INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Uzenářské speciality nejvyšší kvality a bez "éček", tedy přídatných látek, dodává na trh společnost Z.O.P. Místo chemických konzervantů a antioxidantů používá výrobce látky přírodního původu. Uzeniny rozšiřují nabídku obchodního řetězce Billa, Ahold, Tesco, Esoland a slovenských prodejen.

Z.O.P. a.s. dnes pokračuje ve výrobní tradici původní firmy. Zabývá se výrobou tradičních uzenářských výrobků, zvláště párků, klobás, uzených mas a specialit, jejichž kapacita dosahuje v současné době cca 14.000 kg denně. Samozřejmostí u všech výrobků je absence lepku a alergenních složek, kromě výrobků obsahujících sýr.

Společnost věnuje velkou pozornost inovačním procesům, kdy jsou vyvíjeny, v souladu s požadavky zákazníka a trhu, nové produkty, splňující požadavky soudobého konzumenta.

Takovým projektem je i výroba produktů E Free , které byly vyvinuty počátkem roku 2011, a na trh uvedeny v květnu téhož roku. Cílem výrobce bylo vytvořit značku kvalitních potravin pro zdravý životní styl, u které budou spotřebitelé schopni její vlastnosti poznat na první pohled. ´

Na projektu se podílela Vysoká škola-chemicko technologická v Praze. Výsledkem společné práce je spojení vybraných surovin a přísad od renomovaných firem a čistě přírodních látek, které nahrazují umělá aditiva. Produkty E free tak splňují nejvyšší požadavky kvality bez přídavku zatěžujících látek „E". Samozřejmostí je absence alergenů, a naopak obohacení látkami žádoucími pro lidský organismus, tj. např. vlákninou, jodem, vitaminem C.

Kromě těchto benefitů mají produkty proti srovnatelným druhům masných výrobků vyšší obsah masa, a také (kromě výrobků Bilbo snack a Bilbo párty ) nižší obsah soli.

Výrobky jsou produkované v moderním výrobním provozu, za dodržování správné výrobní a provozní praxe a potravinářské legislativy.

Produktová řada E Free zahrnuje 8 výrobků, rozdělených na 4 druhy :

Aspiky : Aspik light, Aspik natur

Filety : Filet rustico, Filet pepper

Párky : Vídeňské párky, Koktejl párky

Klobásky : Bilbo snack, Bilbo párty

Výrobky jsou dodávány na řetězce Ahold, Tesco, do prodejen Esoland, a dále do široké sítě slovenských obchodů.

V září letošního roku získaly dva výrobky ocenění v soutěži Regionální potravina Ústeckého kraje, jejíž vyhlašovatelem je Ministerstvo zemědělství.

Výrobky tak prokázaly úspěšné splnění kriterií v oblastech senzorického posouzení, v použitých surovinách, v inovativnosti, v designu, a vykázání výjimečné kvalitativní charakteristiky. Tyto parametry zvyšují jejich přidanou hodnotu a zaručují jejich jedinečnost ve vztahu k běžným výrobkům dostupným na trhu.

Oceněné výrobky :

Filet pepper - II. místo v soutěži Regionální výrobek Kraje Přemysla Oráče

Bilbo snack - čestné uznání v soutěži o nejlepší výrobek Regionální výrobek Kraje Přemysla Oráče

Společnost Z.O.P. a.s. dále vyrábí pět druhů dětských výrobků s redukcí látek „E", bez glutamátů, umělých barviv a alergenů, obohacených mořskou solí a jodem.

Dva tyto výrobky -Kuřecí šunka pro děti a Kuřecí párky pro děti získaly rovněž 1. a 2 místo v letošní soutěži Regionální potravina.

Z.O.P. a.s. má od r. 2005 zavedeny a udržovány požadavky systémů IFS, ISO 9001, a systému kritických bodů HACCP, a disponuje stabilizovanými a kvalifikovanými zaměstnanci s dovednostmi osvojenými dlouholetou praxí.

Trvale je prosazována myšlenka soustavného vzdělávání a získávání zkušeností u každého zaměstnance.

Firma chce i v budoucnu hrát významnou roli na potravinářském trhu, kde svůj podíl spatřuje ve výrobě kvalitních produktů, vyrobených na moderních technologiích, které splňují očekávání zákazníka, tj.produktů bezpečných, přirozeně bezlepkových, bez obsahu alergenů a náhražkových přísad, s vysokým obsahem masa a kvalitního koření.

Výrobky společnosti Z.O.P. a.s. jsou prostřednictvím spol.Zedníček a.s. dodávány do široké tržní sítě – v České republice řetězcům Billa, Kaufland, Tesco, Ahold, Makro, Globus, Esoland, sítě Žabka, a na Slovensku pak na řetězce Ahold, Billa, Carrefour, Metro, Síť prodejen COOP, Síť prodejen CBA, Síť velkoobchodů a maloobchodů Fresh, Globus a dále na volný trh.

Podnik také provozuje vlastní prodejnu v místě výrobny, kde je nabízen jak vlastní sortiment, tak i prodejní sortiment společnosti Zedníček a.s.

Všechny výrobky jsou označené značkou Bilbo uzeniny, která poskytuje spotřebitelům záruku kvalitní potraviny, vyrobené z čerstvé suroviny.

V říjnu letošního roku proběhlo dokončení procesu spojení společností koncernu Zedníček se společností Agrofert holding a.s.

Historie dnešní společnosti Z.O.P. začíná dnem 5.11.1991, kdy byla založená pod názvem Euroex s.r.o.. Od tohoto data začala podnikat v oboru řeznictví uzenářství a další činnosti.

V červenci roku 2009 se spol. Euroex s r.o. stala výrobní divizí koncernu ZEDNÍČEK a.s..

Od 1.12.2010 přešly veškeré dosavadní obchodní aktivity spol. Euroex s.r.o. na nástupnickou organizaci Z.O.P. a.s.

Z.O.P. a.s. pokračuje ve výrobní tradici původní firmy. Zabývá se výrobou tradičních uzenářských výrobků, zvláště párků, klobás, uzených mas a specialit, jejichž kapacita dosahuje v současné době cca 14.000 kg denně. Samozřejmostí u všech výrobků je absence lepku a alergenních složek, kromě výrobků obsahujících sýr.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3