziročně vzrostl o 119 % na 14,02 mld. Kč, a to i díky externím partnerům, kteří prodávají hypotéky ČS mimo její pobočkovou síť. Od 1. srpna ČS snižuje úrokové sazby hypoték o 0,2 %, úrokové sazby tak začínají na 3,59 %.

Česká spořitelna rozšiřuje od srpna 2011 využití hypoték i na financování montovaných domů na bázi dřeva, a to bez nutnosti zajištění jinou nemovitostí. Zaplňuje tak slabé místo na trhu, kdy montované domy byly dosud většinou složitě financovány předhypotečním úvěrem či zajištěním jinou nemovitostí.

„Výstavby montovaných domů jsou velmi rychlé a mezi klienty v současné době hodně žádané. Samotná výstavba ale často předběhne administrativní kroky, což doposud komplikovalo její financování. Díky nové službě Financování montovaných domů banka uvolní až 90 % ceny díla ještě před tím, než se zapíše rozestavěný dům do katastru nemovitostí. Zbylých 10 % ceny může klient čerpat po zápisu do katastru," uvedla Veronika Jančová, ředitelka odboru úvěry na bydlení a podnikání České spořitelny.

Financování montovaných domů je možné využít při výstavbě od předních dodavatelů sdružených v Asociaci dodavatelů montovaných domů, což klientům zaručuje dodržování vysokých standardů při výstavbě a tím vysokou kvalitu pořizovaného domu.

Česká spořitelna poskytla občanům za 1. pololetí letošního roku 9 321 nových hypoték v celkovém objemu 14,02 mld. Kč. Oproti stejnému období minulého roku tak počet hypoték vzrostl o 107 % a objem o 119 %.

Hypotéka České spořitelny je poskytována bez poplatku za vyřízení s úrokovým zvýhodněním 0,3 % pro tříletou, čtyřletou a pětiletou dobu fixace, v případě úrokového zvýhodnění podmínkou zůstává minimálně dvacetiletá doba splatnosti. Klienti mohou také využít slevu 0,5 % z úrokové sazby za aktivní využívání Osobního účtu ČS. Snadno se tak mohou dostat na minimální pevnou úrokovou sazbu od 3,59 % a zajistit si výhodnou sazbu na více let dopředu. Hypotéka České spořitelny nabízí klientům vedle úrokového zvýhodnění a možnosti bez fakturového čerpání na výstavbu i variabilní splácení, tedy možnost přerušení splácení a odkladu či změny splátek. Klient si tak může v průběhu splácení hypotéky sám určit výši splátky.

Nové hypotéky pro občany - porovnání let 2008, 2009, 2010 a 1. pololetí 2010 a 2011

Rok 2008 2009 2010 1. pol. 2010 1. pol. 2011

Celkový počet v ks 10 988 9 853 11 143 4 509 9 321

Celkový objem v mld. Kč 18,6 14,8 16,0 6,39 14,02

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3